treeni,naiset,ongelmat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja painaja
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
...Toisaalta ymmärrän tämän, mutta mulla se menee kuitenkin ihan päinvastoin. Kyllä mä haluan pitää itseni kunnossa - seurustelen tai en. Itseni JA myös toisen takia - en miellyttääkseni toista vaan koska arvostan häntä ja itseäni.
Joo sama homma täällä. Mulla ainakin treenit saa puhtia ihan vaan siitä, että joku toinenkin "joutuu" sitä mun kroppaa tuijottelemaan (ym.) päivästä toiseen. Haluaa nähdä ehkä jopa enemmän vaivaa myös sen ulkonäön eteen, vaikka perimmäiset syyt salilla käyntiin löytyykin ihan muualta. Muutamaan otteeseen olen itsekin kavereiden susta kuullut tuon "Kyllä sullakin sitten se treenaaminen loppuu/vähenee kun löydät itelles miehen." Härreguud! Toivottavasti ei moista mielenhäiriötä pääse tapahtumaan! Ja kun tapailee treenaavia miehiä on suht luontevaa jatkaa treenaamista itsekin vielä entistä kovemmalla innolla. Ehkä se salilla jutusteluun ja muuhun haahuiluun käytetty aika voi vähentyäkin ja treenit tehostua senkin myötä.

Vaikka se yhdessä köllöttely onkin varsin mukavaa, niin kyllä omille harrastuksille ja hyvinvoinnille pitää aikaa löytyä. Jos ei sitten muuten, niin voihan aloittaja käyttää sitä tyttöä elävänä painona ja aerobisetkin tulee hoidettua sitten siinä sivussa. :D Tietysti voipi aloittajankin tapauksessa käydä niin, että asia ratkeaa ihan itsestään pahimman symbioosivaiheen mentyä ohi.

"Rakkaus rapistuttaa.", niin mulle kerran sanottiin. Jos se toinen osapuoli on inaktiivinen urheiluharrastusten suhteen, eikä "ymmärrä" miks toinen treenaa niin paljon tms. Niin voi se olla, ett sit sitä helposti jää treenejä väliin, eikä ruokapuolikaan ole parhaimmasta päästä.

Mut jos ei treenaaminen oo 24/7, niin ei se mikään ongelma sais olla parisuhteessa. Pikemminkin päinvastoin.

Jos ei lähes työkseen urheile niin kannattaa kyllä harkita vähän joustavampaa treenityyliä. Eli ei mitään "aina maanantaisin tehdään penaa tai koko kierto menee vituiksi ohjelmia"...sali on siitä helppo harrastus että siitä saa kohtuu joustavan helposti, esim. kamppailulajeissa treenit ovat sitten aina siihen tiettyy aikaan jne.

Toisenlainen näkökulma

On teillä ongelmat. Toiset käy vuorotöissä, painavat 11 h työpäiviä, treenaavat 4 x viikossa salilla ja silti muijaa näkee aivan tarpeeksi. Kun olette olleet kimpassa hieman pidepään, niin alatte arvostaamaan sitä omaa aikaa ;)

Kunhan se alkuihastus vähän haihtuu, jaksaa taas salillakin käydä. Ja ihan helvetin hyvä että on omia harrastuksia molemmilla, ettei aina tartte tuijotella toisen naamaa. Vaikka toisen seurasta nauttisikin, niin liika on liikaa ja kyllä niitä omiakin juttuja pitää olla.

Voisko asia olla näin että kun alkaa seurusteleen, niin se olisikin ukosta kiinni että ei jaksa/malta lähtee salille?"niin rakastunut" sitten voi laittaa sen akan syyksi..Täällähän me äijät ollaa niin tosi "äijiä" mutta todellisuudessa ollaan pieniä nynnyjä tosi rakastuneita ja niin muijassa kiinni että se suorastaan työntää jo pois! vaan me roikutaan hameen helmassa ja "ei ehitä salille akan takia"!!Totta toinen puoli:rock:

Silloin ku aloin tapailemaan nykyistäni, se kävi 4-5 kertaa viikossa salilla ja 3 kertaa viikossa jossai jujutsussa. Eikä haitannut kyllä yhtään ja ihan tarpeeksi sai toisiaan katsella :D Minusta oli mukavaa kun se tuli aina hikisenä ja reippaana salilta, niin piti sitten itsekkin mennä kokeilemaan, että miten se nyt mukamas noin mukavaa hommaa on. Nykyisin sitten molemmat treenaa sen 4-5 kertaa viikossa.

Ite reenaan sen takia että se on kivaa, terveyden takia ja voiman takia. diettaaminen on sitten avokin ja ulkonäön takia...

Itselläni on ainakin motivaatio vaan kasvanu ku on alkanu seurustelemaan, huvittaa vaan treenata kovempaa ja kovempaa Toistetaan: Älkää hyvät ihmiset lopettako treenaamista seurustelukumppanin takia, sitä ollaan kumminkin koko loppuelämä toisen kanssa, tai tähän ainakin pyritään.

Sitten ku muuttaa yhteen ni sitä naamaa saa tuijotella muutenki ihan tarpeeksi, ei tee joku urheiluharrastus hallaa :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
painamassa tietenkin ;)

^^Ei sitten muuten pidä paikkaansa.Miehet kasaavat päähänsä naisista ongelma:D

No joo,aiheeseen.Minä en ainakaan HERRANJUMALA ikinä kuuna päivänä pyytäisi toista luopumaan mistään omasta jutustaan.Paremminkin suuttuisin siitä,koska en itsekään kyllä hevillä tee muutoksia omaan elämääni toisen myötä.Kompromisseja toki tulee tehtyä jos sellainen tilanne tulee,että kättä pitäisi vääntää ja sekin vain siksi,että välitän siitä toisesta sen verran,että kompromissi on paikallaan.Sitäpaitsi toisen harrastus antaa itselle aina mahdollisuuden nähdä ystäviä ja taas omalla kohdalla myös paeta sinne salille kun toinen ottaa päähän.Sitten sinne on myös ihkua mennä samaan aikaan,lähteä samaan aikaan kotiin syömään ah niin ihanan tylsää kana-riisi-mössöä:) Kaikesta voi ottaa täyden hyödyn irti.Ja onhan se nyt hieno piirre,että toinen pitää itsestään huolta.Ellei itse ole sohvaperuna,niin silloin ymmärrän kyllä,että saattaa ottaa päähän ja jopa aiheuttaa riittämättömyyden tunnetta.Silloin pari ei ehkä ole oikea.Tosin on näitäkin pareja joissa toinen ei harrasta yhtään mitään ja toinen on vannoutunut salilla kävijä.Meitä on niin moneksi.

Harrastuksista:nämä "tavalliset" jumppailijat,siis ne jotka käyvät n. kertaa salilla,miten kerkeää ja jaksaa siis,niin näillä ymmärrän hyvinkin tämän alkuhuumaan aiheuttaman takertumisvaiheen.Muu elämä jää niiden punaisten ruusujen peittoon.Tämäkin on vain väliaikaista.En ainakaan terveellä tavalla usko,että kukaan olisi elämällään heittänyt totaalista kuperkeikkaa toisen takia.Sitten nämä "oikeat"botaajat ja heitä vastaava parempi puolisko.Heillä kun yleensä on aika rytmitetty elämä.Salilla käydään se tietty X kerta viikossa ja piste.Tämä laji tosiaan yleensä hakeutuu toistensa läheisyyteen,koska toinen ymmärtää rakkauden lajiin ja sen,että sinne salille raahaudutaan vaikka väkisin.Jos siinä vierellä toinen samanhenkinen niin mitä parempi:)

Ja thredin aloittajalle vielä:alkuhuuma on joka suhteessa.Niissä vuosisatojen rakkaustarinoissakin.SEn OIKEAn tapaaminen on joka kerta yhtä ihanaa...mutta se ei takaa sitä,että se kestää.Ja siinä kohtaa kun itsetuntua ja voimaa tarvitaan,eron tullessa,niin onhan se kiva että ei ole koko fyysistä ulkomuotoaan toiselle uhrannut:D

No ei saatana.. Itehä en kyllä semmosta muijaa oo vielä tavannu joka mun harrastukisa tai kaverisuhtieta alkais rikkomaan, enkä semmosta alkas katteleen jos tapaisin..

Muutaman kaveri/tuttu on kyllä "sortunut" tälläsee hommaa.. On muijasa kanssa 24/7, eikä välitä enään kaverisuhteista tai vanhoista harrastuksistaan lähestulkoo ollenkaa.. Tämmönen lähinnä suututtaa meikäläistä :wtf:

Ite löysin kans just sen oikean. Meil o sillei että se lähtee mukaan salille jos yhdessä ollaan kun on aktiivinen urheilia ja haluaa harrastella asioita yhdessä. Sitten tietty kun on itel omaa vapaata ni olen myös silloin salilla. Itelle on kyllä tärkeempää pitää elämäni tärkein ihminen tyytyväisenä eli naiseni , MUTTA olen myös alussa kertonut että salia en jätä enää naisen takia ja hyvin homma toiminut. Tarvii vaa aina järjestellä että jaa aikaa naiselle ja harrastuksille :)

Siis missään nimessä ei jätetä salia, jonkun NAISEN takia, koska harrastuksia on hyvä olla pitää mielen virkeänä.

Ja toinen pointti, jos nyt vaihtaisit puntin kaljaan ja rahkan pizzaan, ja sitten kun tulee ero (mikä nyt kumminkin nuorella iällä on se todennäköisempi vaihtoehto), niin sitten se uuden etsiminen voikin olla astetta vaikeampaa kun pulleat hauikset ovat vaihtuneet miestisseihin :D

mä en lopeta ikinä treenaamista jos en loukkaannu (fyysisesti).

en naisen, miehen, enkä eläimen takia.

Jotenkin näin perheellisen 35-vuotiaan mielestä on huvittavaa lukea teinien kirjoituksia kuinka en sitten ei jousta vaikka mikä tulisi eteen ;)

Itse joustin sen verran ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen, että vähensin salikäynnit neljästä kolmeen/vk enkä koe siinä liikoja periksi antaneeni.
Nykyisellään kun tuota jälkikasvua on jo enemmän, kerrat ovat pysyneet tuossa kolmessa vaikka se aika on todellakin kortilla. Tässä pitäisi taloa pääkaupunkiseudun hinnoilla maksella = pitkät päivät, välillä nähdä perhettäkin, pitää itsensä kunnossa ja hoitaa kaverisuhteitakin jossain välissä.
Toki voisin edelleen sen 4/vk treenaamassa käydä, mutta tällä hetkellä sitä yrittää viettää sitä vapaa-aikaa myös perheen parissa.

Lienenkö sitten vässykkä vai tossun alla?
En ainakaan itse koe paljoakaan menettäneeni, olisi toki ollut eri aisia mikäli olisin treenannut tavoitteenani jokin muu kuin mahdollisimman hyvä kondis. Toisaalta tämä oman treenin vähentäminen on antanut vaimolle mahdollisuuden treenata sen 3/vk eli hyvä kauppa tuli tehtyä (kun ei lapsille hoitajia lähistössä ole, niin aikataulutus on nykyiselläänkin melkoista säätämistä).

Meni vähän ohi tuon avausviestin aiheen, mutta rupesi vaan niin pirusti huvittamaan osa kommenteista..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom