Treeniohjelma 14v

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
ja jos tekisin ton SS lisäksi himassa jotain erilaisia vatsaliikkeittä niin kannattaisiko ne tehdä treenin jälkeen vai välipäivänä?

Joo kävin tänää ekaa kertaa salil kokeilees noit painoi ja penkkipunnerruksessa sain just ja just tangol sen 3x5 niin että pidin suht pitkät tauot sarjojen välissä jotain pari-muutama minuuttia ja pystypunnerruksessa tai rinnallevedossa tai kyykyssä en onnistu tekemään 3x5 sarjoja edes tangolla koska olen todella heikko niin mitä mun kannattais tehä sit ny täs alus? Alottaisin ton SS varmaa heti sitku saan tehtyä joka liikkeen 3x5 puhtaasti. Eli mitä mun nyt kanttis tuol salil tehä? Aattelin tehä vaa sekasi vähä kaikkee perusjuttui siel et saisin sen verran voimaa et voisin alkaa tekee tota SS.

Joo kävin tänää ekaa kertaa salil kokeilees noit painoi ja penkkipunnerruksessa sain just ja just tangol sen 3x5 niin että pidin suht pitkät tauot sarjojen välissä jotain pari-muutama minuuttia ja pystypunnerruksessa tai rinnallevedossa tai kyykyssä en onnistu tekemään 3x5 sarjoja edes tangolla koska olen todella heikko niin mitä mun kannattais tehä sit ny täs alus? Alottaisin ton SS varmaa heti sitku saan tehtyä joka liikkeen 3x5 puhtaasti. Eli mitä mun nyt kanttis tuol salil tehä? Aattelin tehä vaa sekasi vähä kaikkee perusjuttui siel et saisin sen verran voimaa et voisin alkaa tekee tota SS.
Suosittelisin tekemään aluksi normaalia kuntopiiriä, punnerruksia, kyykkyjä, dippejä, selkiä, vatsoja, kylkiä. Täällä joku aiemmin taisi postatakkin siitä "oman kehonpainon" treenaamisesta.

Hmm. Itse olen sitä mieltä, että 14-kesäisenä salilla... Melkein jättäisin painot aluksi pois. Leukoja, dippejä, hooveria, selkäpenkkiä ja kun alkaa menemään vaikkapa dippejä yli 10 toistoa niin lisäpainoa kehiin. BW reeniä siis ja tarvittaessa lisäpainoja. Näin vetäisin ainakin jouluun asti ja luulenpa, että sinullakin on silloin kaikissa liikkeissä lisäpainoa reilusti omaan painoosi nähden.. Tammikuusta lähtien sitten mukaan kyykky, mave, penkki ja apuliikkeet.

No jos teen himas jotain punnerruksia ja näitä niin kannattaako tehä noita 3x niin monta ku menee tai jotain mut kuiteki 3 sarjaa kaikkii liikkeit mitä teen? Ja mitä muita liikkeittä voin tehdä käsille kuin punnerruksia kun en saa tehtyä yhtään dippiä tai leukaa puhtaasti. Ja kun teen vatsoja 2kg lisäpainoilla onko parempi tehdä 3x15 tai jotain kun 1x50 normi vatsarutistuksia ja 1x40 vinoja?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ja onko mitään järkeä käydä salilla tekees esim noita maastavetoja niitä menee ihan puhtaasti ja penkkipunnerrusta ja sitku siel on niitä käsipainoja niin mitä hyödyllisiä liikkeitä niillä voisi tehdä?

No jos teen himas jotain punnerruksia ja näitä niin kannattaako tehä noita 3x niin monta ku menee tai jotain mut kuiteki 3 sarjaa kaikkii liikkeit mitä teen?

Esimerkiksi kolme. Voit tehdä neljäkin. Pääasia, että pidät tauot vajaassa minuutissa. Vatsoissa jopa 30 sekunnissa.

Ja mitä muita liikkeittä voin tehdä käsille kuin punnerruksia kun en saa tehtyä yhtään dippiä tai leukaa puhtaasti.

http://www.youtube.com/watch?v=q80yumhU-Eo

Helpotusta dippiin http://www.youtube.com/watch?v=2ILGAbKHIu8

Hommaa leuanvetotanko huoneesi (oletan, että asut vanhempiesia luona) ja aina ohi mennessäsi vedä pari leukaa. Nousee nopeasti toistot.

Ja kun teen vatsoja 2kg lisäpainoilla onko parempi tehdä 3x15 tai jotain kun 1x50 normi vatsarutistuksia ja 1x40 vinoja?

Tee vaikka 3x15 30sec tauoilla. Jos tuntuu liian helpolta, iske lisäpainoa ja tee sama uusiksi, pidä jalat maassa, äläkä pidä jalkateriä patterin alla tms. ettei mene lonkankoukistaja treeniksi. Tee vatsoja monipuolisesti.

Kotona treenatessa ja varsinkin omanpainon treenissä on vain mielikuvitus rajana! Hakkaa mökillä polttopuita, juokse metässä ja vedä männyn oksalta leukoja, juokse samaa ylämäkeä kolme kertaa, ihan vain vittuillaksesi. Muista nauttia treenistä äläkä välitä muista, ketkä kattoo vähän hulluksi, voit iskeä vaikka niille silmää. Ja ihan sama vaikka kaikki liikkeet ei heti onnistu, pääasia et yrittää täysillä eikä viskaa hanskoja naulaan parin ekan kerran jälkeen. Mee vaikka leikikentälle tekeen treeni http://www.youtube.com/watch?v=1FkLrz-MyRw&feature=related :whip: http://www.youtube.com/watch?v=4D2e0jQizcc

Ja kysyn täältä viellä että jos oon saanu pv aikaan safkoist joku 2400kcal ja tavote on 2700 tai jtn tai et jos teen jonkun jutun mis on suht tarkkaa safkat itelleni ni voiko sinne loppuu heittää vaik et 5 banaania tai jotain jos päivän perussafkoista jää se vajaaks? Toimiiko se sillain?

Ja kysyn täältä viellä että jos oon saanu pv aikaan safkoist joku 2400kcal ja tavote on 2700 tai jtn tai et jos teen jonkun jutun mis on suht tarkkaa safkat itelleni ni voiko sinne loppuu heittää vaik et 5 banaania tai jotain jos päivän perussafkoista jää se vajaaks? Toimiiko se sillain?
Kalori kuin kalori kunhan saat tarvittavat proteiinit & vitamiinit yms. Yritä siis kuitenkin syödä mahdollisimman monipuolisesti. Viisi banaania ei varmaan kauhean mielekkäästi uppoa, suosittelisin 1-2 banaania, pähkinöitä, rahkaa yms. siihen lisäksi.

Juo paljon maitoa. Itse pyrin juomaan maitoa sen 1.5L tonikan päivässä. Luustokin tykkää ;) Ja siitä kaloreita kertyy helposti ja samalla myös kalsiumia ja vitamiineja.

Edit. 1 Lasillinen (200ml) kevytmaitoa on jo 91kcal =)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom