Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
minulla oli kurkku kipeenä jo pidemmän aikaa ja ei oireillut oikeen muullakaan tavalla (esim. ei kuumetta) ja sitten kyllästyin kipuun ja menin lääkäriin niin sain antibiootit korva-ja poskiontelutulehdukseenMeah sanoi:Mutta jos ei ole mitään flunssaa vaan pelkkä kurkkukipu?
Mulla on kurkku todella kipeä.. Syöminen/juominen sattuu, oon viimeisten parin päivän aikana syöny mandariineja ja viinirypäleitä ja juonu maitoa, jotta sais ees jostakin protskuja (liian vähän silti). Jos tää nyt vielä jatkuu niin alkaa paino tippua ja pahasti. Puhuminenkin tuntuu kummalliselta. Yskiessä kitarisat pompsahtaa suuhun, mikä ei sinänsä satu, mutta tuntuu luonnottomalta. Kaiken lisäks syljettää koko ajan. Huomenna pitäis kouluun mennä, toivottavasti se ei pahenna tilannetta.
Taukoa pidän nyt joka tapauksessa treenistä, mutta missä vaiheessa voi alkaa taas käydä salilla? Entä olisko syytä mennä lääkärin puheille? Onko muilla kokemuksia? Mitenköhän kauan tällasella vaivalla kestää parantua? Kiitos vastauksista!
Oliko sulla samanlaisia oireita kuin mulla? Sairastitko kesällä vai talvella? Kauanko sait tahkota rautaa ennen ku tulokset palas entiselle tasolle? (oot kyl aika nuori, ton ikäsenä tulosten luulis nousevan suht kevyesti) Mulla ei pahemmin oo mahdollisuutta olla pois koulusta, jos on kolme päivää pois yhden modulin (3vk) aikana niin se on kurssilta pihalle..En halua olla masentava... :itku: