Treenihanskat ja vetoremmit

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Vetoremmejä en oo käyttänyt, ei ole vielä ollut tarvettakaan ja mieluummin yritän vaan saada puristusvoimaa painojen kasvaessa. Mutta vasta hiljattain luovuin noista treenihanskoista, oon aina aiemmin käyttänyt kun oon todennut että mulla on aikamoiset neitikädet, pienetkin vielä... kummasti ne kädet vaan tuntuu tottuvan siihen hanskattomaan treeniin. Ja kyllähän se nyt aika eetvartilta tuntuu kun sellasella perkeleen karhealla tangolla vääntää sarjaa paljain käsin :evil:

Ite saan paremman kontaktin ja gripin ilman hanskoja. Ei siellä salilla sentään syövyttäviä aineita käsitellä:hyper:

En haluaisi tilata mistään verkkokapausta.Tulee nii saamarin kalliit remmit postikulujen takia nii oisko mitaa liikettä mistä saisi ja kelpaaki ihan mitkä nahkaset remmit vaan?

Zone-sarja -42%
eikös meidän pitänyt päästä jo Bodaajasta eroon...

no anyways,vetoremmit nyt löytyy vaikka prismasta,tai vaihtoehtoisesti ihan urheilukaupasta

Mankka on rock. Jos nahka ei repeä, rauta pysyy käsissä. Joskus oon käyttäny sellasia noin 12x12cm vaahtomuovin palasia, neki on hyvät.

Löytyisköhän jostain "opetusvideota" nuitten remmien käyttämiseen? Ostin fastin remmit mutta tuntuu että niistä on enemmän haittaa kuin hyötyä. Lyhyillä sormilla on muutenkin vaikea pitää kiinni tangosta ja nämä remmit tekevät siitä entistä hankalampaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Löytyisköhän jostain "opetusvideota" nuitten remmien käyttämiseen? Ostin fastin remmit mutta tuntuu että niistä on enemmän haittaa kuin hyötyä. Lyhyillä sormilla on muutenkin vaikea pitää kiinni tangosta ja nämä remmit tekevät siitä entistä hankalampaa.

Eipä tuohon kai mitään opetusvideoita sentään tarvitse. Kokeile kiertää remmit tangon ympärille eri puolilta niin huomaat kummin päin remmi "tarttuu" paremmin tankoon. Useimmiten remmit pyöritetään tangon ympärille siten, että kierto lähtee tangon alapuolelta. Itse pyöritin alkuun remmit tangon yläpuolelta, mutta myöhemmin huomasin että toisin päin ne pitävät otteen huomattavasti paremmin (eivät päästä tankoa "vierimään" irti otteesta).

Edit: ja mitä vähemmän remmeissä on "löysää", sen paremmin ne auttavat pitämään otteen.

tuossa on hieno visualisointi, toivottavasti saa selvää...

Liitteet

• temp.webp
    temp.webp
    8,5 KB · Katsottu: 1 117
Ite on kyllä pakko käyttää remmejä selkäliikkeissä kun on vähänkin enemmän painoja, kädet ei vaan kestä. Eikös noitten remmien tarkoituksena ole myös, että se harjoitus ottaa sieltä mistä pitääkin?

Ite on kyllä pakko käyttää remmejä selkäliikkeissä kun on vähänkin enemmän painoja, kädet ei vaan kestä. Eikös noitten remmien tarkoituksena ole myös, että se harjoitus ottaa sieltä mistä pitääkin?

pointtina on yleensä se, että tehdään about niin monta toistoa kuin treenattava lihasryhmä jaksaa eikä niin monta toistoa kuinka kauan sormien ote tangosta kestää... kyllähän liikkeen pitäis ottaa myös ilman remmejä sinne minne pitää... mutta veikkaan että pointtis oli tuo ettei lopu sarja kesken näppivoimien pettämiseen jos treenattavana on esim selkä.

Fastin remmeillä mennään , kyllä jos ranne ja polvisiteitä käyttää niin kyllä niistä kannattaa maksaa vähän enemmän että niistä on jotain hyötyä niinkuin salihansoistakin jotka kyllä ainakin nään itse turhaksi mutta onhan niitäkin rannetuella.
:)

Tattis vaan ossipena, visualisoinnista oli kieltämättä apua. Jostain olin kattonut että remmi tulee peukalon ja etusormen välistä, ei se mikään ihmekkään kun ei niistä ollut apua.

Ite oon treenihanskoja käyttäny siitä lähtien kun alotin salilla käymisen ja kyllä ne ainakin omasta mielestäni hyvät ovat. Ainut vain että hanskat alkaa olemaan niin repaleiset ettei niistä ole kovin paljoa enää hyötyä. Tässä olen yrittänyt metsästää uusia kunnollisia hanskoja, mutta kaikki on jotain ihme pyöräilyhanskoja tai aerobichanskoja :jahas:

Itse henkilökohtaisesti en suosittelisi kumpiakaan. Jo hanskat auttaa pitämään otteen paremmin eli ei tarvii puristaa niin kovaa--> puristus voima ei kehity.. Ja vielä kun lyödään remmit päälle...

^ Nönjiinhh... Eli kuten sanoin lisäilen tänne sitten jotain mielipidettä stuffeista. Wrangelta tilasin "Nostohihnat nahkaa siirtolenkillä" + "Rannetukihanskat Wrange Gripper" (kai täällä saa kertoa mitä on ostanut? :o)

Anyways, noista hanskoista täytyy sanoa että on ihan hyvä kun on ohuemmat kun edelliset hanskat just tosta kämmenen kohtalta, mutta imo suojaa tarpeeks hyvi ettei mee iho rullalle tai tuu känsiä etc. Hyvän otteen saa tangoista ja painoista. Siinä on kaks kovaa plussaa. Jos jotain pitää negatiivista sanoa niin ne rannetuet, ne on kyllä ihan hyvät, mutta niitä kun saa koko ajan repiä auki ja pistää kiinni (että veri kiertää). Kuuluu aina *rips rips* und *rips* salilta niin tietääpähän ainakin missä menen. Mutta kaikenpuolin hyvät hanskat ja veri häpi olen niistä, hintakaan ei todellakaan ole paha.

Sitten ne nostohihnat. Mitäpä niistä sanoa? Ilman semmosia en varmasti enää ikinä tee MAVEa, on meinaa nii heikot sormet että ilman ei jaksa mitään. Muutenkin hyvät jossain muissakin selkäliikkeissä, pystyy treenaamaan painoilla millä ei normaalisti pystyisi kun sormista loppuu yty. Miinusta täytyy antaa siitä että liian paksut minun kätösille (käytän hanskoja+hihnoja mavessa) nuo hihnat. Jos olisi ohuemmat niin sopis paremmin hanskojen kanssa.

Ei kai mulla muuta, kai tosta jotain selvää saa ja ehkä on apua jollekkin karvanaamalle.

Joo tota on ehkä vähän :offtopic: mutta vittu saa aina välillä nauraa ku salilla näkee semmosta porukkaa jotka vetää heti ekana pukkarissa kaiken maailman remmejä ja tukia päälle ja sit ne menee vetää jotain penkkiä 60kg:lla tai kyykkyä about 100kg:lla :hyper:

Kertokaa mulle ihmiset jotka ootte ihan ''ehjiä'' ja käytätte kaikenmaailman tukia : MIKSI KÄYTÄTTE NIITÄ???

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom