Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No et ottanukkaan haukkoja 2x viikossa hedelmien voimalla. Onneks valoisamalja on keksiny parhaan tavan saada lisäsenttejä käsiin.Mike sanoi:10 centtiä käsiin ihan hirveä määrä lihaa. Itse veivasin 9 vuotta ja sain senttejä 14 lisää käsiin.
Mike sanoi:10 centtiä käsiin ihan hirveä määrä lihaa. Itse veivasin 9 vuotta ja sain senttejä 14 lisää käsiin.
:lol2: Joku pakkislainen on tehnyt itelleen toisen nikin ja nauraa katketakseen himassaan :lol2:valoisamalja sanoi:etteks te ite vai saa 100 toistoo vatsaa ku rupeette heti dissaa?
valoisamalja sanoi:elikkä ku mä oon nyt käyny vuoden salilla! ja oon tehny tällee:
maanantaina ja tiistaina hauiksii ja
torstaina ja perjantaina penkkii.. siis sillee et 5 kertaa nii monta ku menee (niis on aina välis tauko)
eli onks tää ihan hyvä ku ei oo ees lihakset kasvanu paljoo?
sit oon syöny paljon enemmän hedelmii ku yleensä.
teen penkkii ja hauista ku sit ku ne on hyvät nii on paljon näyttävämmän näkönen ja tytöt tykkää ;)
Siitä on se sama hyöty, kun esim. rintaa treenatessa. Et sinä varmastikkaan tee penkkiä pelkällä tangolla. Niitä lisäpainoja tarvitaan, että ne vatsalihakset kasvaisivat. Sitten ku vähän diettaa nii näkyy komea six pack.valoisamalja sanoi:koulun testis mä sain kiitettävän
ja mitä hyötyy lisäpainoista on VATSA LIHAKSIS????
Joo näin on, oon samaa mieltä!Måpå sanoi:Äijä suoltaa niin tyypillistä huttua, että pakko olla trolli :lol2:
Vane Glide sanoi::lol2: Joku pakkislainen on tehnyt itelleen toisen nikin ja nauraa katketakseen himassaan :lol2:
Rinta Hauis PelleXewie sanoi:Rhp = ?