Treeniohjelma masentuneelle

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Olen 25-vuotias ja nyt 81 kiloa 176 cm.Paino alkaa nousta rasvan muodossa, vaikka syönkin siististi. Ihannepaini olis siellä 72-74 välissä. Treenamisessa oli syksyllä 3 kuukauden tauko. Loman aikana olisi tarkoitus aloittaa taas, koska en kestä jos yhtään enää joulun aikana lihon.. Sanokaa mistä aloitan. Tiedän treenaamisesta kohtalaisesti, ja olen ollut timmissäkin kunnossa, mutta nyttemmin treenaaminen vain tukevoittaa entisestään. En puhu nyt mistään järkyttävästä liikalihavuudesta, mutta ulkonäkö ei vastaa sitä tosiasiaa, että olen yrittänyt! Vastaan kävelee päivittäin kiinteitä ihmisiä. Johtuneeko yleisestä passivoitumisesta, että ruumis kapinoi? Yritin 2 viikon alkusysäystä, ja tein neljästi viikossa aerobista n. 130 sykkeellä. Tästä ruumini innostui ottamaan 2,5 kiloa lisää painoa. Eikä mitään turvotusta. Vittu kun ei ymmärrä miksi. Nyt olis kolme viikkoa aikaa intensiiviseen treenaamiseen, jota sitten jatkaisin tammikuussa n. 3 viikossa tapahtuvalla saliharjoittelulla. Mitä tulisi tehdä, että lähtisi rasvat oikeasti palamaan, ja ruumiskiinteytymään? Hyvää joulua!

Laske energiakulutuksesi ja ota sisään vähemmän kuin kulutat. Lopeta roskaruoan syöminen ja ota tarvittavat ravinteet hyvistä ruoista. Syö proteiinirikasta ruokaa.

edit: ilmeisesti halusit vielä treeniohjelman. Katso tämä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom