treenijako

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hugo
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
tällästä olen suunnitellut
ma jalat
ti rinta,hapa
ke lepo
to olat
pe ojentaja,selkä
lisäksi vatsoja 2-3 krt vko.onko valittamista/lisättävää/huomautettavaa.
ma treenissä kyykky ja pe treenissä mave.tiedän et kumoovat hieman toistensa tehoja mutta minkäs teet....?kaikki neuvot/vinkit otetaan :kippis1:
vastaan.

hugo sanoi:
to olat
pe ojentaja,selkä
lisäksi vatsoja 2-3 krt vko
Itse tekisin olat + ojentajat samassa treenissä ja antaisin selälle ihan oman päivänsä. On kuitenkin senverran iso liharryhmä verrattuna esim. olkapäihin. Vatsoista on keskusteltu paljon. Osa tykkää tehdä niitä monta kertaa viikossa, itse olen "samanlaisia lihaksia ne on kun muutkin" tyylisuunnan kannattaja eli kerran viikossa (ts. kerran normitreenikierrossa) riittää.

Samaa mieltä Dogin kanssa ja hieman muuttaisin myös järejstystä, vaikka seuraavanlainen:

ma: rinta ja hauis
ti: jalat
ke: lepo
to: olka ja ojentaja
pe: selkä

Ja selityksenä tähän se, että tälleen jää olkapäitä ja ojentajia rasittavat reenit kauaksi toisistaan, eli ei rintatreeni haittaa niitä ja päinvastoin. Selän jälkeen jää pari lepopäivää, joten ei varmasti luulis enää ainakaan hauiksen treenaamista haittaavan. Ja jos rintatreenissä on muukin tärkeetä kun penkkitulos, ei haittaa IMO toi selän pieni mahdollinen treenikipu kyllä rintatreeniäkään. Tälleen oon ite tehnyt ja hyvin on toiminut. Tosin ite tykkään treenata ennemmin 1 on ja 1 off tyylillä.

Timba79 sanoi:
ma: rinta ja hauis
ti: jalat
ke: lepo
to: olka ja ojentaja
pe: selkä

Tosin ite tykkään treenata ennemmin 1 on ja 1 off tyylillä.
Juurikin meikäläisen (ja varmasti kiljoonan muun) järjestelmä. on/off toimii silloin kun viikonloppuisinkin on mahdollisuus reenailla säännöllisesti. Itse olen painottanut näitä hommia viikoille jolloin tuo on toimivimmaksi (tähän mennessä) havaittu. Tai no, kunhan joskus taas aloittaa reenaamisen niin tuohon tullaan palaamaan..

P.S. Aamuaerobinen on anuksesta. mailin jälkeen kun pysähdyin lepo/kääntöpaikalle lähteäkseni takaisin niin vasen polvi petti alta. Ihan samanlainen kipu kun olisi lyönyt kyynärpään (kiukku)hermon ovenkarmiin, säteili nilkkaan ja lonkkaan asti. Puolisen tuntia nilkutin kotiin ja nyt alkaa pikkuhiljaa jalka kantaa kunnolla. PRKL.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom