Treeniohjelma 14v

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Aleksi, mitä tahansa sitten teetkit, rupeat käymään punttisalilla tai vaikka kuviokelluntaa niin älä kuuntele lihasperunaa. Parempi vain samantien laittaa ignoreen.

biceps.jpg

Siinä on iso ja vahva haba. Videos perusteella oot aika kaukana tosta.

Suht koht=suhteellisesti aika kova(iän mukaan jne.treeniajan mukaan).Mutta oikeassa olet,TUOSTA olen suhteellisen kaukana...
Tuskin arskallakaan mukulana,vaikka nuorena jo varmaan treenasikin oli mikään 50 cm haba ihan ;D

Hmm. Itse olen sitä mieltä, että 14-kesäisenä salilla... Melkein jättäisin painot aluksi pois. Leukoja, dippejä, hooveria, selkäpenkkiä ja kun alkaa menemään vaikkapa dippejä yli 10 toistoa niin lisäpainoa kehiin. BW reeniä siis ja tarvittaessa lisäpainoja. Näin vetäisin ainakin jouluun asti ja luulenpa, että sinullakin on silloin kaikissa liikkeissä lisäpainoa reilusti omaan painoosi nähden.. Tammikuusta lähtien sitten mukaan kyykky, mave, penkki ja apuliikkeet.

Suht koht=suhteellisesti aika kova(iän mukaan jne.treeniajan mukaan).Mutta oikeassa olet,TUOSTA olen suhteellisen kaukana...
Tuskin arskallakaan mukulana,vaikka nuorena jo varmaan treenasikin oli mikään 50 cm haba ihan ;D
Silti tuo "rautajätkäksi" kutsuminen... ;P Parempi lopettaa OT ja jeesaa Aleksia.

???Kuules,olen jo peräti monia "tuttujani" jeesannut mesen kautta suuresti.Esim.eräs 10v luuli itseänsä niin machoksi ja minua vahvemmaksi niin näin kun jätkä heilutteli mesessä joitakin 5 kilon painoja kuin hytkyvä tanko.Autoin hänet alkuun tekniikalla jne.ravintopuolikin on useilla yhtä karkkia.Filosofisen analyysini avulla ovat monet tajunenet idean.Ja kyllä,olen tavallaan rautajätkä,jos ymmärtäisit minut.Heittelen tukkeja aamupalaksi ja suorastaan rakastan viskomista yms."kiperää tilannetta" ;D

" Filosofisen analyysini avulla ovat monet tajunenet idean.Ja kyllä,olen tavallaan rautajätkä,jos ymmärtäisit minut.Heittelen tukkeja aamupalaksi ja suorastaan rakastan viskomista yms."kiperää tilannetta" ;D " Mitä täällä tapahtuu, tiedätkö edes mitä puhut?<3

Ketjun aloittajalle: Mitä ikinä teetkin, tee mielellään juuri päinvastoin kuin Pottu sua neuvoo, pääset paljon pidemmälle kuin ohjeilla jotka ovat ylipäätänsä tätä tasoa...

"Filosofisen analyysini avulla ovat monet tajunenet idean.Ja kyllä,olen tavallaan rautajätkä,jos ymmärtäisit minut.Heittelen tukkeja aamupalaksi ja suorastaan rakastan viskomista yms."kiperää tilannetta"

Ja

"Täällä tapahtuu konfliktia,tiedän.Ja tuotanoinniin...riippuu,mistä roikkuu."

Ja Pottu perkele! Opettele nyt vihdoin ja viimein käyttämään niitä välimerkkejä oikein. PISTEEN JA PILKUN JÄLKEEN TULEE VÄLI! Toi sun tekstis on niin saatanan rasittavaa lukea, se että sä viljelet tekstissäs jotain sivistyssanoja ja tunget sinne jotain tyyliin "filosofinen analyysi" ja kuset noitten pisteitten ja pilkkujen kanssa. Noi romanikerjäläisten lukutaidottomat kersatkin kirjottaa selkolukuisempaa tekstiä kuin sinä. Nyt hei oikeesti!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
???Kuules,olen jo peräti monia "tuttujani" jeesannut mesen kautta suuresti.Esim.eräs 10v luuli itseänsä niin machoksi ja minua vahvemmaksi niin näin kun jätkä heilutteli mesessä joitakin 5 kilon painoja kuin hytkyvä tanko.Autoin hänet alkuun tekniikalla jne.ravintopuolikin on useilla yhtä karkkia.Filosofisen analyysini avulla ovat monet tajunenet idean.Ja kyllä,olen tavallaan rautajätkä,jos ymmärtäisit minut.Heittelen tukkeja aamupalaksi ja suorastaan rakastan viskomista yms."kiperää tilannetta" ;D
Tyhmä.

Noi hymiöt on just parhautta! Eka hirveät setit kakkaa ja lopussa sitten joku xD. Mulla ainakin on duunissa hauskaa, kun näitä tekstejä luen.

Mun sanavarasto ei riitä kuvamaan kuin helvetin hämilläni olin ku olin lukenu nää kaks sivua. Annan Saganin puhua puolestani.

Noista Potun teksteistä tulee mieleen tää vanha, oiskohan ollu 4chanilla pyörinyt lanka jossa oli joku aivan käsittämätön tekstinpätkä englanniksi ja joku siihen oli kommentoinut "I'm usually good at deciphering fucktarded posts etc."

Mulle tulee vähän samanlainen olo noiden Potun tekstien kanssa, ja vaikka mä oon työskennelly erityisluokassa avustajana aikoinaan ja totuin niiden lasten vähintäänkin omituisiin juttuihin niin juurikin tuo Helioksen linkittämä kuva on erittäin lähellä mun olotilaa kun mä luen noita Potun tekstejä. Mä en vaan yksinkertasesti pysty purkamaan tota koodikieltä mitä tuo jätkä suoltaa.

Venyttely ja lihashuolto ihan yleisesti on tärkeää oli ohjelma mikä tahansa. Esim. lämmittelyssä alkuun venyttelyä ja keppijumppaa + sit joku sykkeitä nostava aktiviteetti kuten soutulaite tai ihan vaikka hyppynarulla hyppiminen on aika hyvä tapa ehkäistä niitä loukkaantumisia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom