treeniasiaa!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mike sanoi:
10 centtiä käsiin ihan hirveä määrä lihaa. Itse veivasin 9 vuotta ja sain senttejä 14 lisää käsiin.
No et ottanukkaan haukkoja 2x viikossa hedelmien voimalla. :) Onneks valoisamalja on keksiny parhaan tavan saada lisäsenttejä käsiin.

Mike sanoi:
10 centtiä käsiin ihan hirveä määrä lihaa. Itse veivasin 9 vuotta ja sain senttejä 14 lisää käsiin.

Totta, prosentteinakin aika huima määrä. Rinnanympärykseenkin kiva lisä jos oikeasti on kyse lihaksesta. Tuo 10 cm tarkoittaa lisäystä 30-->40 cm, eka luku on hoikan aloittelijan luku ja 40 cm käsi suht alhaisilla rasvoilla näyttää jo joltakin eikä todellakaan ole mikään muutaman kuukauden pikkujuttu saavuttaa.

valoisamalja sanoi:
etteks te ite vai saa 100 toistoo vatsaa ku rupeette heti dissaa?
:lol2: Joku pakkislainen on tehnyt itelleen toisen nikin ja nauraa katketakseen himassaan :lol2:

Äijä suoltaa niin tyypillistä huttua, että pakko olla trolli :lol2:

valoisamalja sanoi:
elikkä ku mä oon nyt käyny vuoden salilla! ja oon tehny tällee:
maanantaina ja tiistaina hauiksii ja
torstaina ja perjantaina penkkii.. siis sillee et 5 kertaa nii monta ku menee (niis on aina välis tauko)
eli onks tää ihan hyvä ku ei oo ees lihakset kasvanu paljoo?
sit oon syöny paljon enemmän hedelmii ku yleensä.

teen penkkii ja hauista ku sit ku ne on hyvät nii on paljon näyttävämmän näkönen ja tytöt tykkää ;)

ei kai se oikeesti oo tosissaan :hyper: :kippis1: :wall:

On tämä joulunalusaika niin mukavaa, kun tällaisiakin tupsahtaa jostain. Nyt huomasin senkin miksi ei kannata syödä raejuustoa ja lukea Pakkista samaan aikaan. Kutitteli sen verta nauruhermoja tämä ketju, että melkein voisi kiittää aloittajaa. :rock:

Mutta itse asiaan, kuten moni on sanonut, pieni kokonaisvaltaisen kropan treenauksen oppitunti olisi paikallaan ketjun aloittajalle. Unohtamatta tietenkään sitä, että syöminenkin kuntoon, eli ruokaa koneeseen massiivinen määrä. (vieläpä "oikeata" ruokaa) ;)

tän selvenpää trollia ookkaan enne nähny...kerro suomi24:n kavereille terveisiä...

valoisamalja sanoi:
koulun testis mä sain kiitettävän
ja mitä hyötyy lisäpainoista on VATSA LIHAKSIS????
Siitä on se sama hyöty, kun esim. rintaa treenatessa. Et sinä varmastikkaan tee penkkiä pelkällä tangolla. Niitä lisäpainoja tarvitaan, että ne vatsalihakset kasvaisivat. Sitten ku vähän diettaa nii näkyy komea six pack.

edit. en huomannutkaan, että tätä olikin jo kolme sivua :D

Jalkojen treenaaminen mukaan ja heti. Helvetin rumannäköstä kun äijän jalka on ranteenpaksunen ja haba pään paksunen. Hormonitoimintakin kiihtyy kun on enempi sitä lihasta eri puolilla kroppaa. Haba-rinta -ohjelmaa tuskin kukaan luo, koska se loukkaisi pakkotoiston jaloja prinsiippejä.
Taidankin tästä lähteä salille vetämään jalkapäivän:david:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Älkää nyt, jos se onkin tosissaan :D
Itekki joskus aikoinani tein pelkkää rintaa ja habaa, että tytsit tykkäis. Ja ennen ku tein kunnon ohjelman itelleni, tein koko kropan 5 krt viikossa :david:, voitte uskoa et meni kiinostus bodaukseen parissa viikossa.
Hyvä minä. Onneks on Pakkotoisto takomassa vähä järkeä päähän. :thumbs:

Treenaa penkkipunnerrusta ja habaa Palmun erinomaisella muokatulla german volume traningillä, eli:
ma: 10x10 penkkiä ja habaa
ti: 10x10 penkkiä ja habaa
ke: 10x10 penkkiä ja habaa
to: 10x10 penkkiä ja habaa
pe: 10x10 penkkiä ja habaa
la: 10x10 penkkiä ja habaa
su: kiipeä puuhun ja kampaa naamasi niin palmu antaa sinulle banaanin

:curs: :wall:

Tytön tyllerön mielipide: Joo on tosi IHQuu kun on habaa ja tissiä!!!11!!11 Ei niillä muilla nyt niin väliä.

Not. Eli siis tasapainoisesti lihaksikas kroppa on paras. Kerpele kun tekisi mieli käydä tilittämässä niille meidän salin RHP:ille!

jos tää threadin alottaja on tosissaan ton lihasten hankinnan kanssa ja kirjottelee tänne omia mielipiteitään, eikä pelleile, niin kannatais vähän miettiä tota kehonrakennusta. ei ne muijatkaan mitään idiootteja oo. kai ne huomaa kun otat paidan pois päältä, että sulla on kaks pientä tisua hedelmillä kasvatettu ja ehkä joku herne kädessä. sitten vieressä on kaveri joka on reenannu saman verran kun sää, mutta noudattanu pakkotoiston ohjeita, niin sillä on niin HOT kroppa, että sua alkaa kaduttaa ja kadettaa. viimeistään sillon tajuat, että koko kropan treenaus on kaiken A ja O. ja jos podaat, ota se tosissas, sun lihakset häviää 1 kuukaudessa, jos et treenaa niitä kunnolla. tai ainakin jos syöt vaan hedelmiä. syönti kasvattaa ja ylläpitää, treenaus antaa ärsykkeen, kuten yks jannu on pistäny allekirjoitukseks. joo, mutta älä podaa, jos et oo valmis siihen

Vane Glide sanoi:
:lol2: Joku pakkislainen on tehnyt itelleen toisen nikin ja nauraa katketakseen himassaan :lol2:

Luulen kans...Kuulostaa niin uskomattomalta noi jutut, varsinki toi hedelmien syönti. Pitäiskö itekki kokeilla? :)

Back
Ylös Bottom