Sen verta että saat tarpeaksi painoa pudotettua. Ja voi käydä salilla.Entäs käydäänkä dietillä salilla? ja kauan dietti voisi kestää jos olisin ensin plussilla nyt vaikka tuon noin 5kk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sen verta että saat tarpeaksi painoa pudotettua. Ja voi käydä salilla.Entäs käydäänkä dietillä salilla? ja kauan dietti voisi kestää jos olisin ensin plussilla nyt vaikka tuon noin 5kk?
Suosittelisin tekemään aluksi normaalia kuntopiiriä, punnerruksia, kyykkyjä, dippejä, selkiä, vatsoja, kylkiä. Täällä joku aiemmin taisi postatakkin siitä "oman kehonpainon" treenaamisesta.Joo kävin tänää ekaa kertaa salil kokeilees noit painoi ja penkkipunnerruksessa sain just ja just tangol sen 3x5 niin että pidin suht pitkät tauot sarjojen välissä jotain pari-muutama minuuttia ja pystypunnerruksessa tai rinnallevedossa tai kyykyssä en onnistu tekemään 3x5 sarjoja edes tangolla koska olen todella heikko niin mitä mun kannattais tehä sit ny täs alus? Alottaisin ton SS varmaa heti sitku saan tehtyä joka liikkeen 3x5 puhtaasti. Eli mitä mun nyt kanttis tuol salil tehä? Aattelin tehä vaa sekasi vähä kaikkee perusjuttui siel et saisin sen verran voimaa et voisin alkaa tekee tota SS.
Hmm. Itse olen sitä mieltä, että 14-kesäisenä salilla... Melkein jättäisin painot aluksi pois. Leukoja, dippejä, hooveria, selkäpenkkiä ja kun alkaa menemään vaikkapa dippejä yli 10 toistoa niin lisäpainoa kehiin. BW reeniä siis ja tarvittaessa lisäpainoja. Näin vetäisin ainakin jouluun asti ja luulenpa, että sinullakin on silloin kaikissa liikkeissä lisäpainoa reilusti omaan painoosi nähden.. Tammikuusta lähtien sitten mukaan kyykky, mave, penkki ja apuliikkeet.
Voihan toki antaa,mutta saan kyllä tosin itsekin keittiöstä aina silloin tällöin,että mitä turhia.dietillä nimenomaan kannattaa käydä salilla, jotta lihat suurin osa lihoista säilyy.
Eikö tolle perunalle voi antaa banaania?
No jos teen himas jotain punnerruksia ja näitä niin kannattaako tehä noita 3x niin monta ku menee tai jotain mut kuiteki 3 sarjaa kaikkii liikkeit mitä teen?
Ja mitä muita liikkeittä voin tehdä käsille kuin punnerruksia kun en saa tehtyä yhtään dippiä tai leukaa puhtaasti.
Ja kun teen vatsoja 2kg lisäpainoilla onko parempi tehdä 3x15 tai jotain kun 1x50 normi vatsarutistuksia ja 1x40 vinoja?
Kalori kuin kalori kunhan saat tarvittavat proteiinit & vitamiinit yms. Yritä siis kuitenkin syödä mahdollisimman monipuolisesti. Viisi banaania ei varmaan kauhean mielekkäästi uppoa, suosittelisin 1-2 banaania, pähkinöitä, rahkaa yms. siihen lisäksi.Ja kysyn täältä viellä että jos oon saanu pv aikaan safkoist joku 2400kcal ja tavote on 2700 tai jtn tai et jos teen jonkun jutun mis on suht tarkkaa safkat itelleni ni voiko sinne loppuu heittää vaik et 5 banaania tai jotain jos päivän perussafkoista jää se vajaaks? Toimiiko se sillain?