Treeniohjelma 14v

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
???Kuules,olen jo peräti monia "tuttujani" jeesannut mesen kautta suuresti.Esim.eräs 10v luuli itseänsä niin machoksi ja minua vahvemmaksi niin näin kun jätkä heilutteli mesessä joitakin 5 kilon painoja kuin hytkyvä tanko.Autoin hänet alkuun tekniikalla jne.ravintopuolikin on useilla yhtä karkkia.Filosofisen analyysini avulla ovat monet tajunenet idean.Ja kyllä,olen tavallaan rautajätkä,jos ymmärtäisit minut.Heittelen tukkeja aamupalaksi ja suorastaan rakastan viskomista yms."kiperää tilannetta" ;D

Pliis tee yks filosofinen analyysin nyt..? PLIIIS!

Pliis tee yks filosofinen analyysin nyt..? PLIIIS!

Tässä on;Asiat putoavat alas,mutta miten,ellei gravitaatiokaan puhtaasti tieteellisesti ole "varmistettua"?Voiko Einsteinin suhteellisuusteorian esimerkillä avaruuden "taipumisesta" erilaisten entiteettien putoamiseen?Ja millä tavalla?Tällaisen analyysin perusteella saan selväksi ainakin sen,että kaikki riippuu,misyä roikkuu.Ajatelkaas nyt;E=mc^2 ...Siis jos jokin Energia...menisi vaikkapa ilman läpi tai sitten...avaruudessa,esim sähkömagneettinen säteily yms.aaltoilu,voiko sen liike olla loppuviimeksi "tasaista"?Katsos kun massan(m) kytkös ja vaikutus yleisellä suhteellisuusteoreettiselal tasollahan olisi kitkoksissa esim.valonnopeuteen ja luultavammin sen avaruuteen(kiihtyvyyteen ^2,c),joten tämän ajattelun tavalla voi ajatella asioita miltei kvanttimekaanisellakin tasolla.Selkis?XD

eli jos nyt haluan vatsalihakset näkyviin ja kokoa hauikseen ja jalkoihin niin pitäskö mun tehä tota SS plussakaloreilla joku pari vuotta ja sit diettaa rasvat pois?

ja jos vedän plussakaloirella SS onko hyvä jos saan joka pv noin 2350 kcal ja kulutan välipäivinä noin 1750kcal ja salipäivinä (ma,ke,pe) noin. 2100 kcal vai pitäisikö syödä enemmän? en halua kuitenkaan paljoa ylimääräistä mahan ympärille

Ikuinen kysymys;Ottaako estetiikan arvot käyttöön,vaiko vain yksinkertaisesi saada voimia niin olan takaa kuin tulee ja hieman saada vatsaakin ympärille vai mitä? ;D itse ottaisin sen vähät vatsat,ja jos sitten jotakin diettailet yms.

Eikä tota SS:ssää paria vuotta kannata tehdä. Alkuun sillä vähän voimia ja sitten uudenlaista ohjelmaa vaan kehiin.

OT: Lihasperuna vois lopettaa ton trollailunsa, se hauskuus loppu siitä ekan viestin jälkee.

^ Samaa mieltä laihisperuna vois ottaa sivistyssanakirjan käteen ja ottaa selvää mistä ja mitä puhuu. Ja itse näen tarpeelliseksi myös pohtia syntyjä syviä lääkärin kanssa kahden ja sitten, jos koet vielä tarpeelliseksi tule hakemaan apua täältä, varmasti saat tukea. Muista et ole koskaan yksin, koskaan..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nyt vittu oikeasti..

Jossain mennään metsään, jos täällä karstis ja lihis jakaa neuvoja lihaskasvusta ja pillusta!?! Siis voi saatana.

Tää lanka on ku yks vitun psykedeelinen trippi ._.

s21860_brain%20full%20of%20fuck%20sagan.jpg

Jätkä onnistunu jo kahesti tiivistään mun fiilikset mitä tästä ketjusta irtoo..

???Kuules,olen jo peräti monia "tuttujani" jeesannut mesen kautta suuresti.Esim.eräs 10v luuli itseänsä niin machoksi ja minua vahvemmaksi niin näin kun jätkä heilutteli mesessä joitakin 5 kilon painoja kuin hytkyvä tanko.Autoin hänet alkuun tekniikalla jne.ravintopuolikin on useilla yhtä karkkia.Filosofisen analyysini avulla ovat monet tajunenet idean.Ja kyllä,olen tavallaan rautajätkä,jos ymmärtäisit minut.Heittelen tukkeja aamupalaksi ja suorastaan rakastan viskomista yms."kiperää tilannetta" ;D
Heittelet tukkeja aamupalaksi? Lähteekö sillä nälkä kun heittelee tukkeja? NYT SE JÄRKI KÄTEEN ja jätä ne "filosofiset analyysit" sille vanhemmalle sukupolvelle.

Selailin noita lihasperunan postauksia ja väittäisin että jopa mulla on laadukkaampia postauksia... Mutta Aleksi itte en SS:ää noin kauaa tekisi 3-4 kk riittää mainiosti jos plussilla vetelet menemään, sen jälkeen voisit miettiä jotain toista ohjelmaa. Mahdollisesti jaettua? Vaihtelu virkistää ja muutenkin samaa ohjelmaa ei 2 vuotta kannata milloinkaan tehdä.

haluan siis näyttää lähemmäksi tältä http://farm4.static.flickr.com/3578/3371681178_cbf138846c.jpg kuin esim. tältä http://image3.examiner.com/images/blog/wysiwyg/image/lesnar2(1).jpg tiedän ettei tuollaseen kuntoon helposti pääse mutta tarkotan vain että lähemmäksi siltä eli pääsenkö lähemmäksi tuollaista näköä jos treenaan nyt salilla pari vuotta plussakaloreilla ja sitten diettaan? vai miten? olen lukenut että moni käy salin lisäksi lenkillä paljon mutta sillohan kaloreita palaa joten vaikea pysyä plussalla niin onko se vain haitaksi?

Ei välttämättä 2 vuotta plussilla, tämä on mutuilua mutta vaikka 4-6 kk plussia ja sitte dieettiä ja sama uusiksi, toki voit juoksemassa käydä mutta laske kaloreita että pysyvät n. 500 plussilla vaikka juoksisitkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom