Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by miuli
sain tänään lekurilt viikon antibiootti kuurin....miten on...eihän noi mitenkään treeniä haittaa et antaa vaan mennä täysillä? vai?
Originally posted by miuli
juu ne on kefalex 750mg
Originally posted by wbb
Saukkeus, mites "Medicillin 1500"? Voiko huoletta lähteä vääntämään kun taudin oireet ovat tiessään?
Originally posted by Dragon
Onko Sakkeus tietoa noiden eri sukupolvien (vanhempaa/uudempaa) kefalosporiinien vaikutuksista treeniin. Yleisantibioottihan toi on mutta laittaako se pahasti mahaa sekaisin?
Originally posted by andor
Ootko sä Sakkeus lääkiksessä?
Originally posted by fukit
entä apocyclin tai tetracyclin ?
Originally posted by Timppa
Ei taida olla vaikutusta...ermysin 500mg...vai kuinka on?
Originally posted by Sakkeus
Tetrasykliineillä on vähän antianabolista vaikutusta vaikka niilläkin on spesifinen vaikutus bakteereihin. Ruuansulatuskanavan herkkä ärsyyntyminen on kuitenkin paljon olennaisempi juttu tietää jos käyttää tetrasykliinilääkitystä; pitää ottaa lääke ruuan kanssa.
Originally posted by teemal
Porukka puhuu että voiko treenaa ku on kuuri päällä... Tulipa mieleen että sen levon merkitystä ei kukaan maininnut. Aattelimpa vaan että muutamaan päivän voinee olla salilta pois että elimistö palautuu kunnolla esim. jostain infektiosta. Itte oon ny kitunu kuumeessa tässä jo pidempään ja sain Zithromaxia ja neljän päivän saikun kaupan päälle. Aattelin totella kiltisti lekurisetää ja pitää totaalista lepoa myös tuon ajan. Eipä nää massiiviset lihakset tänä aikana kerkiä häviämään... ;)
Originally posted by Timppa
Mulla on toi aknen hoitoon...3kk kuuri. Ei oo kyl oikein laittanut mahaa sekasin vielä vaik oon pian puolet kuurista syöny. Damed jos treenit menee osaksi hukkaan...lukihan tuol tosin et "Erytromysiini sitoutuu bakteeriribosomiin ja estää näin valkuaisainesynteesiä. Sen vaikutus on lähinnä bakteriostaattinen. Antibakteerisen vaikutuksensa lisäksi erytromysiini on motiliiniagonisti ja stimuloi suolen motiliteettia) "
Originally posted by uga
Juuri näin, tämä mm. aknen hoitoon käytetty bakteerienjalostustuote todellakin aiheuttaa ikävää närästystä, voin todeta kokemuksen syvällä rintaäänellä.. :urjo:
Taisi olla vielä jotain ongelmia maidon kanssa nautittuna, imeytyminen tai jotain. En tosin kokeillut.
Itse pudotin annoksen yhteen tabuun alkuperäisestä kahdesta, sillä pysyi pakki about kunnossa.
Originally posted by Sakkeus
Otat siis 2x1tbl päivässä etkä puolta annosta missä ei olisi mitään järkeä?