treeni dieetin aikana

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Miten muutatte treenikuviot dieetillä vai jatkatteko samalla systeemillä.
esimerkiksi jos ns. normikautena olette treenanneet 5-10 toistoja, niin pidennättekö toistojen määrää dieetillä tms.

Yleensä sanotaan, että lihat säilyy parhaiten samoilla keinoilla millä ne on hommattukin. Mä käytin viime dieetillä samaa toistoaluetta, kuin bulkillakin ja aion käyttää vastaisuudessakin. Eli 4-10.

Joku pakkiksen kohtuullisen luottevan oloinen auktoriteetti suositteli koko kroppa kolme kertaa viikossa-systeemiä. Minä vetelen sillä ollessani tällä ainakin-melkein-dieetilläni.:D

Itse pudotan sarjojen määrän puoleen per liike, mutta tuplaan liikkeiden määrän. Eli lisää hilavitkuttimia mukaan kuvioihin. Toistomäärät ehkä hieman nousee, mutta aika pitkälti pysyvät samoina.

Samalla ohjelmalla mennään millä "lihat" ollaan saatukin... vasta dieetin jälkeen vaihdan joko 1- tai 3-jakoiseen.

4-jakoisella samaa rataa kun ei dietillä.. Kyllähän se kannattaa dietilläkin vetää treenit kovaa jos haluaa minimoida sitä lihasten katoa. Oliskohan paikallaan ostaa purkki glutamiinia dietin ajaks?

Hahaa.. tätä munki just piti kysästä. Ajattelin ruveta syklittämään noita kaloreita niin ens viikol alkais ensimmäinen parin viikon dieetti jakso. Onkos sillä suurta väliä et minkälaisilla toistoilla sitä reenaa dieetin aikana..? Ku en tiiä jatkaisko 15-12 toistolla, vai siirtyiskö 8-12 toistoon.

ite vetäsin voimakauden dietillä, kreatiinia paljon, niin voimat jopa nousee ---> lihat kasvaa entistä paremmin dietin jälkeen. suosittelen, eikä lihakset mulla kadonnu dietillä, oli glutaa aina palkkarissa ja ennen treenejä/aerobisia leusiinia 1 teelusikka

Suositut

Back
Ylös Bottom