Treenigallup : Kuinka monta janda-rutistusta...?

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Tulipas ihan loistovinkki vatsatreeniin!:thumbs: Pakkohan tuota oli heti kokeilla. Mä oon tehnyt paljon istumaannousuja niin, että tanko on polvitaipeissa, mutta tuota tankoa niskankin taakse yhdistettynä en oo koskaan aiemmin kokeillut. On muuten tosi paljon merkitystä sillä, miten tangosta pitää kiinni! Tanko ja kädet niskan takana on raskas, mutta tanko niskan takana ja kädet vaikkapa siinä tangolla on huomattavasti kevyempi. Ja sitten kun vielä sais jalkapohjat pysymään maassa koko liikkeen ajan. Tyylipuhtaita suorituksia tuli neljä ja sen jälkeen jotain sinne päin. Harjoitukset jatkuu!:)

Hehee:D Ei toiston toistoa. Olisko se nyt sitten järkevää vaan jotenki helpottaa liikettä ja alkaa hieromaan, ja sittenku menee kunnolla edes 1:rock: niin alkais tekeen taas sileen kunnolla? Hirveä liike BTW!:worship:

Tulipas ihan loistovinkki vatsatreeniin!:thumbs: Pakkohan tuota oli heti kokeilla. Mä oon tehnyt paljon istumaannousuja niin, että tanko on polvitaipeissa, mutta tuota tankoa niskankin taakse yhdistettynä en oo koskaan aiemmin kokeillut. On muuten tosi paljon merkitystä sillä, miten tangosta pitää kiinni! Tanko ja kädet niskan takana on raskas, mutta tanko niskan takana ja kädet vaikkapa siinä tangolla on huomattavasti kevyempi. Ja sitten kun vielä sais jalkapohjat pysymään maassa koko liikkeen ajan. Tyylipuhtaita suorituksia tuli neljä ja sen jälkeen jotain sinne päin. Harjoitukset jatkuu!:)

Jep, keppiä pitää nimenomaan pidellä oikein (kuvan osoittamalla tavalla ;) ) , törkeä vaikutus käsien asennolla, myös tavan istumaannousuissa.

ei oo mikosta kuvia, mutta kun vetelee ilman jalkatukea vatsoja 40 kilolla pitkiä sarjoja ja tekee yhdellä kädellä roikkuen suorien jalkojen nostoja, ei niin ihmettele noita janda-tasoja. kaverin etuna on erittäin taipuisa yläruoto, mutta kyllä siellä paljon voimaakin on.

sinänsä en pidä janda-vatsoja minään ihmeliikkeenä ja en nää mitään tarvetta eliminoida lonkan koukistajia pois. ne on hyvä ja tarpeellinen lihasryhmä ja käytössä monessa lajissa.

Mä en osaa tai sitten mulla on vaan niin paskat vatsalihakset.. Ilmeisesti pitää päästä oikein kunnolla pystyyn istumaan kun tuota keppiä pidetään tuolla taipeessa?

eihän sieltä yhtään tullut stna.varusteina harja ja sählymaila :D
sain mä kolme puolikasta,eikös lasketa se yhdeksi...

8 kappaletta. Homma helpottuu mitä tyhjemmäsi keuhkot saa kun yläkropan saa rullattua pienempään sykkyrään.
Jos tämä ei onnistu niin ylösnouseminen voi olla jopa kokonaan mahdotonta jos polvikulma on kovin pieni. ei riitä vastapainoa perseen etupuolella ja jalat nousee lattiasta.

Tekisin tätä liikettä ehdottomasti mutta kieli keskellä suuta saa varoa takareisien kramppaamista.

edit: kokeilin kiekkomaila taipeissa ja imurinputki takakyykkyottella. Ei onnistu, jalat nousevat kun alaselkä alkaa irtoamaan lattiasta. täytyy kokeilla kuntopallolla tms. jolla kantapäät saa kauemmas eteen ja vastapaino riittää.

-

Täähän on loistava liike! kivasti ottaa alavatsaan, tossa just kokeilin eka kertaa ja 5 toistoo sain ja siitä enempää ei sitten irronnutkaan...Taidankin alkaa käyttämään tätä liikettä jatkossa reeneissä.

ei oo mikosta kuvia, mutta kun vetelee ilman jalkatukea vatsoja 40 kilolla pitkiä sarjoja ja tekee yhdellä kädellä roikkuen suorien jalkojen nostoja, ei niin ihmettele noita janda-tasoja. kaverin etuna on erittäin taipuisa yläruoto, mutta kyllä siellä paljon voimaakin on.

Mistä toi muuten johtuu että yhdellä kädellä roikkuen toi liike on niin paljon rankempi kuin normaalisti kahdella kätösellä? Miten se vaikuttaa erilailla keskivartaloon?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
tulee hankalammat vivut ja joutuu tasapainottaan sitä liikettä useempaan suuntaan jne jne. lisäksi lähtö on alempaa, kun toinen hartia on alempana jo lähdössä. ottaapi enemmän myös kylkiin. ehdottomasti kannattaa kokeilla. sitten kun menee ilman remmejä, on ihan hyvä.
:)

Onks se vähän niiku tällee?

Liitteet

• DSCF1623.webp
    DSCF1623.webp
    54,3 KB · Katsottu: 1 125
kaikki oli helppoo siihen asti ku laitto sen mailan sinne niskan taakse.maila niskan takana tuli pyöree nolla... ja minä vielä luulin että vatsalihakset on hyvässä kunnossa :D

3 kpl meni hikisesti, vaikka pystyy nykyään vetää voimapyörällä seisaaltaan jne. Hyvä liike, kiitti!

Pitää lisätä tuo liike tohon "300" treeniin (kts. leffaosio ja 300-thredi).

Monelta varmaan löytyy rantapallo tms sellanen.. hyvä tähän liikkeeseen kun rutistaa jalkoja pakaroihin päin samalla kun tekee suoritteen.

Paska liike tai paskat vatsat... taitaa olla paska liike :D

No ei vaan... yritykseksi jäi minullakin. Ensin piti löytää oikeat välineet, säbämaila polvitaipeisiin ja semmonen teleskooppi-mikä-lie-sini-moppi-varsi niskan taakse... Tiukka keskittyminen ja ....hugh... hgghhhggg... lopputuloksena leuka vaan meni rintaan :jahas:

Tätä vähän ylös. Onko nytkäyttämällä liikkeelle lähtö hyväksyttävä suoritus? Sillä tavalla menee jokunen, viisi ehkäpä. Epäilen vahvasti, kysyn kuitenkin.

Pakko uskaltaa sanoa etten alussa saanut yhtään mut nyt menee jo muutama, liekko puhtaita? ei tietoa, mutta ainakin tuntuu ihanalta :hyper:

Suositut

Back
Ylös Bottom