Joo sama homma täällä. Mulla ainakin treenit saa puhtia ihan vaan siitä, että joku toinenkin "joutuu" sitä mun kroppaa tuijottelemaan (ym.) päivästä toiseen. Haluaa nähdä ehkä jopa enemmän vaivaa myös sen ulkonäön eteen, vaikka perimmäiset syyt salilla käyntiin löytyykin ihan muualta. Muutamaan otteeseen olen itsekin kavereiden susta kuullut tuon "Kyllä sullakin sitten se treenaaminen loppuu/vähenee kun löydät itelles miehen." Härreguud! Toivottavasti ei moista mielenhäiriötä pääse tapahtumaan! Ja kun tapailee treenaavia miehiä on suht luontevaa jatkaa treenaamista itsekin vielä entistä kovemmalla innolla. Ehkä se salilla jutusteluun ja muuhun haahuiluun käytetty aika voi vähentyäkin ja treenit tehostua senkin myötä....Toisaalta ymmärrän tämän, mutta mulla se menee kuitenkin ihan päinvastoin. Kyllä mä haluan pitää itseni kunnossa - seurustelen tai en. Itseni JA myös toisen takia - en miellyttääkseni toista vaan koska arvostan häntä ja itseäni.
Vaikka se yhdessä köllöttely onkin varsin mukavaa, niin kyllä omille harrastuksille ja hyvinvoinnille pitää aikaa löytyä. Jos ei sitten muuten, niin voihan aloittaja käyttää sitä tyttöä elävänä painona ja aerobisetkin tulee hoidettua sitten siinä sivussa. :D Tietysti voipi aloittajankin tapauksessa käydä niin, että asia ratkeaa ihan itsestään pahimman symbioosivaiheen mentyä ohi.