Treeniohjelma 14v

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen juuri täyttänyt 14v ja haluaisin vähän voimaa. Olen itse todella heikko jaksan penkistä nostaa ehkä 20kg ja saan 1 leuan juuri ja juuri. Painan n.50 ja olen noin 168,5 pitkä. En tiedä onko järkeä tälläisen rääpäleen lähtä salille vai pitäisikö tehdä vain jotain kotireeniä. Ja missä vaiheessa sitten kannattaisi lähteä salille jos ei nyt? ja mitä minun kannattaisi nyt tehdä saadakseni vähän voimaa?

Niin ja miten minun kannattaisi syödä? tähän mennessä olen syönyt todella surkeasti jokapäivä vetäny jonku limsapullon ja sit jotai roiskeläppii tai hakenu makkaraperunat grilliltä ja aamupala on aina jäänyt väliin.

Niin ja miten minun kannattaisi syödä? tähän mennessä olen syönyt todella surkeasti jokapäivä vetäny jonku limsapullon ja sit jotai roiskeläppii tai hakenu makkaraperunat grilliltä ja aamupala on aina jäänyt väliin.

Jätät limsat ja roiskeläpät pois ja alat syömään kunnon kotiruokaa! Ja ''Aamupala on päivän tärkein ateria'' ei ole mikään myytti, eli syö tukeva aamupala niin päiväkin lähtee paremmin käyntiin!

Lihasmassaa jos haluat niin plussakaloreilla pitäisi vetää. www.kalorilaskuri.fi on tähän asiaan ihan hyvä, kannattaa laittaa jokusen päivän syömiset tuonne ja katsoa kuinka paljon mitäkin sieltä saa. Mielellään terveellistä ruokaa (vihanneksia, ruista vehnän sijaan yms) söisi paljon, mutta kai kalori on kalori riippumatta mistä sen saa kunhan tarpeellinen proteiiniannos, vitamiinit yms. tulevat täyteen.

eli pitääkö minun saada enemmän kaloreita mitä kulutan jotta saisin voimaa? käyn melkein joka päivä rullaluistelemassa ja ajattelin alkaa käydä aamulenkillä mutta onko tämä sitten haitaksi vain? enkä halua kuitekaan olla yhtään lihava

eli pitääkö minun saada enemmän kaloreita mitä kulutan jotta saisin voimaa? käyn melkein joka päivä rullaluistelemassa ja ajattelin alkaa käydä aamulenkillä mutta onko tämä sitten haitaksi vain? enkä halua kuitekaan olla yhtään lihava

Jos lihasmassaa (etkä pelkkää voimaa&kestävyyttä) haluat reilummin niin ei kova aerobinen & vähäinen syönti sovi siihen yhtälöön. Eli enemmän kaloreita mitä kulututat. Proteiinia 2-3g/painokiloa kohden.

Olen ny hetken lueskellu näitä niin tuleeko siinä mitään tuloksia jos käyttäisin tota Starting Strenght ja söisin yhtä paljon kun kulutan? Koska en halua näyttää yhtään lihavalta ja haluaisin että vatsalihaksetkin erottuisi mutta tahdon silti voimaa käsiini. Vai kannattaisiko tehdä jotenki niin että esim. 4kk plussakaloreilla reeniä ja sit joku 1kk dietti ja jatkaa tota rundia?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olen ny hetken lueskellu näitä niin tuleeko siinä mitään tuloksia jos käyttäisin tota Starting Strenght ja söisin yhtä paljon kun kulutan? Koska en halua näyttää yhtään lihavalta ja haluaisin että vatsalihaksetkin erottuisi mutta tahdon silti voimaa käsiini. Vai kannattaisiko tehdä jotenki niin että esim. 4kk plussakaloreilla reeniä ja sit joku 1kk dietti ja jatkaa tota rundia?

Treenaat lujaa ja syöt pienillä plussilla, ei susta tule mitään läskipalleroa vaikka sitä rasvaa tuleekin mukana nimittäin tulee myös lihasta.

Muista myös, että lihastenkasvatus ei ole ihan kuukauden hommaa joten älä heitä hanskoja naulaan jos heti viikon päästä ei näy muutoksia kropassa.

^Jos tekee heti treenin jälkeen mieli tehdä kotona jotakin lisää, niin tiedät että olet treenannut liian laiskasti.

..mutta ohjelmassa "starting strenght" ei ole vikaa.. Eli hinku kuitenkin jossain vaiheessa käy liian kovaksi, ainakin itellä joskus ja silloin se on vaan treenattava ( punnerrettava, vatsoja...) kun siltä tuntuu :)

Jos palikat haluat näkyviin niin ei se käy tuosta noin vaan. Sun pitää tehdä paljon raskaita kyykkyjä niin tulosta tulee. Oot vasta 14v, joten kannattais nyt pari vuotta treenata kovaa ja sen jälkeen dieetata ne ylimääräiset veke. Starting Strenght on hyvä ohjelma, tee sitä vaan.

Voin kyllä neuvoa,ja antaa liikevinkkejä eritoten hauikseen yms.voimailuun esim.messengerissä ja voin kyllä videoviesteilläkin opettaa.Itsekin olen 14 v,ja olen tavoillani saanut itseni n.vuodessa "rautajätkäksi" ainakin voimieni osalta ;D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom