Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
eli, mistä sais hyvät ja kestävät rannetuelliset treenihanskat, ja paljonko na maksaa suunnilleen??
Itse mielummin ostaisin rannetuet ja treenihanskat erikseen, koska suurimassa osassa treenihanskoissa niin niiden rannetuet ovat aivan hilavitkutin luokkaa. Itse en käytä hanskoja, koska kovettumat erottaa taljavitkutin miehet ja levytanko miehet toisistaan.:D
Kysymys kuuluu, miksi noin tekisin. :DNightkin sanoi:Meepä hivelemään niillä kovettumillas naisten pakaroita, niin siellä voidaan olla vähän eri mieltä...
Ei niillä tee mitään, mutta jos kämmenet hikoilee enemmän kuin laki sallii on silloin jo ihan järkevää hankkia treenihanskat. Itselläni hikoilee kädet jonkin verran punnerus liikkeitä tehdessä, mutta yleensä mankulla olen noista selvinnyt.antibodari sanoi:Treenihanskoilla ei tee oikeastaan mitään.
Kyllä rannetuista on hyötyä, mutta oma järki mukana tässäkin. Itse kun aloitin käytin heti kaiken maailman hommia ja niihin tuli riippuvaikseksi. Voimapainotteisissa treeneissä käytän ja ennen käytin myös hilavitkutin treeneissä, mutta en enään, pakko oli opetella veke, koska raudat eivät olleet mitään ego luokkaa.Rannetukiakaan, ei normaali, ei reumaa sairastava jamppa tartte, alle 150 kilon penkeissä.
Kysymys kuuluu, miksi noin tekisin. :D
Kyllä ne kovettumat miehen tekee tai ainakin tunteen, että jotain on ainakin tehnyt ja pitäähän työn tulos näkyä myös käsissä.
Mulla hymyä herättää ne ketkä vääntää hauiksia rannesiteet päällä, vittu, voisi mielummin treenata ne ranteet siihen kuntoon, ettei valtavilla 40 kilon tankopainoilla ne katkea :lol2:
Itse ostin Prismasta sellaset mustat Better Bodies -hanskat rannetuilla. Nahkaa, hengittää ihan kivasti ja istuu ainakin omiin käsiin todella hyvin. Hintaa oli jotain huimat 18€.Eli suosituksia hyvistä rannetuellisista hanskoista otetaan vastaan. Ja niiden pitäisi olla sitten oikeasti hyvät, muuten käy niin että niitä pitää kahesti ja sit jää kassin pohjalle lojumaan. Itse en mitään rannesiteiden tapaista tönkkötukea kaipaa, mutta sellanen kevyt tuki + lämmitys tekis poikaa. Tämän ajaa varmaan kutakuinkin kaikki rannetuelliset hanskat, mutta muuten noissa on varmasti isoja eroja.
:lol2:Ja jatkokosymys NGV:lle, miten voit olla mies jos et ole saanut naista?
Kiitän! Voisipa ehkä kokeilla, kun ei ole hinnallakaan pilattu.Itse ostin Prismasta sellaset mustat Better Bodies -hanskat rannetuilla. Nahkaa, hengittää ihan kivasti ja istuu ainakin omiin käsiin todella hyvin. Hintaa oli jotain huimat 18€.
Mitä vittua te ulisette noiden varusteiden käyttämisestä. Jos joku ei halua "miehekkäitä @ NGV" kovettumia käsiinsä ja käyttää sen takia hanskoja ni en tajuu miten se voi naurattaa jotai Bodaajaa tai ketää muutakaa. Tai sitte rannesiteitten käyttö, jos joku tuntee jotai tarvetta moisille tai on vaikka ranteet paskana liiasta runkkaamisesta ni kyllähän niitä kannattaa käyttää jos jotain apua saa...
Esim. juurikin se ranteiden murtuminen voi jättää pysyvämpiäkin vammoja. Itselläni murtui 2. Maailmansodassa molemmat ranteet, enkä vieläkään pysty tekemään kaikkia hauisliikkeitä ilman abnormaalia kipua. Okei, ei sodassa, mutta murtui kuitenkin ja ei toimi kuten pitäisi.Ois kiva tietää, että miten normaalilla ihmisellä voi olla ranteet ns. paskana? En ole koskaan kuullut moisesta. Molemmissa käsissä murtumat tms?