Hummerivirta
Pakkiksen Tolstoi
- Ikä
- 36
Wtf?
Noh liitytään joukkoon iloiseen...
Noh liitytään joukkoon iloiseen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Äääh...ei se ole olennaista jos pakkislaiset pääsee vauhtiin :DKSENA sanoi:tää alkaa menee jo monologiks, kun valoisamalja ei enää kysy vinkkejä :D
valoisamalja sanoi:mitä sanotte?
J_mp sanoi:Miten toi liittyy mitenkään mihinkään
valoisamalja sanoi:mä oon pohtinu ja lukenu tääl noit juttuja.
ja tullu tulokseen et mun ei ainakaa vielä tarvi treenaa vatsaa ku päkki näkyy. (ai ei 100 toistoo usein auta :D)
eli jos jatkan tätä samaa ku ennen viä kuukauden ja sit sen jälkee treenaan puol vuotta selkää ja jalkoja? mitä sanotte?
no jos kyseessä ei ole trolli, niin tässä pari toimivaa vinkkiä:valoisamalja sanoi:mä oon pohtinu ja lukenu tääl noit juttuja.
ja tullu tulokseen et mun ei ainakaa vielä tarvi treenaa vatsaa ku päkki näkyy. (ai ei 100 toistoo usein auta :D)
eli jos jatkan tätä samaa ku ennen viä kuukauden ja sit sen jälkee treenaan puol vuotta selkää ja jalkoja? mitä sanotte?
tubbi sanoi:Toi 20cm habaan lisää on melko huonosti,ottaisin sinuna ruokailuun lisäksi riisikakut,treenaat kyllä hyvin monipuolisesti kroppaa,mutta mikäli mahdollista kannattaa käydä 2 kertaa päivässä salilla ja tehdä esim.aamulla penaa ja illalla haukkaatrollauksen jalo taito vaatii vielä kohdallasi harjoittelua
Sahaaja sanoi:
Alec sanoi::lol2:
toi pitäs melkein lisätä tohon hymiövalikkoon ja ottaa käyttöön aina kun tällänen threadi sattuu kohalle,toi voittaa jopa :n :D