treeni,naiset,ongelmat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja painaja
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Noitten kahen viimesen viestin jälkeen näin tän threadin just siinä valossa missä se olis ehkä pitäny ekalla kertaa nähä.
Mikä helvetti siinä on että tänne pitää tulla vinkumaan jossei osaa ite tehä päätöksiä kuten käyttää aikaa tunti siellä salilla? Luuletko että se sun "oikea" jättää sut jos käyt salilla?

Hyvin pahoillani tästä viestistä mutta äidin vinkuvat pikku vässykät raivostuttaa.

Ja nimimerkki on "painaja" :dance2:

Noitten kahen viimesen viestin jälkeen näin tän threadin just siinä valossa missä se olis ehkä pitäny ekalla kertaa nähä.
Mikä helvetti siinä on että tänne pitää tulla vinkumaan jossei osaa ite tehä päätöksiä kuten käyttää aikaa tunti siellä salilla? Luuletko että se sun "oikea" jättää sut jos käyt salilla?

Hyvin pahoillani tästä viestistä mutta äidin vinkuvat pikku vässykät raivostuttaa.

Thredin aloittaja ei välttämättä tarkoittanut että muija ei anna käydä salilla, vaan että tuore parisuhde vie aikaa ja treeni jää vähemmälle. Ja ainakin itse sain sen käsityksen että painaja halusi vain tiedustella, että onko muille käynyt samalla tavalla.

Thredin aloittaja ei välttämättä tarkoittanut että muija ei anna käydä salilla, vaan että tuore parisuhde vie aikaa ja treeni jää vähemmälle. Ja ainakin itse sain sen käsityksen että painaja halusi vain tiedustella, että onko muille käynyt samalla tavalla.

No vittu kyllä pitää yhteen naiseen panostaa jos ei esim 4krt/vko löydy matkoineen päivineen se 2h/krt aikaa salille?Kait sillä naisella nyt itselläkin on esim kavereita,harrastuksia jne...?

Ei se nyt elämän pidä siihen loppua jos sattuu löytämään jonkun tamman lähipubista.

Tiedän kyl ite miltä tuntuu ku löytyy semmonen mamma mikä oikeesti pistää koko maailman sekasin. Mut tiedän myös sen et jos se menis siihen että neiti rupeis kitisee mulle liiasta treenaamisesta, syömisestä, treenaamiseen tai syömiseen liittyvien kirjojen lukemisesta, tai yleensä voimasta puhumisesta, niin sais reebokista perseeseen jos asenne ei muutu. Been there, done that.. :D

eli treeniä takana reilut pari vuotta,ja nyt löyty ehkä tämä "oikea"..
nyt treeni on jäänyt vähemmälle joka tietysti vituttaa...
onko muilla tälläisiä ongelmia?

ei helvetissä mitään reenejä jätetä yhtään vähemmälle :) JOS se on se oikee ni se kyl ymmärtää olla puuttumatta sun toiseen rakkaudenkohteeseen :rolleyes: tosin se on hienoo jos emäntäki harrastaa..

sitä oikeeta ootellessa:D

No vittu kyllä pitää yhteen naiseen panostaa jos ei esim 4krt/vko löydy matkoineen päivineen se 2h/krt aikaa salille?Kait sillä naisella nyt itselläkin on esim kavereita,harrastuksia jne...?

Ei se nyt elämän pidä siihen loppua jos sattuu löytämään jonkun tamman lähipubista.

:D Nojoo totta tuokin, mutta kaikki eivät ota treenaamista niin tosissaan. Painaja haluaa ehkä tehdä vapaa ajallaan muutakin kuin treenata. Ja sitten kun tätä rutiinia tulee sotkemaan nainen, niin naisen kanssa "tuhlattu" aika saattaakin olla pois treenistä. :D

Kyllähän sitä aikaa varmaan sinäänsä on tarpeeksi jos vain motivaatio on riittävän korkea.

Selitäppä sille akalle et meinaat treenata loppuikäs ja pysyä hyvässä kunnossa. Aikaahan se ei vie paljo paskaakaan vrt. muut lajit missä matkustellaan ympäri suomee.

Jos se ei tuota tajua et elämänlaatu kasvaa treenaamisen takia pitkässä juoksussa niin akka reppuun ja raketilla kuuhun.

tää salilla käynti taitaa olla niin pitkä prosessi että itse sanoisin minä ja sali tai vaan sali :D (sovella vähän muuten tulee itkua) 1.5 h ei ole paljon 24 tunnista kun nukuttekin varmaan toistenne vieressä.

...kun nukuttekin varmaan toistenne vieressä.
Kuitenkin tarjolla olevasta tekstistä päättelisin, että kyseessä on enemmänkin tilanne, jossa koulusta päästään kello 15 ja kotiintuloaika on kello 22, eli seurusteluun on päivittäin 7 tuntia aikaa ja 3 tunnin penkkitreeni tekee tähän melkoisen loven.:rolleyes:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Joo kuule painija elä hätäile.. kyllä se varmasti vielä se sali rupeaa kiinnostamaan ja saat sille aikaa kunhan pääsette ohi tuosta "alkuhuumasta" ;)

Tää nyt tais olla enemmänkin miehille suunnattu keskustelu, mutta mie nyt tungen tähän pari sanaa. Monilla tytöillä ja pojilla tuntuu jäävän liikkuntaharrastukset vähemmälle, kun aloitetaan seurustelu. Ainakin ns. "normiliikkujilla" (urheilijoilla ja aktiivisemmilla liikkujilla harrastukset jää pienemmällä todennäköisyydellä - näin ainakin omassa tuttavapiirissä) se on aika yleistä. On kivempi puuhata kaikkea muuta, katsoa kimpassa leffoja ja syödä siinä sivussa herkkuja. Jotkut sanoo, että "kerrankin ei tarvii miettiä miltä näyttää, kun se toinen on jo siinä eikä tarvii tehdä enää vaikutusta" :jahas: Toisaalta ymmärrän tämän, mutta mulla se menee kuitenkin ihan päinvastoin. Kyllä mä haluan pitää itseni kunnossa - seurustelen tai en. Itseni JA myös toisen takia - en miellyttääkseni toista vaan koska arvostan häntä ja itseäni. Eikä mulla pää kestäis jättää urheilua pois elämästä... ja miksi edes pitäisi? :rolleyes: En pysty (anteeksi vaan) käsittämään pariskuntia, joissa toinen tiuskii toisen salilla käymisestä tms. liikuntaharrastuksesta, joka vie sen 1-2h päivässä. (Eri asia tietysti on, jos toinen on vaikka ammattiurheilija tai kilpailija, jolloin urheiluun kuluu todella paljon aikaa.)

Omasta mielestäni seurustelun ja treenaamisen yhteen sovittamisessa ei pitäisi olla mitään ongelmaa - sitä joko jatkaa kuten aikaisemmin tai sitten sitä vähentää, jos haluaa keskittyä enemmän suhteeseen ja muuhun elämään. Harrastuksen pois jättämistä taas en käsitä. Senhän kuuluisi olla jokaiselle ns. "henkireikä" tän arjen (ja naisen kanssa elämisen) keskellä ;)

Tosta angelon postauksesta tuli mieleen että tällä tavalla ilmeisesti erottaa ihmiset jotka käy salilla ulkonäön takia ja ne jotka käy siellä ollakseen paremmassa kunnossa fyysisesti.

:D Nojoo totta tuokin, mutta kaikki eivät ota treenaamista niin tosissaan. Painaja haluaa ehkä tehdä vapaa ajallaan muutakin kuin treenata. Ja sitten kun tätä rutiinia tulee sotkemaan nainen, niin naisen kanssa "tuhlattu" aika saattaakin olla pois treenistä. :D

Kyllähän sitä aikaa varmaan sinäänsä on tarpeeksi jos vain motivaatio on riittävän korkea.
Niin no jos ei halua ottaa treenaamista tosissaan vaan on "sunnuntainkävijä" ni miksi tämä kysymys? :D

mitä oma näkökulmani n.3v suerustelleena niin toi nyt on typerää sanoa että se vaikka 5xviikossa punttia ja vaikka lenkkiä olis siltä seurustelulta pois. itse en sellaisen naisen kanssa todellakaan voisi olla joka ei antaisi mun treenata sitä vertaa mitä itse haluan. sehän vaan vituttaisi ainakin itseäni niin paljon että naama olisi ihan päin persettä naisen kanssa sitten koska olisin siitä niin ärsyyntynyt. eikä sen naisen kanssa tarvitse päiviä kokonaan viettää tarvii sitä omaakin aikaa.. ainakin itse olen sen huomannut että paljon mukavampaa on olla naisen kanssa jos saa rauhassa hengata kavereiden kanssa ja treenata kunnolla ja olla myös sen tyttöystävän kanssa. mutta tosiaan jos se menee siihen jatkuvaan nysväämiseen että ollaan koko ajan 2 niin ei kiitos:dance2::down:

no jos akka alkas estää reenaamista nii sais seurustella iha yksinää sitte.. ja kai se nyt naisestaki on kivempi ku poikaystävä on hyvässä lihassa ja iso ja musta on ainaki hienoo tietää että oma muija voi kävellä turvallisesti mun kaa ja sillee. ja jos ette muuta syytä keksi miks reenata ku seurustelee nii jaksaapa ainaki nostella naista sängyssä mitä ihmeellisimpii asentoihi ja laitella vaikka seinäävasten, prkl! :D:whip:

Tosta angelon postauksesta tuli mieleen että tällä tavalla ilmeisesti erottaa ihmiset jotka käy salilla ulkonäön takia ja ne jotka käy siellä ollakseen paremmassa kunnossa fyysisesti.

Jos mua tarkoitit, niin käyn kyllä salilla ihan molemmista syistä :)

Jos mua tarkoitit, niin käyn kyllä salilla ihan molemmista syistä :)
en suhun viitannu ollenkaan vaan ihan sun postauksen näkökulmiin, siis että ne jotka käy ulkonäön takia salilla, niin niiltä saattaa jäädä salilla käyminen väliin sitten ku sitä ulkonäköä ei tarvitse saada "paremmaksi".

itellähän tais emäntä kanssa mennä joskus sukset ristiin ku kävin enemmän puntilla ku oltiin yhessä. eikä kaduta päätös yhtään

En minä harrastuksia jonkun akanhupakon takia lopettaisi. Huono syy sallia itselleen rapistuminen sillä verukkeella, että kumppani on löytynyt.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom