Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tekee penkkiä ja habaa (hauiskääntö yms), välillä jopa vatsoja.Xewie sanoi:Miten rhp käyttäytyy salilla? Kököttää penkkipunnerruksessa koko ajan?
palmu sanoi:tekee penkkiä ja habaa (hauiskääntö yms), välillä jopa vatsoja.
valoisamalja sanoi:joo ei se teille kuulu mitä mä treenaan. perkele te vaa vietätte jouluu täällä ja valitatte.. en tälle palstalle enää eksy. etin saman kaltasen
valoisamalja sanoi:joo ei se teille kuulu mitä mä treenaan. perkele te vaa vietätte jouluu täällä ja valitatte.. en tälle palstalle enää eksy. etin saman kaltasen
Alec sanoi:sitten kun selviääkin että ajettiin tuleva mr olympia "kilpailijan" leiriin niin kyllä meitä sitten vituttaa...
valoisamalja sanoi:joo mut ei mua haittaa jos ei oo hullut selkä tai jalka lihakset.. jalat tulee ihan jossai kävelys kuntoon. vatsa lihakset ois ihan kivat jos näkyis mut jos teen niit vaik kerran viikos 3 sadan sarjaa nii se polttaa ihan kivasti rasvaa vattasta
ja mikä on trolli?
tubbi sanoi:Toi 20cm habaan lisää on melko huonosti,ottaisin sinuna ruokailuun lisäksi riisikakut,treenaat kyllä hyvin monipuolisesti kroppaa,mutta mikäli mahdollista kannattaa käydä 2 kertaa päivässä salilla ja tehdä esim.aamulla penaa ja illalla haukkaatrollauksen jalo taito vaatii vielä kohdallasi harjoittelua