Treenaajien rippituoli

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja El Mako
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
-Venyttely kiinnostaa vain joskus
-Töissä laitan suuhun liian usein ranskalaisia
-Tuijotan peiliä jatkuvasti

Kun aloitin treenaamisen tein pelkkiä pudotussarjoja hauiksille ja sitten vähän punnerruksia ja vatsoja. Treenikiero meni, että 6 päivää tätä ja sitten sunnuntaina lenkille (pitihän jalkojakin treenata). Lopputuloksena ihan helvetin pahasti tulehtuneet haukkarit ja sydänlihaksen oireet. Söin myös mututuntumalla aikalailla pelkkää huonoa hiilaria. Sitten rupesin lurkkaan pakkista ja nykyään oon vitun legit salimake.

Kuuma tyttö käveli salilla vastaan ja hymyili niin kuin olis halunnu jutella, mutta en edes heittänyt kunnon katsekontaktia takasin kun piti juosta tekeen supersarjaa. :face:

Hei mut ois menny reenit pilalle, jos oisit jääny höpöttämää. Toi oli just oikein, morkkis ois kahta kauheempi jos oisit jättänny superin kesken.

Nyt tuleekin pitkä lista :)

Virheitä.. Treeniuran alusta.
-rhp pelleilyä meni aika kauan ennen kuin sain jalat mukaan.

-näännytysdietit kalorit välillä jossain alle 1000ssa pitkiäkin aikoja. Aineenvaihdunta aika sekaisin pitkään.
-Cheattaus karmeita tekniikoita yhdistettynä aivan liian raskaisiin painoihin, pidän ihmeenä että paikat on vielä edes jotakuinkin kunnossa.
- Lepo.. EI tainnut elimistö oikein palautua 7 n 3h treenistä per viikko joissa vedettiin hyvinkin usein failureen pakkotoistot ym. Parhaimmillaan vedin penkkiä joka päivä.
-Kaikista pahin virhe MASSAKAUSI 20kg painoa ja loukkaantuminen -> Käteen jäi 20kg ylipainoa entinen suht treenatun näköinen kaveri muuttui voipalloksi ja sitten kun ton repi pois ilman treeniä niin kukaan ei olisi enää uskonut että olen ikinä käynytkään salilla. Ja tää massakausi toteutettiin perinteisesti roskaruualla ja megamassalla jota sai aikoinaan joissain ämpäreissä-.

Uusi tuleminen. Virheet
-Lepo, edelleen tulee treenailtua liikaa ja usein myös liian väsyneenä.
-Ruoka jos en keskity syömiseen niin mulla tulee edelleen noi vanhat ajat automaatioksi ja viikossa saattaa kadota 3-4kg painoa. SIinä kun sitten alkaa miettiä syömisiä niin saattaa huomata että kalorit on olleet alle 1000:ssa.
-Liika kriittisyys omaa tekemistä kohtaan ja omantunnontuskat, keventely joka on mulla pakollista aiheuttaa morkkiksia ja samalla tuntuu että kaikki työ menee hukkaan jos pidän 2kk välein kevyen viikon tai vastaavaa.

Salihistoriaa takana yhteensä 2,5v ja aloitin vasta tässä kuussa kyykkäämään, penkkaamaan ja tekemään mavea.

Elekee tappoo minnuu.

Kuuma tyttö käveli salilla vastaan ja hymyili niin kuin olis halunnu jutella, mutta en edes heittänyt kunnon katsekontaktia takasin kun piti juosta tekeen supersarjaa. :face:

Tuohan on normaali testo-huurusen miehen reaktio. "Toi hymyili mulle, se on kiinnostunut musta". Vitut ole, sulla vaan valu räkä ja sitä nauratti.

Tuohan on normaali testo-huurusen miehen reaktio. "Toi hymyili mulle, se on kiinnostunut musta". Vitut ole, sulla vaan valu räkä ja sitä nauratti.
Näinhän se tietysti on. Itse vedin kovaa sarjaa (eli ts. säälittävän näköistä rimpuilua) pec deckissä ja huomasin yhden tytön katselevan minua huomattavan kiinnostuneesti. Se nosti mielialaa, kunnes tyttö lähestyi ja kysyi monotonisesti: "aiotko olla siinä vielä kauan?". Se palautti maanpinnalle.

Omia ripityksiä:

- selkä jää usein liian vähälle huomiolle, vaikka skolioosin vuoksi pitäisi vahvistaa sitä
- ei malta pitää lepoviikkoa ja nukkua 8h yöunia säännöllisesti
- loppuvenyttelyt jää tekemättä (sauna ja kävely kotiin muka korvaavat)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Alkuun, kun amiksen lomassa tuntui olevan liikaa aikaa, ajattelin huvikseni alkaa käymään kerran viikossa. Alkuun yksin, sittemmin kaverin kanssa. Syömisestä ei tiedetty oikeestaan mitään, liikkeitä valikoitiin mielen mukaan. Valintaan vaikutti lähinnä ne kuvat laitteiden kyljissä ja se mitä kehonosaa kyseinen kasvatti. "Pitäis tehä tätä niin kasvaa leveä selkä." Sen sijaan penkkiä ei uskallettu alkuun oikeen tehdä, kun se tuntui olevan isojen poikien juttu vain. Itse olin alkuun 172/60. Onneksi aika pian löytyi Pakkotoisto ja sitten tuli se puolen vuoden salikorttikin ostettua. Ei varmaan kauhean optimaalista touhua ollut pitkään aikaan, mutta nyt kaksi veljeä ja yhden tyttöystävän salille houkuteltua kokee löytäneensä sen vähän paremman elämäntavan.

-Jalkojen laiminlyönti
-Lämmittelyn laiminlyönti
-Väärillä tekniikoilla paskotut olkapäät, haittaa treenaamista edelleen..
-Liian vähän kaloreita, ruuat suht fiksuja, määrät aivan liian pieniä
-Reilu vuoden treenitauko

- alussa jätin penkin liian usein tekemättä ku hävetti tehä nii pienillä painoilla ja siks penkki on nyt jälessä kaikesta muusta
- kyykkyki ehkä vähä jälessä mut ei nii paljo
- tyyliin vaa joka toisessa treenissä tulee lämmiteltyä ja senki takia piti heti 2kuukauen treenin jälkee pitää 1½viikon tauko koska pushdownissa ja pystärissä rusahteli nii kipeesti kyynerpää etten pystyny treenaa niitä loppuun

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom