http://www.bodybuilding.com/exercises/ exrx varmaan oli haussa, mutta ite ruukaan käyttää tuota bodybuilding.comin liikepankkia, jos etsiskelen vaikkapa uusia liikkeitä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
no periaatteessa sauna nostaa nivelten tulehdusastetta. kerran viikossa pulahtelu ei merkkaa mitään.
no ainahan niihin tulee tulehdusta reenaillessa. ja jos nostetaan lämpöö... mutta harvemmin se saunominen nyt niin kauaa kestää. en näkis ratkasevaksi.
Normisti pumppi on päällä iltaan asti. Mutta saunomisen jälkeen pumppi aikalailla häviää, varsinkin kun otan aina kylmän suihkun saunan jälkeen. Onko tästä haittaa lihaksen kasvulle?
Eikös Hulkki ainakin jossain vaiheessa nuita kylmäkylpyjä harrastanut treenin jälkeen? En muista kirjottiko joskus jopa jonkun artikkelin aiheesta.
Hulmilta tutkittua tietoa asiasta:Meillä on salilla kylmävesiallas. Semmonen yhen hengen pulahdusallas. Kovien treenien jälkeen on aina lihakset pumpissa, mutta kun pari kertaa vetää sauna -> pulahdus rundin, niin pumppi laskee ja lihakset ei oo enää niin kovina. Samantien laskee pumppi. Mun tyhmä kysymys kuuluukin, että onko tommosesta haittaa optimaaliselle lihaskasvulle vai onko mitään merkitystä mihinkään suuntaan? Joka treenin jälkeen käyn saunassa ja kerran viikkoon tuon kylmävesipulahduksen.
Hulmilta tutkittua tietoa asiasta:
View: https://www.facebook.com/Lihastohtori/posts/894676437273097
Mulla on mennyt (oletettavasti liiasta istumisesta yms.) hartiat jumiin niin, että hyvän asennon saaminen kädet pään yläpuolella, esim. pystypunnerruksen loppuasento, on vaikeaa. Olisiko mitään kotikonsteja helpottaa tilannetta? Venyttelyä ja tennispallolla rullailua olen yrittänyt.
Kiitos. Sauvakävelyyn ei ole välineitä mutta keppijumppaa pystyy ainakin salilla tekemään.Sauvakävely ja keppijumppa! Kuulostaa ehkä naurettavalta mutta muinoin sain oman hartiajumituksen näillä veke ja poissa on pysyny kun molemmat kuuluu rutiineihin
Lähinnä rinta, hauis ja leveä selkälihas siellä kirraa. Leuanvetotangossa roikkuminen itsellä auttanut samanmoisiin ongelmiinKiitos. Sauvakävelyyn ei ole välineitä mutta keppijumppaa pystyy ainakin salilla tekemään.
Lisäyksenä alkuperäiseen kysymykseen: mun on vähän vaikea hahmottaa mitkä ne lihakset on jotka kinnaa ja joita pitäisi yrittää esim. sillä tennispallolla aukoa. Jos jollakulla on jotain ideiota heittää, kuulisin mielelläni!
Kiitos. Sauvakävelyyn ei ole välineitä mutta keppijumppaa pystyy ainakin salilla tekemään.
Lisäyksenä alkuperäiseen kysymykseen: mun on vähän vaikea hahmottaa mitkä ne lihakset on jotka kinnaa ja joita pitäisi yrittää esim. sillä tennispallolla aukoa. Jos jollakulla on jotain ideiota heittää, kuulisin mielelläni!
Mulla on mennyt (oletettavasti liiasta istumisesta yms.) hartiat jumiin niin, että hyvän asennon saaminen kädet pään yläpuolella, esim. pystypunnerruksen loppuasento, on vaikeaa. Olisiko mitään kotikonsteja helpottaa tilannetta? Venyttelyä ja tennispallolla rullailua olen yrittänyt.