Treeniohjelma kesäksi

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mietiskelin tuossa hieman kesätreenien sisältöä ja ajattelin kysyä teiltä apua saliharjoitteluun.

Tarkoitus olisi saada jalkoihin räjähtävyyttä sekä yläkroppaan lisää lihasta. Kropasta sen verran, että tarkoitus ei ole rakentaa painonnostaja kroppaa (jos näin voidaan sanoa) vaan elastinen mutta kovuutta kestävä kaukaloon sopiva. Ongelmani on ollut heikko painon nousu, nyt 185cm ja 74kg. Syksyllä tavoite paino 82kg, joten paljon on reeniä ja syömistä edessä jos tavoitteeseen haluaa päästä.

Mikä olisi sopiva määrä käydä viikossa salilla ja mitkä liikkeet tulisi tehdä, jotta keho vahvistuisi tasapainoisesti? Joukkueen harjoitukset kulkevat ohessa rinnalla, jotka sisältävät mm. loikkareenejä, peruslenkkejä, eri pituisia vetoja ja kahvakuulaa.

Tarkoitus siis olisi että kroppa toimisi räjähtävästi mutta jaksaisi myös pitkäkestoisia suorituksia hyvin. Olen nimittäin nähnyt miten kroppa on pilattu huonolla salireenillä jonka jälkeen kroppa toimii vain kömpelösti ja hidaasti kaukalossa.

Kiitos jo etukäteen jos joku jaksaa nähdä vaivaa ja tehdä jonkinmoisen ohjelman! :)

No aluksi kannattaa tilata pari perhelättyä, vetää litra kermajäätelöä ja sit rupeet vaa kyttää tuubista kaikkee punttiin liittyvää, ja aina muista jättää kommentti "sun tekniikkas on ihan epäpuhdas, olet paska" Loppu sitte hoituuki ittestää.:thumbs: No ei, kannattaa varmaan kysellä noilta alan miehiltä http://www.pakkotoisto.com/showthre...rrastuksista-paras%29&highlight=j%E4%E4kiekko tuolta noin, (jos se nyt ylipäätään oli jääkiekko mitä harrastit) kun en mä oikeesta mistään mitään tiiä, ikinä en oo ees salilla käyny. :nolo:

Sanon vaan että: "Ravinnon radikaali lisäys!"
Proteiinia 3 tunnin välein. Nykyään saa jo 4-5 kilon ämpäreitä herakonsentraattia 50e. Yhden annoksen hinnaks tulee joku 25 senttiä. Halpaa ja laaduksasta. En kehtaa tosin enempää mainostaa. Pieni vinkki vaan. Itellä on kesäks ainoastaan tulosten ylläpitoa ja kropan kiristelyä. Oon huomannu miten paljon helpommin kaikki käy kun popsii kunnolla proteiinia. Lihakset palautuu huomattavasti nopeammin ja säästyy helpommin myös "huonoilla treeneillä pilatulta kropalta."

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom