Mä väitän, että perus salijonneista 85% ei edes osaa treenata tuntumalla! Eli ei saa supistusta tuntumaan sinne minne pitäis. Se nyt on vaan kylmä fakta, että kun on ekana hommattu ne Intrat ja EAA:t ja Gaspin verkkarit,.
pitäskö se sitten eka vuodet treenata ilman lisäravinteita (sanoppa vielä että aletaan syomään proteiinikin...) ja jossain dressmannin pussihousuissa jotka on käsittämättömän rumat? miksi ihmeessä pitäsi pukeuta kuten kunnon juntti jos on varaa ostaa laadukkaita vaatteita jotka kestää vuosia verrattuna vitosen gollegehousuihin joissa hikikin pysyy sisällä (hyi helvetti)
ihmetyttää aina nää (lienee rutiköyhien kateellisten läskien valitusta?),että "joo,better bodiesta ja gaspia" päälle.. salilla pitäsi siis pukeutua miten sattuu,mutta ulkona siististi?
kyllä mä sen tiedän että ei kaikilla ole varaa ostaa 70€ housuja jotka on mulle halvat ja tiedän ne laadukkaiksi jotka kestää vaikka jatkuvaa käyttöä vuosia,mutta en mä huutele,että "joo,dressamannia ja tehdasasua päällä,kunnon köyhän pakkislaisen prototyyppi.voi helevetti"
eikö sulla hävetä kulkea näissä 5€ pussihousuverkkareissa? mulla nimittäin oksettaa sellaiset puliukkotreenaajat salilla jotka ei edes koita olla siistin näkösiä
terv. 8 gaspin verrakkarit ja parikymmentä gasp t-paitaa ja ecköä 30 paitaa+ lukuisia muita laatumerkkejä.
eikä ees hävetä,on kiva näyttää hyvältä ja huomata että se kiinnittää naistenkin huomion,tosin gollece pojat on aina saaneet lähinnä surullisia katseita mitä olen vuosia seurannut, vielä kun ne on päällä hyvää mesh kangasta,niin se hikikään ei lillu siellä sisällä.
olisit sinäkin siisti ja näyttäsit edes fiksulta (kun jutut ei fiksuja ole,niin yrittäisit edes näyttää...) :D