treeniasiaa!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
elikkä ku mä oon nyt käyny vuoden salilla! ja oon tehny tällee:
maanantaina ja tiistaina hauiksii ja
torstaina ja perjantaina penkkii.. siis sillee et 5 kertaa nii monta ku menee (niis on aina välis tauko)
eli onks tää ihan hyvä ku ei oo ees lihakset kasvanu paljoo?
sit oon syöny paljon enemmän hedelmii ku yleensä.

teen penkkii ja hauista ku sit ku ne on hyvät nii on paljon näyttävämmän näkönen ja tytöt tykkää ;)

:itku: :itku: :itku: :wall:

Foorumi on pullollaan oikeita ohjelmia tai ainakin parempia kuin omasi. Trolli?

ooksä trolli vai :david: :david:

hedelmät ei kasvata lihasta, vaan proteinit hiilihydraatit ja rasvat yhdessä. 1kerta viikossa riittää. katos tuolta noita FAQ treeniohjelmia ja nappaa sieltä vaikka suoraan joku helppo ohjelma, usko pois tytöt tykkää vielä enemmän jos on koko kroppa kondiksessa eikä vaan tissit ja hauikset.

joo mut ei mua haittaa jos ei oo hullut selkä tai jalka lihakset.. jalat tulee ihan jossai kävelys kuntoon. vatsa lihakset ois ihan kivat jos näkyis mut jos teen niit vaik kerran viikos 3 sadan sarjaa nii se polttaa ihan kivasti rasvaa vattasta :)

ja mikä on trolli?

valoisamalja sanoi:
joo mut ei mua haittaa jos ei oo hullut selkä tai jalka lihakset.. jalat tulee ihan jossai kävelys kuntoon. vatsa lihakset ois ihan kivat jos näkyis mut jos teen niit vaik kerran viikos 3 sadan sarjaa nii se polttaa ihan kivasti rasvaa vattasta :)

selkälihakset levittää myös rintaa, näyttää paljon isommalta.
paskat ne 100 toiston vatsat rasvaa polttaa, rasvaa ei voi polttaa paikallisesti ja vaikka voisikin niin eipä 100toiston sarjoilla niin tapahdu. ota lisää painoa syliin ja tee jotakin 10-20 toiston sarjoja niin vatsat kasvaa. ja jos rasvaa pitää polttaa niin sit ihan kunnolla liikuntaa.

valoisamalja sanoi:
Näin juuri.:jahas: Paikallista rasvanpolttoa ei oo olemassakaan ja muutenki oot aika kiva :david:

valoisamalja sanoi:
ja mikä on trolli?
sinä

-.- ootsä muka tosissas? 10 toistoo nyt sais vauvaki.
ja kylhä liikunta polttaa rasvaa siitä osasta mitä liikuttaa.
ja selkä lihaksii me tehää yleensä koulu liikas

Ota lisäpainoja niin ei tuu iha nii helposti se 10 toistoo, otat 100kg painoo syliin ni katotaa saatko 10.. Jos et saa ni oot heikompi ku vauva :david:

Älkääkä ottako tosissanne

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
valoisamalja sanoi:
etteks te ite vai saa 100 toistoo vatsaa ku rupeette heti dissaa?
Täällä ei dissata ketään, tyrmätään vaan sun treenimetodis ja kerrotaan parempia tilalle. Jos et viisaita ohjeita kuuntele niin parempi olla kysymättä mitään. Pakkotoistolla on niin paljon kokemusta että varmasti sustaki saadaan iso podari jos kuuntelet kiltisti. :)

valoisamalja sanoi:
-.- ootsä muka tosissas? 10 toistoo nyt sais vauvaki.
ja kylhä liikunta polttaa rasvaa siitä osasta mitä liikuttaa.
ja selkä lihaksii me tehää yleensä koulu liikas

10 toistoo lisäpainoilla! painoa niin paljon rinnan päälle että menee se 10
jahas jahas, miksi tuut täältä kyselemään kun kerta tiedät itsekkin noin loistavasti! :david: ja se että makaatte koulun salin lattialla vatsallanne ja nostelette yläkroppaanne ei paljoa selkää kasvata (lue: levitä rintaa):david:

ok tän vois kyl lukita jo :jahas:

Yleisesti ottaen yli 25 toistoo tuottaa kestävyyttä, toistot 1-5 tuottaa voimaa, lihasmassaa toistot 6-12. Tämä nyt ei päde kaikkiin lihaksiin, mut tolla 100 toistolla sä kasvatat vaan kestävyyttä. Kokeileppa huvikses pari kertaa ottaa semmosia 12-15 toiston settejä lisäpainoilla, uskosin että seuraavan päivän fiilikset ois vatsoissa hieman erilaiset kuin ennen.

joo mut mitä hyötyy on siitä et on hyvät vatsa ja selkä lihakset? ku en ees tykkää sillee niitte ulkonäöst..
ja hauikset on tän vuoden aikana kasvanu varmaa 20 senttii

Hyvät vatsat ja selkälihakset parantaa kropan ryhtiä. Ja jos osa kropan lihaksista on epätasapainossa muihin lihaksiin, eli ne ovat voimattomammat, niin ei sun muukaan kroppa sit kehity täysipainoisesti.

valoisamalja sanoi:
joo mut mitä hyötyy on siitä et on hyvät vatsa ja selkä lihakset? ku en ees tykkää sillee niitte ulkonäöst..
ja hauikset on tän vuoden aikana kasvanu varmaa 20 senttii

Nyt alkaa jo haiskahtamaan niin pahasti paskapuheelle nämä jutut, että jos ei tähän välittömästi tule jotain tolkkua, jää sun kirjoittelut Pakkotoistolle hyvin lyhyeen.

valoisamalja sanoi:

ja mikä on trolli?

No saa sitä nyt muutenkin koko kroppaa kuntoon vaikka aerobicilla. Mutta eikös tässä nyt ollu puhetta lihasten hankkimisesta. Milläs sitten kannattelet sitä masiivista yläkroppaa(tai siis rintaa ja hauiksia).

Ja vatsa ja selkälihasten tasapainosta nyt vaan on hyötyä(mm. selkäkivut pelkkien vatsojen tekemisestä jne.) on huono periaate treenata niitä lihaksia joitten ulkonäöstä ei pidä. Pidätkö sitten penkkioranki-lookista vai?:jahas:

Back
Ylös Bottom