Treenihanskat ja vetoremmit

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Millä sun kädet pysyy kiinni kyynärvarsissa?
Pelkällä ihollako?
Kyynärvarren lihaksisto tukee rannetta samanlailla kuin sääressä olevat lihakset tukevat nilkkaa.

Vahvistaako siis ilman siteitä penkkailu myös kyynärvarsia? Forkkuihin on tullut senttejä lisää, mutta silti ranteet kipuilevat(tai ei se nyt varsinaista kipuilua ole, mutta epämielyttävä tunne) ilman siteitä penkkailessa.

Ja meneehän ranteessa aika paljon jänteitä :D

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kyllä Penkki epäsuorasti harjoittaa myös kyynärvarsia.
Onko sulla nostaessa ranteet "linkussa"? Kokeile ottaa tanko enemmän peukaloa kohti että se lepäisi kyynärluun päällä ja nostaa ranne suorassa ja puristaa tankoa lujemmin.

Itse käytän vetoremmejä käytännössä kaikissa vetoliikkeissä. Pari vuotta sitten treenipainot nousi siihen pisteeseen, etten enää pystynyt kunnolla pitämään kiinni ilman remmejä.

Kisaavana nostajana arvostan myös sitä, että forkut on jokseenkin kousissa kisoissa, eikä tartte pelätä otteen lipeämistä forkkujen ylirasittumisen takia.

Oon myös tehnyt hauiskäännöt kp:lla remmien kanssa:) Pystyy hyvin keskittymään liikkeen suorittamiseen, kun kahva ei pyöri käsissä enää.

Vetoremmit on hyödyllinen apuväline painon- ja voimanostajalle forkkujen ylikunnon estämiseksi kunhan niitä käytetään maltilla.
Nykyään vaan joka toinen normikuntoilija sitoo remmillä ranteensa jo salin oven kahvaan, silloin ollaan minusta hakoteillä.
Ja toi hauis remmeillä, tee ihmeessä jos itestä tuntuu hyvältä, voi jösses.

Nostetaas vähän.

Missä muualla kuin kokkosen nettikaupassa myydään Schiekin tuotteita (hanskoja/vetoremmejä)? Kuumottais ostaa kunnon hanskat kun kämmenet rupee olemaan niin paskassa kuosissa.

Zone-sarja -42%
Itellä on halvat wrangen hanskat joissa on mukana rannesiteet, tosin ne ei mun mielestä hirveesti auta ku se tuki tulee toho ranteen alapuolelle pelkästään eikä ollenkaan itse ranteen päälle...

Siispä ostin erikseen wrangelta myös rannetuet! Muuten hanskat on helvetin hyvät.

Sanokaapa mistä löytyisi koko sormen peittävät hanskat, tai vaihtoehtoisesti sellaiset lerpukat missä on kämmenenkokoiset remmillä ranteeseen kiinni laitettavat nahanpalat? Tahtoopi nuo sormien nivelet hinkkautua vittumaisesti ni olisi kiva saaha peittoon.

No hmm.. Mulla on todella heikot ranteet, sen voin heti kättelyssä myöntää. Itse käytän Duke Fitnessin siteitä, hanskat ovat täyttä paskaa musta. Tuo on mun mielipide, monen mielestä siteetkin voivat olla turhat.

Tulipa tuossa mieleen, että voiko remmien käytöstä olla muutakin haittaa kuin että jää näppivoimat treenaamatta? Itselläni on molempien peukaloiden jänteet alkaneet kipeytyä, ilmeisesti jonkinastetista jännetupintulehdusta, ja mietin että voiko jatkuva remmien käyttö aiheuttaa tällaista?

Onko kellään tietoa, että onko Gripadien maahantuonti lopetettu tms? Niitä oltiin esittelemässä Fitness Expossa 2010 ja musta ne oli oikein oivat naisen kätösiin. :D Firman nettisivuja ei enää löydy.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onko kellään tietoa, että onko Gripadien maahantuonti lopetettu tms? Niitä oltiin esittelemässä Fitness Expossa 2010 ja musta ne oli oikein oivat naisen kätösiin. :D Firman nettisivuja ei enää löydy.

Suomesta näitä ei näköjään enää saa, joten tilasimpa sitten netin kautta suoraan Jenkeistä. Paketti tuli perille kuudessa päivässä. :dance:

Kysymyksiä aiheeseen liittyen. Minkähintaiset vetoremmit ovat ok? Mitään superlaatuisia tuskin tarvitsen. Mistä sellaiset kannattaisi ostaa? Liikkeet Helsingin keskustassa tai sen tuntumassa preferoituja, plus toki netistä tilaaminen onnistuu.

Ei myöskään hajuakaan, miten vetoremmejä edes käytetään, mutta elättelen toivoa, että ne jeesaisivat nyt ilmenneessä ongelmassa, eli forkut tuntuvat rasittuvan liikaa. Ja naisena niiden kehittyminen muutenkin aika epätoivottu sivuvaikutus.

Mulla on hyvät rannetuelliset hanskat, ja hanskat on nimenomaan sen takia, että kämmeniin tulee muuten liian helposti kovettumia. Ne rannetuen sisältävät vetoremmihärvelit eivät siis tässä tapauksessa liene paras vaihtoehto.

Kannattaa käydä helsingin body actionilla ja kysyä sieltä myyjältä sopivia. Itse ostin tampereen liikkeestä ja ovat kyllä hyvät. Hintaa oli n.20€. :)

ite käytän duken hanskoja joissa on rannetuet samassa. tosin käytän niitä vaan muutamissa liikkeissä ei oikeen saa hanskat kädessä sellasta tuntumaa kun haluis. Mutta asiaan. Eli Duken hanskat on omasta mielestä laadukkaat. kevlarvahvistetut kämmenosat. todella karheat että varmaan pysyy tanko kiinni. maksaa muistaakseni 27e intersportissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom