Treenigallup : Kuinka monta janda-rutistusta...?

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Joka kodista pitäis löytä muutama keppi/tikku/maila etc. Elikkäs kuinka monta istumaannousua saatte asennossa jossa niskan takana ja polvitaipeessa on keppi. Kuulostaa helpolta mutta sitä se ei ole. Hattua nostan niille jotka saavat 5-10 toistoa. Itse sain yhden komean toiston. Alapuolella kuva liikkeestä :)

Jos thread on aivan :david: niin heittäkää mäkeen.

Liitteet

• Pakkis.webp
    Pakkis.webp
    184,9 KB · Katsottu: 2 860
Moniko uskaltaa tunnustaa että kokeili,eikä saanut yhtään.:(

Täytyy tässä loppuviikolla vielä hioa tekniikkaa ja koittaa uudestaan:D

Janda-rutistushan se siinä. Alussa oli hemmetin hankalaa saada edes se yksi, mutta kun sai tekniikan kohdalleen, niin alkoi vatsalihakset vahvistua ja kasvaa, nyt teen yleensä 3*8-12 sarjoja. Liekkö sitten täysin puhtaita, mutta väliäkö hällä, kun tuntuu (ja näkyy) kyllä toimivan!

Uih serbi! Tätä pitää kokeilla seuraavan kerran salilla jumppakeppien kanssa. Onko yhtä HC liike kuin takareiskoille GHR? Siinäkin nimittäin yksikin toisto on hien ja tuskan takana. :D

tarvii kokeilla. aika mielenkiintone.
mää lupaan vetää ainaki yhen emmä ku sää ;)

SixPäk otetaanko kisa kumpi saa kuukauden päästä useamman toiston? Ja suoritus pitää olla videolla. ;)

Eli Taskuamatsoni on harjotellut tätä liikettä :) Kyllä tää minun mielestä aika HC liike on, Voin luvata että ainakin puolet vastaajista saa alle viisi. ;)
Edit: Hatunnostot :worship:

Keep on Going! :whip:

On törkeen vaikee liike. Koitin joskus 2 v sitten eikä mennyt ainuttakaan. Pitänee taas koittaa tänään kun meen salille :D
Toi Taskuamazonin setti on kyllä jo aikas kunnioitettava :worship:

No mä tein tota vatsalihaspenkissä salilla kerran, kun kaverit kysy että et varmaan saa yhtään. No piti kait se sit näyttää ja kolme taisin saada, tosin kulmaa kyseisessä penkissä oli n. 60-70 astetta. :D Nykyään ei varmaan menis yhtään, täytyypi testailla joku päivä =)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Saakos tässä Janda-rutistuksessa muuten tukea jalkaterät jonkun esteen alle ettei pääse nousemaan? Mulla oli nimittäin vaikuksia saada toi keppi edes pysymään tuolla polvitaipeissa... jos sitä rutisti kunnolla siellä niin polvet nousi niin lähelle naamaa ettei tarvinu ku varmaan 10cm nousta siitä lattiasta kunnes tuli polvet vastaan ja toisto oli muka siinä.

ihan hullun vaikee liike. ei tullu mitää..:nolo:

mut sit ku pisti jalkaterät sohvan alle nii helppoa oli:lol2:

juu, jos yhen sais ees joskus:lol2:

Saakos tässä Janda-rutistuksessa muuten tukea jalkaterät jonkun esteen alle ettei pääse nousemaan? Mulla oli nimittäin vaikuksia saada toi keppi edes pysymään tuolla polvitaipeissa... jos sitä rutisti kunnolla siellä niin polvet nousi niin lähelle naamaa ettei tarvinu ku varmaan 10cm nousta siitä lattiasta kunnes tuli polvet vastaan ja toisto oli muka siinä.

Polvia ei saa tuke millään. :D

Pakkohan se oli testaa. Siivouskaapista löysin pari putkea ja olohuoneen matolle mars..tangot paikoilleen ja HNGGGG = ei yhtään toistoa :-D

Tää on sen verran killeriliike, et tätä vois alkaa treenaakki. Mut miten te tätä treenaatte, ku ei saa ainuttakaan toistoa?

Oma vatsatreeni on lähinnä kuntopiirityyppistä kestävyystreeniä

Suositut

Back
Ylös Bottom