No en haluaisi tietää, jos joku kaverini olisi ihastunut muhun. Enkä myöskään haluaisi tietää, jos kundikaverini olisi ihastunut johonkin toiseen (olettaen siis että ei mene pettämään ja rakastaa minua).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Missukka sanoi:No en haluaisi tietää, jos joku kaverini olisi ihastunut muhun.
Halo sanoi:Tää se muuten on mullakin. Toi nimittäin on ihan hirveetä ja saattaa repiä hyvää kaverisuhdetta.
Heh, olisi hauskaa, jos kaikkia niitä ihmisiä, joita on ajatellut runkatessaan, informoitaisiin tästä asiasta. :D Ja olisi mukava tietää ketkä kaikki minua on ajatelleet.Ultimecia sanoi:Minä en halua tietää, mitä mieheni ajattelee runkatessaan. Sama pätee toisin päin.
makew sanoi:Onko se "kaverisuhde", jos toinen on ihastunut?
Sitten kun kemiat on "pelattu" pois, niin sitten saattaisi olla kaveruutta jälleen..
edit: pettämisessä ei ole mitään luonnotonta, ihminen on eläin(kysykään vaikka Desmond Morris:ilta...). Maskotille siis tämä...
Missukka sanoi:Häh, no kyllä minä ainakin voin olla kaveri sellaisen kanssa johon olen ihastunut! Joku voisi perustella jotenkin rautalankamallilla miksi ei voisi olla, niin että minäkin tajuaisin.
Joo, ja pettäminen ei ole luonnotonta. Mutta moraalitonta se on.
makew sanoi:Onko se "kaverisuhde", jos toinen on ihastunut?
Sitten kun kemiat on "pelattu" pois, niin sitten saattaisi olla kaveruutta jälleen..
Olet neitsyt vai? Koska meinaat menettää?mr.black sanoi:Tulet menettämään neitsyytesi 52.vuotiaana 100kiloiselle kaljulle saksalaiselle kääpiö dominalle.
Halo sanoi:On, minun puoleltani. Niin kauan kun en tiedä siitä ihastuksesta. Sit kun siitä kuulee, mua alkaa ainakin ahdistaa. Koita siinä nyt olla kaveri normaalisti kun tiedät että se toinen haluaa suudella sua tms.
Kerro ihmeessä, miten kemiat "pelataan" pois, ehkä voisin taas olla kaveria tyypin kanssa joka oli 6v sitten paras kaveri.
Halo sanoi:On, minun puoleltani. Niin kauan kun en tiedä siitä ihastuksesta. Sit kun siitä kuulee, mua alkaa ainakin ahdistaa. Koita siinä nyt olla kaveri normaalisti kun tiedät että se toinen haluaa suudella sua tms.
Kerro ihmeessä, miten kemiat "pelataan" pois, ehkä voisin taas olla kaveria tyypin kanssa joka oli 6v sitten paras kaveri.
Clayman sanoi:Jaa totuus, no vaikka se, että " sulla on liian pieni kalu, en mä tunne mitään" .
:lol2:123jippo sanoi:No nyt se tuli takas. Hekoti hekoti.
VelttoV sanoi:Olet juuri tullut kuuroksi.
Tästä tuli sellainen skenaariomieleen, että en ikinä haluaisi löytää dildoa äitini tavaroiden joukost (ei muuta, mutta äidit ovat siveitä ihmisiä, eivätkä dildoile)... En myöskään isäni (varsinkaan isien ei pidä dildoilla, ainakaan itseään)... Enkä halua löytää myöskään esimerkiksi nahkaista gimp-naamaria heidän vaatekaapistaan :( Enkä halua olla tietoinen heidän seksielämästään muutenkaan. Vanhemmat eivät harrasta seksiä, ainakin lapset saavat ajatella noin. :DUltimecia sanoi:En myöskään halua tietää yksityiskohtia äitini parisuhteesta; tiedän kyllä että vanhemmat harrastavat seksiä jne.