Treenikaveri

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Robbie
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
No niin, joku tuossa aikaisemmin heittikin jossain yhteydessä jutun siitä, treenaako yksin vai kaksin yms. Kummassakin on puolensa mielestäni.

Itse tykkään treenata kaverin kanssa, varsinkin kun hän on yhtä "hullu" kuin itsekin. Hyvää juttua lentää (ainakin meistä) mutta silti myös kovaa treeniä. Ja ainakin itse uskallan viimeiset toistot ottaa paremmin kun luottoihminen varmistaa. Ainahan tietty voi pyytää jotain varmistaan mutta vaikka kuinka yrittää neuvoa että älä heti ala nykimään ylös niin eiköhän ne sorkat ole siellä jo häiritsemässä.

Olen myös miettinyt, että ehkä kauniilla naisella (ja en tarkoita tässä kohtaa omaa kultaa) voisi olla positiivinen vaikutus treenaukseen. Tulisi ainakin annettua kaikkensa että painot nousee...vai ettekö ole samaa mieltä siitä, että kauniin naisen/miehen läsnäolo vaikuttaa positiivisesti painojen nousemiseen? :D

Tietyissä rajoissa varmasti....Olen joskus vuonna suo ja kuokka jäänyt puristuksiin penkissä Kauko&Rape tyyliin,kun kaveri katteli jonkun helvetin hyvännäköisen blondin reiden lähentäjien "kuritusta".

"Hei autatko." "Joo."
"Hei viittikkö auttaa." "Joo."
"Auta nyt jumalauta!" "No olisit heti sanonut."

Tarkemmin kun ajattelee niin antaahan se lisäpotkua ainakin täällä päin noita hyvän näköisiä treenaavia misuja on ainakin ihan liian vähän:(

Niitä misuja tulee jäätyä tiirailemaan liikaakin, siksi en pidä sitä kovinkaan hyvänä juttuna! Tosin en juurikaan kiinnitä niihin huomiotani treenin aikana, koska kaikki treenaa omilla painoillaa ja siinä saa vain itsensä rikki, kun alkaa näyttämään..

Ja komeista miehistä ei mulle ole apua..:D

Reenissä tulee pyrittyä siihen että ei muita paljon seuraile, no korkeintaan silloin kun pitää taukoa eikä viitsi tuijottaa itseään peilistä tai tiiliseinää. Tietenkin välistä se pää kääntyy ihan tahtomatta kun joku mukavannäköinen nainen esim. reenaa tosissaan. Jos ei kääntyisi niin epäilisin olevani kiero hetero (no on sille toinenkin nimi :D ).

Treenaan itsekseni ja ongelmia joskus vain varmistuksissa (penkki, kyykky). Saisi kyllä olla aika samanlainen tyyppi jonka kanssa reenaisin. Eihän siitä muuten mitään tulisi tahi treenaava naisystävä(jos sellainen olisi :hmmm: ).

Koska vaimo on paksuna, treenaan nyt yksin. Se on paras treenikaveri mitä mulla on ollut, ihan oikeasti.

Aiemminkin oon treenaannut yksin vuosia ja mä viihdyn kyllä hyvin myös keskenäni.

Silloin harvoin jos tarviin varmistusta, meidän salilta yleensä löytyy osaava tyyppi, kun vaan kertoo sille selkeästi mitä haluaa sen tekevän.

Muutamankin eri jätkän kanssa oon treenannut, jotka kaikki vielä treenasi ainakin mielestään tosissaan, mutta ne ei ymmärtänyt, ettei mua kiinnosta kesken treenin puhua niiden viikonloppuhoidoista tai drinkkiennätyksistä.

:evil:

Kyllä se elo reenikaverin kanssa on yhtä helvettiä. Mikäs siinä, jos homma kulkee ja asiat menevät niinkuin sovittu. Mutta ennen reenitaukoa vedin viimeiset kerrat Kaptahin kanssa ja voi jeezus! Sovitaan reeni viideksi, niin todellinen ajankohta on lähempänä seitsemää. Ei kannata tämän kaiffan kanssa efejä reeniin syödä. Vaikka oltiinhan sitä JOSKUS ihan ajoissakin reenaamassa.

Sitten toinen palstalainen alias Testo. Huh huh. Meikä vääntää salille ja yllätys yllätys ei ole toveri paikalla. Pikainen puhelu ja useamman kerran sain vastauksen: "oota ny vähän pitää kattoa Speden Spelit loppuun ja syödä vähän" ja ties mitä.

Mukavia kavereita ovat kyllä muuten.

Olen kyllä sitä mieltä, että treenikaverin kanssa on hyvä treenata! on totta, että on vittumaista, jos kaveri ei ole paikalla, tai sitä joutuu odottolemaan! Itse treenaan parin palstalaisen kanssa ja täytyy kyllä sanoa, että nämä kaverit ovat hyviä treenikavereitakin! sillon mennään, kun on sovittu, ongelmia ei ole ja mikä parasta: näihin tovereihin voin luottaa ja saan heiltä apua ja neuvoja! meillä homma kyllä pelaa! :kippis1:

Kyllä tulee usein treenikaverin kanssa treenattua. Mutta paljon on tullut käytyä yksinkin, ja apua on saanut kun on aina pyytänyt. Kevyinä viikkoina on ihan kiva treenailla yksinkin...

Treenikaverin kanssa saa itsestään paljon enemmän ulos. Eilen treenasin kaverin kanssa ehkä yhden parhaimmista selkätreeneistä ellen parhaani.

Treenikaveriin pitää pystyä luottamaan 100%:sti samoin kuin treenikaverin suhun. Eli jos sovitaan joku aika niin silloin ollaan treenaamassa eikä leipomassa pullaa oman kullan kanssa. Meidänkin salille meneminen venyi eilen itse asiassa 2½ tuntia! Alkoi hiukan vituttamaan kun olin jo ehtinyt vetämään efet naamaan.

Sitä yrittää keskittyä treeniin mahdollisimman hyvin mutta kun salilla on niin vitun hyvännäköisiä ja hyväkroppaisia naisia että välillä keskittymisestä ei meinaa tulla yhtään mitään. Eihän siitä tule yhtään mitään kun joku herkkuperse trikoissa tulee tekemään suorinjaloin maastavetoja just eteen. Schwing!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Pro-Pain
Sitä yrittää keskittyä treeniin mahdollisimman hyvin mutta kun salilla on niin vitun hyvännäköisiä ja hyväkroppaisia naisia että välillä keskittymisestä ei meinaa tulla yhtään mitään. Eihän siitä tule yhtään mitään kun joku herkkuperse trikoissa tulee tekemään suorinjaloin maastavetoja just eteen. Schwing!

Kyllä se vähän näin tuppaa olemaan :).

Mulla ei ole reenikaverin kanssa ongelmia ollut, sillä on ollut mun kanssa ongelmia :rolleyes: .. En voi väittää huonoksi kaveriksi kun ollaan 9 vuotta tunnettu, niin kyllä sitä jo vähän luottaa ja ymmärtää toisen menoista jne. Itse olen joskus juuri tuollaiseen "Joo tää pitää kattoo ja syödä ja pestä vaatteet ennenkun voin lähteä"-tilanteeseen itseni hommannut, mutta silloin on ollut silleen että on ollut kolme kaveria menossa ja ne kaksi siellä odottamassa joten sillä sitten niille enää nii väliä jos ite jättää väliin. Mutta sillon jos joku odottaa yksin niin hävettää kyllä tulla myöhässä.

Joo treenikaveri on erihyvä treenatessa. Tosin mulla tahtoo olla hakusassa sellane. Kaverit ei käy säännöllisesti , eikä aikataulut täsmää , ja mikää ei oo nii V:mäistä ku oottamine!. Tosin olen tutustunut salin muihin kävijöihin, ja tunnen suunnilleen kaikki naamarit siellä, ni niiltä saa sit tarvittavaa apua. Ja voi aina huilatessa jutustella. On mukavampi olla porukassa ku yksi. (Salilla näkee kyllä huolestuttavan yksinäisiäkin naamoja, sellasia jotka kattelee seinää huilatessa, ei sano sanaakaa, ja ärjyy jos koittaa kysyy jotai. :david: )

Ja niistä "herkkuperseistä" : Joo ei taho tulla mitää jos kolmaski jalka tahtoo treenaamaa. kädet raudoissa, ajatukset... :kuola:
vaikka niistä tietty haitta onkin ni jostain kumman syystä sitä oikein janoaa että sellasia tulee salille :rolleyes:

Joo kyllä se niin on että jos reenikaverin kans aletaan treenaa ni ajoissa pitää olla. Muuten menee iha vitutukseksi kun joutuu sompaileen salilla joku puoltuntia ja venaileen tai pahimmas tapauksessa tunnin. Siinä vaiheessa fiilarit jo nollassa. Treenikaverin pitää olla vähän :whip: eikä todellakaan :david: Ja mitä tulee tuohon naisiin salilla niin ite ainakin salilla ollessa keskityn täysin reenaamiseen ettei mitkään riekot mun huomiota saa osakseen. Tai no sen verran että kerään hirveet raivot jos joku gimma on varannut jotain laitetta tuntikaupalla ja muuta tee ku lukee Me Naiset ja juo vettä. :curs:

Eniten vituttaa se jos saa treenikaveria venailla, joskus itekkin syyllistynyt tähän mutta syystä :(. Toinen asia on kun kävin yhden kaverin kanssa salilla niin soitin aina että tuu siitten klo 17.salille " en mää oo varma " sitten siinä mietit että tuleeko se vai ei. Asia korjaantui sillä kun meni ite vaan salille ja sillä sipuli.

Treenikavereita on välillä mukana, välillä ei. Olen huomannut, että treeniaika on noin puolituntia lyhyempi, jos treenaa yksikseen. Eli treenaan loppujen lopuksi paljon tehokkaammin, jos saan olla ihan omassa rauhassani. Ja jos ei pyydä ketään edes varmistamaan, niin tulosten on pakko nousta.

Ja noista naisista sen verran, että en kyylää niitä, jos ne eivät kyylää ensin minua. Eli ei tarvitse niitäkään paljoa katsella. Keskitytään vaan siihen treeniin. Ei ole vaikeaa, kun vähän yrittää.

Mulla on varmaan paras mahdollinen treenikaveri. Ollaan tunnettu reilu 10 vuotta ja alotettiin punttaus samaan aikaan. Kyseinen kaveri tulee aina sovittuna aikana salille ja antaa palautetta tuloksista. Parasta kai hänessä on se että hän tietää 100%:sti mihin pystyn ja toisinpäin.

Tuota..oon tullu siihen tulokseen,
että salille ei tartte kaveria,
sinne mennään hiljentymään ja treenaamaan.
Itse tosin käyn työpaikkani salilla,
kolmivuorotyö, heti töiden jälkeen,
kaksi viikkoa kolmesta saa treenata yksin.
En varmaan osaisi mennäkkään johonkin kaupungin "hittimestoista"
Odottelemaan vuoroani johonkin laitteeseen..
..erakko.... :rolleyes:

Mike sanoi:
Colemannin kanssa tulee viännettyä salilla, kun reenikaveri on menossa kisoihin niin ei auta itsekään löysäillä.

Tää oiskin hyvä lähtökohta. Treenikaverillakin olisi tavoitteita, edes jonkin verran. Ei menis jsut siihen paskan jauhamiseen kesken treenin. Ennen ja jälkeen treenin tulee kyllä sitä sosiaalista kanssakäymistä ihan tarpeeks, mutta kesken treeniä paskaa jauhava treenikaveri ainoastaan häiritsee...

Ja se auttaminen... voi prkl.. joillekkin se vaan on ylivoimaisen vaikeeta.. Siinä vaiheessa ku tarviit apua, niin jätkä nostaa melkeimpä kokonaan sun apuna, eli vituiksihan se sitten menee...

Molempi parempi. Yksin treenatessa treeni tosiaan kestää puolisen tuntia vähemmän, toisaalta kaverista saa aina hyvän varmistajan. Treenin kovuuteen en huomaa tuolla olevan mitään vaikutusta, oman ohjelman mukaan mennään kumpikin.

Yksin selviytyy nopeammin ja treeni on tehokkaampaa. Varmistuksen saa aina tarvittaviin liikkeisiin tutuista kavereista salilla. Työkaverin kanssa joskus treenailtiin ja se oli ihan jees juttu, mentiin aina suoraan duunista salille. Muuten vois olla vaikeeta, mun hermo ei kestä kytätä toisen tulemisia tai tulematta jättämisiä. Ennemmin ehkä treenaaan "yksin" ja kolme vuotta samalla salilla käyneenä tuntee jo kaikki vakikävijät ja aina saa avustusta kun sitä tarttee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom