Treenipäiväkirja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jubee
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pakkikseen!

Jos kesken reenin tarvii saada tietoja, niin on puhelimessa pikalinkki omaan päivyriin, että voi tarkistaa mitä on tehny! :P

Mun mielestä taas tuo perinteinen ruutuvihko on n. 100 kertaa kätevämpi kuin älyluuri. Sen luurin saa vain paskaksi ja salettiin siihen joku soittaa kesken treenin. Ruutuvihkosta sitten pakkikseen.

EDIT: Mulle on itseasiassa erittäin vapauttavaa että salilla ei luuri ole taskussa. Muuten kun oletetaan että minut saa kiinni tyyliin aina niin sali on hyvä juttu siitä että voi sanoa vain että olin salilla enkä katos ehtinyt vastaileen. Edes yksi paikka olemassa missä ei tartte luuriin vastata.

Mun mielestä taas tuo perinteinen ruutuvihko on n. 100 kertaa kätevämpi kuin älyluuri. Sen luurin saa vain paskaksi ja salettiin siihen joku soittaa kesken treenin. Ruutuvihkosta sitten pakkikseen.

EDIT: Mulle on itseasiassa erittäin vapauttavaa että salilla ei luuri ole taskussa. Muuten kun oletetaan että minut saa kiinni tyyliin aina niin sali on hyvä juttu siitä että voi sanoa vain että olin salilla enkä katos ehtinyt vastaileen. Edes yksi paikka olemassa missä ei tartte luuriin vastata.

Komppaan täysin jälkimmäistä, voi hyvällä omallatunnolla olla vilkuilematta luuriin ja vastaamatta. Itsekin pidän ihan ruutuvihkossa olevaa treenipäiväkirjaa, mun mielestä se on kätevä kun näkee hyvin edellisten treenien tiedot ja helppo sarjatauoilla merkata uudet ylös.

Pieni kierrevihkonen mukana aina salilla ja rustailen siihen vaihtelevasti treenien aikana/pukuhuoneessa sitten jälkeenpäin. Kirjaan päivän treenit toistoineen vihkoseen. Käyn myös melkein joka salikerta vaa-alla, sekä merkkaan painon ylös. Se on mukava seurata kehitystä ja antaa tarvittavaa motivaatiota jatkaa täysillä eteenpäin. Suosittelen.

Oon yrittänyt mut oon niin hajamielinen, et huomaan joskus viikon päästä et oho oliks mul tämmönenki, hyvähän tuommonen olis.

Olen yrittänyt etsiä ohjelmaa tai nettisivua johon olisi helppo laittaa mitä on minäkin päivänä tehnyt. Etsin sellaista johon voisi kirjata sali-päivien tuloksia, juoksu lenkkien matkoja, kalorien polttoa, kirjata sykkeitä, kommentoida omista tekemisistä ja lisätä kuvia, kirjata oman painon vaihtelua, pitää kirjaa ruokavaliosta, nukkumisista ja lepoajoista. Plussana olisi jos ohjelma voisi myös taulukoida treenejä ja näyttää esim. kehityksen. Tällaista unelmaohjelmaa olen yrittänyt etsiä, tiedä sitten onko sellaista olemassakaan :D. Jos en mistään löydä niin tietysti oman blogia kirjoittaminen olisi yksi vaihtoehto, tosin paljon enemmän aikaa vievä.

Gymling.com on hyvä sivu, tosin et tuolla voi muuta seurata kuin treenipainojen ja kehonpainon kehitystä. Lisäksi ihan hyvä treeniohjelman luontimahdollisuus on. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tai salivihkoon teet tuon kaiken. Eikä katoa kuin tuhkatuuleen, kun kovalevy zippaa. Ja hauskempaa lukea 5 vuoden takasia sepustuksia :D

http://rengassalama.wordpress.com/2013/02/22/google-drive-treenipaivakirja/

Laitoin vähän juttua tuosta google docsista päiväkirjakäytössä. Suosittelen!
Ihan hyvä tapa ja varmasti toimiva, kuten muutkin sovellukset.
Minulle parhaiten pelittää kuitenkin ruutuvihko; voin vain heittää sen kynineen lattialle ja tarvittaessa jättää siihen esim. siksi aikaa kun käyn hakemassa vettä tai teen supersarjaa niin, että toinen liike pitää käydä tekemässä jossain muualla.
Muutaman kerran olen ottanut puhelimen mukaan salille ja aina on ahdistanut ihan hirveästi sen vahtiminen. Treenivihkosta en ole huolissani, ei olisi iso menetys jos joku saisi päähänsä varastaa sen. (Tai mistäs sitä tietää miten potuttaisi, ei ole kokemusta. :D )

edit. Joo, onhan niitä olkavarsitaskuja jne., mutta en ole vielä törmännyt yhteenkään, edes iPhonelle vartavasten tehdylle, josta saisi puhelimen sujuvasti pois merkintöjen tekemistä varten ja taas takaisin taskuun.

Vihkoa suosittelisin eniten, kovalevy saattaa koska vaan hajota. Toisaalta saattaa vihko;vaikka kastua tai muuten mennä lukukelvottomaksi. Jos ei vihkoa niin Excelillä pääsee hyvin

Laitetaan tällainen jos joku vaikka haluaa kokeilla. :) Kokemuksia sitten kehiin.

http://www.jefit.com/

Vihkoa suosittelisin eniten, kovalevy saattaa koska vaan hajota. Toisaalta saattaa vihko;vaikka kastua tai muuten mennä lukukelvottomaksi. Jos ei vihkoa niin Excelillä pääsee hyvin

Kyllä se vihko yleensä aina ennen loppumistaan kohtaa sen vuotavan sheikkerin :) Näin ainakin itsellä

Back
Ylös Bottom