Treeniohjelman jatkuva vaihtaminen

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Onko kellään muulla ollut vastaavaa ongelmaa eli suorastaan pakonomainen taipumus vaihtaa treeniohjelmaa kokoajan. Itse harrastin edellä mainittua melkein parin vuoden ajan ja uskoisin sen (yhdessä ravintosotkujen) olevan syynä huonoon kehitykseen.Nyt kuitenki ajattelin pysyä vakaasti koko kroppa 3kert viikossa ohjelmassani.

Hieman on mulla samaa vikaa... Oon kyllä pystyny hillitsemään itseni toistaiseks aika hyvin. Ainoa mitä vaihtelen jatkuvasti on liikkeiden järjestys. En tiedä onko hyvästä vai pahasta, mutta saan liikkeet kipeyttämään lihakseni sillä tavoin ihan tehokkaasti. (esim. teen vinopenkin ensin ja sitten norm penkin. n 2vko:n päästä vaihdan normpenkin ekaks ja vinop tokaks jne.) Ehkä olis paras malttaa mutta kun on liian innokas niin sitä miettii kokoajan mitä vosi mahdollisesti treenissä parantaa. :whip: tiukempaa kuria niin eiköhän se siitä.

Jos kehitystä tulee, eli patti kasvaa ja/tai tulokse nousee (mikä tavoite sitten onkin) niin eipä sillä paljon väliä ole miten usein vaihtelee.

Itse en kyllä vaihda kun pari kertaa vuodessa ohjelmaa, kolme korkeintaan. Ja vaihtelen siis 2 ja 5 jakoisen välillä. Liikkeitä tulee toki vaihdeltua useammin, mutta tarkka treenipäiväkirja pitää siitä huolen, että treeni on silti nousujohteista.

No mulla oli lähes vuoden verran sama homma, eli en tehnyt välttämättä ees yhtä kiertoa loppuun asti vaan ohjelma saatoi vaihtua jopa viikon välein. Ja kehitystä ei kovin runsaasti tullut. Nyt on taas homma alkanut kulkemaan ku oon vaan noudattanut orjallisesti valmiiks suunniteltua ohjelmaa.

Joo, mulla kans sama vika ollu jo pitemmän aikaa. Ja mitä enempi lukee näitä palstoja, kirjoja, lehtiä ja kattoo treenivideoita, sitä useemmin tulee kokeiltua uusia systeemejä. Välillä toimii, välillä ei.
(Mut paino vaan ei tipu, ei niin millään. :david: )

Vaihan noin 2 kuukauden välein koska aina ohjelman aikana huomaan että joku toinen on parempi ja teen vanhan loppuun ja alotan uuden. Nyt loppu HST kierto ja viikonpäästä olis tarkotus alottaa 4 jakonen. HST ei vaan sopinu mulle vaika tulokset nouskin (mave, pena kyykky kaikki 10kg)

Suositut

Back
Ylös Bottom