treeniasiaa!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itsekkin kun aloittelin punttaamista niin tahtoi olla alkuun vähän liikaa penkkiä/hauista ohjelmassa.
Sitten onneksi löysin pakkotoiston ja tajusin alkaa treenaamaan koko kehoa ja syömään/lepäämään kunnolla.

joo ei se teille kuulu mitä mä treenaan. perkele te vaa vietätte jouluu täällä ja valitatte.. en tälle palstalle enää eksy. etin saman kaltasen

valoisamalja sanoi:
joo ei se teille kuulu mitä mä treenaan. perkele te vaa vietätte jouluu täällä ja valitatte.. en tälle palstalle enää eksy. etin saman kaltasen

koita vaikka suomi24:sta, sieltä saattaa löytyä saman kaltasia kavereita sulle :jahas:

valoisamalja sanoi:

moimoi, pysy poissa :love:

Saipa hyvät naurut:D:D
Ja hyvää joulua:):):)

sitten kun selviääkin että ajettiin tuleva mr olympia "kilpailijan" leiriin niin kyllä meitä sitten vituttaa...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Alec sanoi:
sitten kun selviääkin että ajettiin tuleva mr olympia "kilpailijan" leiriin niin kyllä meitä sitten vituttaa...

Epäilen vahvasti:jahas:

Jos toi kaveri joskus jostain saa neuvoja jota jopa kuuntelee ja joskus oppii treenaamaan oikein saa kyllä itsekin makeat naurut omille jutuilleen! (Tämä tietysti siinä tapauksessa että kaveri oli oikea ja tosissaan, jota itse epäilen vahvasti.)

kyllä kyllä. mutta ei ole kyllä ensimmäinen kerta kun joku tullut jotakin tekniikasta/ohjelmasta kyselemään ja sitte kun yrittää selittää/antaa rakentavaa palautetta niin sitä tiedetäänkin ite paljon paremmin ja menee tinkaamiseksi. huoh

valoisamalja sanoi:
joo mut ei mua haittaa jos ei oo hullut selkä tai jalka lihakset.. jalat tulee ihan jossai kävelys kuntoon. vatsa lihakset ois ihan kivat jos näkyis mut jos teen niit vaik kerran viikos 3 sadan sarjaa nii se polttaa ihan kivasti rasvaa vattasta :)

ja mikä on trolli?

Joo Colemanin jalkatreeniin kuuluu nykysin 10000 askelta päivässä..:wall: :lol2:

Toi 20cm habaan lisää on melko huonosti,ottaisin sinuna ruokailuun lisäksi riisikakut,treenaat kyllä hyvin monipuolisesti kroppaa,mutta mikäli mahdollista kannattaa käydä 2 kertaa päivässä salilla ja tehdä esim.aamulla penaa ja illalla haukkaa:rock:trollauksen jalo taito vaatii vielä kohdallasi harjoittelua:rolleyes:

tubbi sanoi:
Toi 20cm habaan lisää on melko huonosti,ottaisin sinuna ruokailuun lisäksi riisikakut,treenaat kyllä hyvin monipuolisesti kroppaa,mutta mikäli mahdollista kannattaa käydä 2 kertaa päivässä salilla ja tehdä esim.aamulla penaa ja illalla haukkaa:rock:trollauksen jalo taito vaatii vielä kohdallasi harjoittelua:rolleyes:

ahahahaahaa :hyper: :hyper:sarkasmia aamu palaks

1030000000127381.jpg

Back
Ylös Bottom