Tai sitten hommaat vipin ja kirjaat ne ylös tänne pakkotoistoon, jolloin myös muut voi kommentoida treenejäs ja antaa neuvoja yms.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No se excelMikäs olis sellanen mistä sais ulos treenipainoista ja muista asioista jotain diagrammejakin? Vois sitten vaikka tulostaa penatulosdiagrammin muijalle ystävänpäiväkortiksi
Mikäs olis sellanen mistä sais ulos treenipainoista ja muista asioista jotain diagrammejakin? Vois sitten vaikka tulostaa penatulosdiagrammin muijalle ystävänpäiväkortiksi
Tai sitten Google Drivea kokeilet, saa samanlaisia taulukoita, kuin excelissä paitsi pystyy myös kännykästä niitä sitten katsomaan ja päivittelemään esim. treenatessa niinkun mä.No se excel
Laitetaan tällainen jos joku vaikka haluaa kokeilla. Kokemuksia sitten kehiin.
http://www.jefit.com/
Mua kiinnostaisi tämä siksi, että tiedot synkkaa kännykän ja onlinepalvelun kesken.
Minua google docsin käytössä häiritsee se, etten ole saanut joitakin juttuja toimimaan samalla logiikalla kuin excelillä - tosin olen käyttänyt google docsia lähinnä taulukkolaskentaan joten ei ole kokemusta siitä miten tähän tarkoitukseen taipuisi. Joku tuollainen valmis, puhelimessa ja netissä toimiva softa kiinnostaa, koska en jaksaisi alkaa miettiä miten saisin valjastettua docsin omaan käyttööni kaikista tehokkaimmin. Sen kanssa tulee leikittyä muutenkin jo tarpeeksi.
Excel ei sovi, koska dataan on päästävä käsiksi mistä vain. En enää käytä exceliä kuin töissä (ja oikeastaan tuntuu, että siellä jo ihan tarpeeksi).
Itse käytin tuota JeFitiä iPod Touchin kanssa jonkin aikaa, ihan kätevä ja hyvä, ei mitään valittamista, mutta en tykkää näpytellä älylaitteita treenin aikana, joten palasin ihan perus salivihkoon. Salivihkon treenit nykyään sitten kirjaan Fitocracyyn. Fitocracyn ehkä huonoimpia puolia on se, ettei sieltä välttämättä kaikkia moovseja löydy, mutta itse tullut laitettua sitten jotain sinnepäin (koska yleensä kyse on jostain variaatiosta) ja merkannut vain lisätietoihin sitten tarkempaa kuvausta.Laitetaan tällainen jos joku vaikka haluaa kokeilla. Kokemuksia sitten kehiin.
Jefit | Best Android and iPhone Workout, Fitness, Exercise and Bodybuilding App | Workout Tracking Software