treeniasiaa!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Wtf?

Noh liitytään joukkoon iloiseen...
410voefe.jpg

KSENA sanoi:
tää alkaa menee jo monologiks, kun valoisamalja ei enää kysy vinkkejä :D
Äääh...ei se ole olennaista jos pakkislaiset pääsee vauhtiin :D

Hohoo.. ihmeperheen isäntä rulettaa:rock:
Tämä oli kyllä opettavaisin ketju ikinä:rolleyes:

mä oon pohtinu ja lukenu tääl noit juttuja.
ja tullu tulokseen et mun ei ainakaa vielä tarvi treenaa vatsaa ku päkki näkyy. (ai ei 100 toistoo usein auta :D)
eli jos jatkan tätä samaa ku ennen viä kuukauden ja sit sen jälkee treenaan puol vuotta selkää ja jalkoja? mitä sanotte?

J_mp sanoi:
Miten toi liittyy mitenkään mihinkään :)

Trollaajan ihannevartalo? :david:

Tolta voit näyttää kun treenaat pelkästää penaa ja haukkarii!!!11 Mitää jalkoja tarvi treenaa, nehän on kehon vahvin ruumiinosa iha pelkällä kävelylläki! ihQdaa!

Sahaaja: Loistava edit :D

valoisamalja sanoi:
ja tullu tulokseen et mun ei ainakaa vielä tarvi treenaa vatsaa ku päkki näkyy. (ai ei 100 toistoo usein auta :D)
eli jos jatkan tätä samaa ku ennen viä kuukauden ja sit sen jälkee treenaan puol vuotta selkää ja jalkoja? mitä sanotte?

älä ihmeessä ettei selkärankaasi muotoudu teksti "suomi24"

miks tätä ei oo lukittu vieläkään :eek:

Koska modit ei pysty liikkumaan sen valtavan ruokamäärän johdosta jota ne vetää niin että napa ruskaa? :)

valoisamalja sanoi:
no jos kyseessä ei ole trolli, niin tässä pari toimivaa vinkkiä:

1.treenaa kovaa koko kroppaa,MYÖS niitä vatsoja samoin kuin muitakin lihaksia. ne tissit ja haba kasvaa siinä missä muutkin lihakset ja saat tasapainoisen kropan.

2.syö 2-3g proteiinia per rasvaton painokilo

3.syö reilusti, 5-6 ateriaa päivässä

ja sitten vielä, jos olet trolli niin toivottavasti sulla on edes hauskaa :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
tubbi sanoi:
Toi 20cm habaan lisää on melko huonosti,ottaisin sinuna ruokailuun lisäksi riisikakut,treenaat kyllä hyvin monipuolisesti kroppaa,mutta mikäli mahdollista kannattaa käydä 2 kertaa päivässä salilla ja tehdä esim.aamulla penaa ja illalla haukkaa:rock:trollauksen jalo taito vaatii vielä kohdallasi harjoittelua:rolleyes:

hahhahhahahahaa :D ei mikä treeeedi! mä oon nauranu jotai kymmenes kohas täs! varsinki tolle;)

Sahaaja sanoi:

:lol2:
toi pitäs melkein lisätä tohon hymiövalikkoon ja ottaa käyttöön aina kun tällänen threadi sattuu kohalle,toi voittaa jopa :david: :n :D

Back
Ylös Bottom