Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Jethro
Täällä yksi!
Nyt tasan vuosi treeniä takana.
Motivaatiota olis vähän liiankin kanssa, suurempi ongelma on ollut välipäivien pitämisessä.
Maaliskuussa 31v.
Originally posted by oulosvie
Eräs tuttuni on 43-vuotias ja sen vaimo sai sen sitten houkuteltua salille.
Originally posted by Hippa
Jos tuntuu, että on liian vanha niin kannattaa tutustua Pappa Heikkisen historiaan
Originally posted by toistopakko
Mulla on ikää 38 ja salilla kävin ekan kerran 15-vuotiaana. Kunnon treeniä mulla on kuitenkin takana vaan yksi vuoden pätkä joskus parikymppisenä, muuten salilla käynti on ollut satunnaista puuhastelua. Nyt alotin kolme kuukautta sitten uudella asenteella, hommasin kuukausikortin ja treenaan kolme kertaa viikossa. Into on niin kova, että pitää väkisin pidätellä itteensä ettei tulis käytyä salilla liian usein. Kyllä se innostaa kun tuloksia tulee. Mulla on kolmessa kuukaudessa noussut paino seitsemän kiloa ja vyötärö on samaan aikaan kaventunut muutaman sentin. Syömispuoleen olen kiinnittänyt kovasti huomiota. Olo on kaikinpuolin mainio.
Originally posted by oulosvie
Mulle on tullut painoa kolmessa kuukaudessa 4 kiloa. Normaalin ruokavalion kanssa otan lisäprotskua, palautumisjuomaa ja kreatiinia. Treenaan nyt 3 kertaa viikossa.