Jaa että mitä tyhmää tullut tehtyä? Listasta tulisi aika pitkä, mutta koitetaan tiivistää. Ensinnäkin ekat treenikuukaudet meni hukkaan treenatessa vaan laitteissa kaikennäköstä turhaa. Ensimmäiset 1,5 vuotta eli suurimman osan treeniajastani oon treenannu 2-jakoisella ohjelmalla 4 kertaa viikkoon. Tässä ei tietenkään itsessään ole mitään väärää, mutta olen aina tehnyt kaikki sarjat loppuun asti ja sarjojakin ollut ihan kohtalaisesti:D . On vissiinkin kerrassaan ihme ettei ylikunto kuitenkaan ole ilmeisesti iskenyt, vaikka jatkuvaa pientä ylirasitusta (yllätys yllätys) , on ollut havaittavissa. Tuohon yhteen ja puoleen vuoteen mahtuu lyhyt dieettikokeilu, jonka aikana tietysti silloinkin treenattiin sarjat loppuun asti:face: .
Listaan pitänee lisätä kova salitreeni flunssan aikana, jonka seurauksena flunssa kesti jotain 6 viikkoa :dance:. Lisäksi olen myös juoussut flunssassa, ja lienee sanomattakin selvää että flunssa kestikin sitten aika pitkään.
Eli melkoinen Pohjattoman viisauden ylitsevuotava lähde olen ollut. Helkkarin onnekas kuitenkin olen varmaan ollut, kun ei mitään varsinaisen ylikunnon oireita ole koskaan ollut, enkä kovasta yrityksestä huolimatta saanut edes sydänlihastulehdusta. No vähitellen oppii aina uutta, ja toivottavasti ei tule enää tehtyä näin tyhmiä asioita.