Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Naxu sanoi:Mä meen punttikselle yleensä yövuoron jälkeen aamulla. Otan päikkärit ennen duuniin lähtöä ja seiskalta kun pääsen duunista-> suoraan punttikselle. Koskaan ei oo ollut ongelmia väsymyksen kanssa/jaksamisen kanssa. Itseasiassa yövuoron jälkeisen aamutreenin jälkeen olo on tautisen hyvä. Kuuman suihkun jälkeen mukavan raukea. Siihen pieni aamupala päälle ja unille-> tulee nukuttua todella hyvin.
En tiedä onko siinä mitään järkeä treenata duunin jälkeen aamulla. Mutta mulle se tuntuu sopivan hyvin. Vaikka joskus olis aamulla vähän väsyttänytkin niin viimeistään lämmitellessä väsymys on aina kadonnut.
Naxu sanoi:Mä meen punttikselle yleensä yövuoron jälkeen aamulla...
-Stone Cold- sanoi:Jos taas työ maistuu koko yön ja on vireä vuoron jälkeenkin, niin mikä estää.
Jotenkin vaan treeni levänneenä kuulostaa (ja tuntuu) minusta paremmalta.
Naxu sanoi:Mä meen punttikselle yleensä yövuoron jälkeen aamulla. Otan päikkärit ennen duuniin lähtöä ja seiskalta kun pääsen duunista-> suoraan punttikselle.
AARgH! Mä testasin muutaman kerran tuota suoraan yövuorosta salille menoa, mutta pumppu hakkasi tuhatta ja sataa, joten sydänkohtauksen pelossa ja huonojen treenenien takia käyn nykyään ennen yötä ja se sopii mainiost. sopivan äreänä sitten alkuyön.