treeni,naiset,ongelmat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja painaja
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
eli treeniä takana reilut pari vuotta,ja nyt löyty ehkä tämä "oikea"..
nyt treeni on jäänyt vähemmälle joka tietysti vituttaa...
onko muilla tälläisiä ongelmia?

Asiat tärkeysjärjestykseen..ei muijan takia kannata harrastusta jättää..

Noh, kunhan arki alkaa niin huomaat, että salilla viihtyy paremmin, kuin kantturan kans. Älä anna akan pilata harrastuksia...

Mä oon kans samaa mieltä että pidemmän päälle menee suhteessakin paremmin kun pitää omat harrastukset. Meidän "perheessä" homma toimii tosin niin, että tyttöystävän kanssa tulee käytyä salilla melko usein yhdessä. Siinä on paljon etuja: on penkkivarmistaja, tulee tehtyä tosissaan kun ei halua vaikuttaa nyhjäkkeeltä jne. jne... :) Toimii hyvin, voin suositella. Tietty jos toinen ei lämpene salijutuille, niin sitten kannattaa käydä itsekseen. Tää on mun vakaa neuvo.

itelle menee treeniin noin puoltoista tuntia päivässä, pitääks se sut sängyssä koko ajan vai miks et salilla kerkee käymään?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Asiat tärkeysjärjestykseen..ei muijan takia kannata harrastusta jättää..

Oikein!:hyvä:

Mulla rysähti edellinen suhde tähän nimenomaiseen tärkeysjärjestykseen, mutta enpähän oo harmitellu. Meni kuulemma liikaa vapaa-aikaa salilla käymiseen ja syömiseen:dance2:

Aivan sama. Jos löytyy sellanen, joka ymmärtää tätä touhua tai on ite tällanen niin helevetin hyvä:thumbs:

Mulla ainakin sali välillä pakopaikka muijalta. Ei tartte jäkätystä kuunnella.vielä kun on työpaikan sali niin saa siellä rauhassa reenata niin tekee ihan hyvää! Eipä tuo ole vielä reenaamisesta valittanu hirveesti! Jajos valittaa, niin äkkiä salille!:rock:

Samoin täällä harrastus on yhteinen... tavallaan. Siis yhdessä mennään ja yhdessä tullaan, mutta toinen menee samaan aikaan tyttöjumppiin kun minä menen salin puolelle. Hyvänä puolena tuossa on se, että kun toinen on lähdössä, niin toisenkin on tavallaan pakko. Kun eihän sitä halua jäädä kakkoseksi.

Fiksu nainen kyllä ymmärtää, että pidemmällä tähtäimellä on varmasti parempi jos ukko pitää ittensä kunnossa. Tietty jos tykkää siitä että hervoton kaljareppu lätsyy pepulle niin ei kai siinä sitten mitään :hyper:

^^ Yes, täällä reenaillaan kans emännän kanssa molemmat, ei mitään ongelmii, paitsi muijan jumppavuorojen takii on joskus päänvaivaa....

Omituista, jos ei voi kumppanin takia harrastustaan jatkaa? Tietty jos asiaan liittyy horkat ect. niin asian ymmärtää. Mutta itse en kyllä omista harrastuksista luopuisi kenenkään vuoksi.

Kannattaa oikeesti lopettaa se paskanjauhaminen siitä ettei kerkeäis muka treenaamaan mut samaan aikaan tietää kaikki salkkareitten ja kaunareitten juonenkäänteet ja kuka pani ketä.
Henk.koht en oo ikinä sietäny semmosta paskalässytystä ettei kerkeis treenaamaan, viime kesänä suurin osa mun punttitreeneistä ajoittui tonne 24-02, koska se oli ainut aika kun kerkesi.
Kannattaa katsoa peiliin ja miettiä sitä motivaatiopuolta, ja että haluatko oikeasti treenata kovaa ja säännöllisesti.

Asiapuhetta. Kyllä oikeasti tärkeinä pitämilleen asioille löytyy aina aikaa. Ja jos ei löydy, pitää vaan miettiä tarkasti mikä itselle on oikeasti kulloinkin tärkeää ja priorisoida raa'asti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom