Totuus, jota et ikinä haluaisi kuulla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meah
  • Aloitettu Aloitettu
makew sanoi:
Miehet ja naiset, kun tekee samassa paikassa työtä...
Niin ei ole ihme, että pettämistä tapahtuu paljon.
Seksuaalisia ärsykkeitä on niin paljolti muutenkin.

:offtopic: , toivottavasti toi oli sarkasmia tms. Ainoa järkevä paikka jossa toi vois olla noin, on joku öljynporauslautta (jos sekään) keskellä ei-mitään. Toivottavasti mä en koskaan työskentele sun kanssa samassa firmassa. :(

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Missukka sanoi:
dear_a: eiköhän tuo ole ihan normaali suhtautuminen 20wee kundilta. :D

Missukka, olet oikeassa, en huomannut katsoa ikää ... :D

Ei vaan, en kyllä pistäis ihan kaikkea iänkään piikkiin, tunnen useita fiksuja kundeja 20 v. molemmin puolin. Pitääkin tehdä gallup ja kysellä mitä he tästä ajattelevat. Ennen kieltäydyn uskomasta että iästä on kysymys. ;)

Hummerivirta sanoi:
Totuuksia, joita en halua kuulla:

Mike "Pakkotoisto.com on oikeasti suomi24:n luoma kulissiforumi, jolla pyritään peittämään suomi24:sta kohtaan kohdistuvat monopoliepäilyt"

Älä edes leikilläsi sano tuota. :hyper:

Itse en haluaisi kuulla minusta sanottavan:

"Olet ruma."
Joku tuntematon setä tulee sanomaan: "I'M YOUR FATHER."

Järkyttyisin pahasti, jos saisin kuulla, etteivät vanhempani olisi minun biologisia vanhempia. Menettäisivät siinä maailman parhaat vanhemmat tittelin.. :rolleyes:

-Jälleen syntyminen on totta: Seuraavan elämäsi vietät torakkana tai jonain muuna sittisontiaisena.

-"voi kun sulla on niin pieni"

Mik99 sanoi:
En haluaisi kuulla sitä, että testosteroni tuotanto olisi banaanikärpäsen tasolla. :jahas:

Entä jos banaanikärpäsellä onkin oikeasti ihan julmettu testosteronin tuotanto, mutta sitä ei vain ole osattu tutkia? ;)

Itse pimeässä, ja kuuluu puhetta:

"pistetään varmuuden vuoksi vielä muutama lapiollinen , ettei ketut pääse arkkuun käsiksi"

Jostain yhdenillan jutusta tyyliin muija soittas 9kk. "päästä haluakko tulla katsomaan lastasi ennen isyysmaksujen lähettämistä".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom