- Ikä
- 39
Mä käytän rannesiteitä aina, mutta en pidä niitä tukimielessä, vaan ihan lämmittämässä ranteita. EN siis kiristä niitä tappiin, vaan kunhan vetäisen lämmittämään, samalla tavalla kuin polvenlämmittimet jne. Olen varusteiden käytöstä samaa mieltä, notta vähempi parempi, mutta nää "tosimies" -jutut kuuluu aika lailla kategoriaan seiskaluokalla on miehekästä pitää karhun lippistä ja vetää röökii.
Jos hanskat ovat jonkun mielestä naiselliset, niin mä sitten olen vaikka nainen...gsus... Pakkasellakaan ei saa tietysti käyttää pipoa, nii ja pyörällä kovat jätkät ajaa ilman käsiä. Sit ku viel kiroilee tehdessään megapumppi sarjaa mielessään Colemanin pakarat ku se on niinq nii jumala eikä takuulla pidä hanskoi, nii sit vasta onkin tosimies
Ou jeah :jahas:
Jos hanskat ovat jonkun mielestä naiselliset, niin mä sitten olen vaikka nainen...gsus... Pakkasellakaan ei saa tietysti käyttää pipoa, nii ja pyörällä kovat jätkät ajaa ilman käsiä. Sit ku viel kiroilee tehdessään megapumppi sarjaa mielessään Colemanin pakarat ku se on niinq nii jumala eikä takuulla pidä hanskoi, nii sit vasta onkin tosimies
Ou jeah :jahas: