Treenihanskat ja vetoremmit

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Trenling

Banned
Terppa.

Aattelin kysellä mistä sais treenihanskoja rannetuella eli 2in1, itellä kun tuppaa ranteet olevan aika huonossa kunnossa ja sormet on pienet ja heikot, vetoremmit mavea varten. Juu siis kyllähän noita löytää pitkin internettiä, mutta onkos pakkislaisilla kokemuksia mitkä on hyviä ja toimivia tavaroita? Sormet pitäs säilyttää suht 'toimintakuntosina' kun tulee tuota kitaraakin raiskattua reenin ohella..

Toksia vastauksista jo etukäteen :rolleyes:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ainakaan noilla supermarkettien sali hanskoilla ei tee mitään, koska ainakaan mulla ei ote pidä ollenkaan, koska se nahka ei ole sellasta ns. pitävää nahkaa, vaan kiiltävää ja luistavaa. Sormien iho antaa paremman gripin, ja siitähän sullekin tulis miehen kämmenet, kun et käytä turhaan hanskoja:D Voihan niitä ranteitakin vahvistaa, ilman että käyttää niin paljon muumiointi välineitä:)

Itellä on tollaset supermarketin hanskat missä on huono ja liukas kämmenosa. Ilman hanskoja pysyy romut sata kertaa paremmin näpeissä. Käytän noita oikeastaan harvoin selkätreenien vikoissa sarjoissa jos kädet alkaa olla liian ruvella, silloinkin on pakko ottaa vielä vetoremmit avuksi noiden hanskojen päälle.

Tulipa tämmöisiä kerran kokeiltua, kun salinomistajalta oli jääny vahingossa lattialle "yleiseen käyttöön". Samassa rannetuet ja vetoremmit. Saa muuten erittäin hyvin otteen vetoliikkeissä jos käyttää remmejä yleensä. Itsellä toimi kuin vanha kiviuuni eli helvetin hyvin. Osaksi vetoliikkeissä suojaa rouhealta metallilta tuo lenkkiosa, mutta kyllä iho ottaa damagea jokatapauksessa käsissä.
1620.jpg

Tuosta on myös pitempikin versio, missä ei ole sitten noin lyhyttä lenkkiä vaan reilusti pidempi ja ilman kumipuslaa.

Ite just noita hanskoja sen takia ku kämmenet aika herkät, tuli aikoinaa reenailtua ilma hanskoja ja kyllähä se vetä kämmenet (ja sormet) iha vitun kiharalle ja tuntu niin hyvältä kun joku ******* olis työntäny nyrkkiä perseesee että nam nam. Noita wrangen hanskoja vois kokeilla, sitte vielä ku sais jotkut simppelit, halvat ja toimivat remmit nii voila..

Zone-sarja -42%
jaaha miun posti olikii poistettu / ihe söheltäny jotenkii :) joten laitetaan nyt uusiks.

oon käyttäny noita rannetuellisia hanskoja joskun mitkä oli todella laadukkaat. nuo hanskat mitä saa esim. citymarketista niin on ollu kyllä aika huonoja mitä oon kavereilta kuullu, mut jos vaan mitenkään antaa ranteet / kämmenet periks niin kannattaa ostaa rannetuet ja remmit eriksee.

Vetoremmejä en ole käytttänyt vielä ollenkaan mutta mavessa painot on alle kahden markan.
Käytössä salihanskat(Valeo) joissa on rannetuetkin mutta ei ne mun mielestä paljoakaan tue sitä rannetta muuten olen näihin ihan tyytyväinen.

Tulipa tämmöisiä kerran kokeiltua, kun salinomistajalta oli jääny vahingossa lattialle "yleiseen käyttöön". Samassa rannetuet ja vetoremmit. Saa muuten erittäin hyvin otteen vetoliikkeissä jos käyttää remmejä yleensä. Itsellä toimi kuin vanha kiviuuni eli helvetin hyvin. Osaksi vetoliikkeissä suojaa rouhealta metallilta tuo lenkkiosa, mutta kyllä iho ottaa damagea jokatapauksessa käsissä.
1620.jpg

Tuosta on myös pitempikin versio, missä ei ole sitten noin lyhyttä lenkkiä vaan reilusti pidempi ja ilman kumipuslaa.

Mistähän tommosia voi ostaa? Ja paljon on hinta?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Minkälaiset olis sellaiset remmit, missä on koukku, mihin tangon saa kiinni. Kannattaako käyttää/ostaa?

No voi hemmetti, kohta se menee siihen että ei tarvii ollenkaa puristaa sitä tankoa kun joku koukku pitää sitä. Siitä seuraava evoluutio on että ei enää nosteta ite niitä painoja, Rannetueksi vaikka Thp:n tuet jotka on myös P-storessa, toimii muuten hyvin Ja perus nahkaset vetoremmit luulis jokaisella toimivan. :)

Omistin kerran edellämainitut "2in1" tyyppiset hanskat, jossa oli kiinteät rannetuet, taisi olla merkkia GASP. Omien kokemusteni perusteella en moisia voi suositella. Rannetuet olivat todella heiveröiset verrattuna kunnollisiin erillisiin rannetukiin (esim. FAST). Sen lisäksi ne olivat pahasti tiellä liikkeissä joissa niitä ei tarvitse.

Noista rannetuista sen verran, että kannattaa kattoo mihin tarkoitukseen niitä tarvitsee, esim itsellä on titanin thp:t (esim p-storesta saa) ja ne ei kyllä veny eikä pauku ja on aivan omiaan juurikin penkissä ja isoilla romuilla (niihin ei näillä voimilla päästä), mutta toisaalta taas ei yhtä hyvät jossain liikkeissä, joissa ranteen täytyy antaa vähän ''elää''. Esim uskoakseni noi Fastin siteet joustaa jonkin verran, toisinkuin nuo titanit yms.

No kerrotaampa nyt oma mielipiden kaikista edellisistä :)
Eli tuli ostettua semmoiset supermarket hanskat pienen painostuksen alla kun kotona kuulemma on kyllästytty siihen että meikäläisen hanskat tuntuu enemmän hiomalaikoilta. Alkuun olivat kieltämättä aivan paskat mutta kun muutaman viikon viitsi niillä tahkota alkoi tuntuma parantua ja nyt ovat ihan ok kädessä.. Ote tuskin on parempi kuin ilman hanskoja muttei toisaalta huonompikaan. Vetoremmejä olen käyttänyt joissain vedoissa (yllätys yllätys) jolloin selkään tuntuu saavan huomattavasti paremman tuntuman kuin ilman remmejä kun puristamiseen ei tarvitse kiinnittää huomiota vaan koko keskittymisensä voi käyttää itse tekniikkaan. Rannetukia en ole koskaan kokenut tarvitsevani missään muutamaa loukkaantumista lukuunottamatta. Ne metalliset vetokoukut saattavat vaikuttaa hyvältä idealta mutta ovat todellisuudessa käyttökelvottomat.

Timias sanoi:
Esim uskoakseni noi Fastin siteet joustaa jonkin verran, toisinkuin nuo titanit yms.
Näin on bro. Sun titanin 60 cm siteet oli jäykät ja tosi hyvät jossain punnerus liikkeissä, mutta esim. etykyykyssä ne oli todella huonot kun ei anna tuumaakaan periks. Itse suosittelen tuommoisia noin 30-35 cm pitusia rannesiteitä bodytreeneihin woiman ostoo sitte tommoisia Hc 60 cm pitusia titaneita.

Näin on bro. Sun titanin 60 cm siteet oli jäykät ja tosi hyvät jossain punnerus liikkeissä, mutta esim. etykyykyssä ne oli todella huonot kun ei anna tuumaakaan periks. Itse suosittelen tuommoisia noin 30-35 cm pitusia rannesiteitä bodytreeneihin woiman ostoo sitte tommoisia Hc 60 cm pitusia titaneita.

Jeps, eipä jousta, mutta on aivan omiaan punnerrusliikkeissä, kuten sanoit.

No tulipahan nyt sitte hommattua jonkunlaiset tavarat wrangelta ja kahtellaan onko niistä mihkään, voinen vaikka mielipiteeni tänne postaa niin on tästä viestiketjusta ehkä jotain hyötyä jollekkin. :zzzz:

Itellä gaspin 2 in 1. Hanskat on hyvät ja stydiä materiaalia... tuuletuskin pelaa. Rannetuet itelle suht turhat, koska tarranauhaa on niin lyhyesti, ettei saa oikeelle kireydelle. Erilliset rannetuet miljoona kertaa asiallisemmat.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom