Totuus, jota et ikinä haluaisi kuulla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meah
  • Aloitettu Aloitettu
No en haluaisi tietää, jos joku kaverini olisi ihastunut muhun. Enkä myöskään haluaisi tietää, jos kundikaverini olisi ihastunut johonkin toiseen (olettaen siis että ei mene pettämään ja rakastaa minua).

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Missukka sanoi:
No en haluaisi tietää, jos joku kaverini olisi ihastunut muhun.

Tää se muuten on mullakin. Toi nimittäin on ihan hirveetä ja saattaa repiä hyvää kaverisuhdetta.

Halo sanoi:
Tää se muuten on mullakin. Toi nimittäin on ihan hirveetä ja saattaa repiä hyvää kaverisuhdetta.

Onko se "kaverisuhde", jos toinen on ihastunut?
Sitten kun kemiat on "pelattu" pois, niin sitten saattaisi olla kaveruutta jälleen..

edit: pettämisessä ei ole mitään luonnotonta, ihminen on eläin(kysykään vaikka Desmond Morris:ilta...). Maskotille siis tämä...

Ultimecia sanoi:
Minä en halua tietää, mitä mieheni ajattelee runkatessaan. Sama pätee toisin päin.
Heh, olisi hauskaa, jos kaikkia niitä ihmisiä, joita on ajatellut runkatessaan, informoitaisiin tästä asiasta. :D Ja olisi mukava tietää ketkä kaikki minua on ajatelleet.

makew sanoi:
Sitten kun kemiat on "pelattu" pois, niin sitten saattaisi olla kaveruutta jälleen..

edit: pettämisessä ei ole mitään luonnotonta, ihminen on eläin(kysykään vaikka Desmond Morris:ilta...). Maskotille siis tämä...

Häh, no kyllä minä ainakin voin olla kaveri sellaisen kanssa johon olen ihastunut! Joku voisi perustella jotenkin rautalankamallilla miksi ei voisi olla, niin että minäkin tajuaisin.
Joo, ja pettäminen ei ole luonnotonta. Mutta moraalitonta se on.

Missukka sanoi:
Häh, no kyllä minä ainakin voin olla kaveri sellaisen kanssa johon olen ihastunut! Joku voisi perustella jotenkin rautalankamallilla miksi ei voisi olla, niin että minäkin tajuaisin.
Joo, ja pettäminen ei ole luonnotonta. Mutta moraalitonta se on.

Naiset on ilmeisesti erilaisia:D.
Mulla on poikkeustapauksia, jos mun kaverina on nainen. Sitten niiden on oltava erityisiä naisia. Kaikki ihmiset on erilaisia, sehän hienointa on jopa.

Moraali ja ihminen ei sovi yhteen, kun puhutaan pettämisestä.
Miehet ja naiset, kun tekee samassa paikassa työtä...
Niin ei ole ihme, että pettämistä tapahtuu paljon.
Seksuaalisia ärsykkeitä on niin paljolti muutenkin.

Kannattaa muuttaa johonkin peräkylille ja alkaa maatilaa pitäväksi,
ottaa lehmiä vaikka yms.

Ei ole aikaa pettää, kun ei nää ketään muita ja tila pitää hoitaa ja ne 6 lasta;).

makew sanoi:

On, minun puoleltani. Niin kauan kun en tiedä siitä ihastuksesta. Sit kun siitä kuulee, mua alkaa ainakin ahdistaa. Koita siinä nyt olla kaveri normaalisti kun tiedät että se toinen haluaa suudella sua tms.

Kerro ihmeessä, miten kemiat "pelataan" pois, ehkä voisin taas olla kaveria tyypin kanssa joka oli 6v sitten paras kaveri.

mr.black sanoi:
Tulet menettämään neitsyytesi 52.vuotiaana 100kiloiselle kaljulle saksalaiselle kääpiö dominalle.
Olet neitsyt vai? Koska meinaat menettää?

No joo, eniten vituttaisi, jos tietäisi varmasti Taivaan olemassaolon, ja ettei tulisi sinne pääsemään...

Halo sanoi:
On, minun puoleltani. Niin kauan kun en tiedä siitä ihastuksesta. Sit kun siitä kuulee, mua alkaa ainakin ahdistaa. Koita siinä nyt olla kaveri normaalisti kun tiedät että se toinen haluaa suudella sua tms.

Kerro ihmeessä, miten kemiat "pelataan" pois, ehkä voisin taas olla kaveria tyypin kanssa joka oli 6v sitten paras kaveri.

Ymmärrät aivan väärin, mitä sanoin.
Toki tiedän, että se on kaveruutta, niin kauat kun et tiedä, että jätkä haluaa uppottaa kyrvän suhun, naispuoleinen ystävä ehkä haluaa tehdä jotain muuta...;).

Kemiat voi pelata pois olemalla yhdessä, viettämällä aikaa.
Jos ei homma toimi, niin se jätkä tajuaa, että:
"Ei saatana, en mä kestä olla ton kanssa".

Sitten ei ole kemiaa, jätkä on sun kaveri tai sitten suuttuu lopullisesti.
Ihmiset on erilaisia;).

edit: älä haikaile vanhoihin juttuihin... 6 vuodessa ihminen voi muuttua täysin eriksi...
Tosin ihminen on yleensä sama, tyhmä, jäärä vaikka aikaa kuluisi=).

Halo sanoi:

lol, en tiennytkään että se on noin kamalaa :D

Mullakin on tällänen ystävä jolle oon tunnustanu olevani ihastunut. Meillä siis synkkaa todella hyvin ja kaunis nainen on. Vähän jopa ihmettelen miksei hänellä tunteita ole minua kohtaan, ilmeisesti mulla on liian ruma pärstä tai jotain :) Mutta siis so not, en mä ala lähentelemään jotain ihmistä jolla ei selvästikään ole intressiä mua kohtaan siinä mielessä. Hyviä kavereita ollaan ja vaan kavereinakin suhde toimii tällä hetkellä erittäin hyvin. Tosin täytyy tunnustaa, että kun sinkkuja molemmat ollaan, niin en minä ainakaan tyytyväinen olisi jos se nyt alkaisi jonkun muun kanssa seurustelemaan.... :rolleyes:

Mutta varsinaiseen asiaan: mä en haluais ikinä kuulla sitä totuutta, että mulla tulee aina olemaan näin hiljasta naisrintamalla. :lol2:

Jaa totuus, no vaikka se, että " sulla on liian pieni kalu, en mä tunne mitään" .
En puhu itsestäni :D

Itse ainakaan en haluaisi kuulla sitä, että milloin kuolen. Juurikin sen takia, että jos elinaikaa olisikin muutama viikko/kuukausi, niin olisi sitten se loppuaikakin pilalla.

Tosin jotain vastaavaa tulen kuulemaan ensi viikon lopulla, kun selviää miten syöpä on levinny, ja mikä on ennuste. Jännittää niin perkeleesti :eek:

Clayman sanoi:
Jaa totuus, no vaikka se, että " sulla on liian pieni kalu, en mä tunne mitään" .

tuo vois kyllä vituttaa, ja ankarasti :D

sitä kuolinaikaa en minäkään haluaisi tietää, jos asiaan ei millään voisi vaikuttaa.

No niin taas. Muija lähti just menee. Ottaa kuulemma eron ja mun pitää sit muuttaa muualle asumaan. Elämä on :D

"Kulta, olen raskaana. Valitettavasti sinä ET ole isä."
- Oma (kuvitteellinen) vaimo/avokki/mikä lie

"Valitettavasti tämä etäisesti mulkkua muistuttava killutin on niin pahasti vaurioitunut, että se ei enää ikinä tule nousemaan pystyyn. Sinusta ei myöskään voi tulla isää."
- Lääkäri

"Korot nousivat ja asuntovelkasi on nyt Suomen valtionvelan luokkaa."
- Pankkiiri

Ultimecia sanoi:
En myöskään halua tietää yksityiskohtia äitini parisuhteesta; tiedän kyllä että vanhemmat harrastavat seksiä jne.
Tästä tuli sellainen skenaariomieleen, että en ikinä haluaisi löytää dildoa äitini tavaroiden joukost (ei muuta, mutta äidit ovat siveitä ihmisiä, eivätkä dildoile)... En myöskään isäni (varsinkaan isien ei pidä dildoilla, ainakaan itseään)... Enkä halua löytää myöskään esimerkiksi nahkaista gimp-naamaria heidän vaatekaapistaan :( Enkä halua olla tietoinen heidän seksielämästään muutenkaan. Vanhemmat eivät harrasta seksiä, ainakin lapset saavat ajatella noin. :D

"Et valmistu ikinä vaan alat sittenkin rekkakuskiksi/hitsariksi," olisi myös asia, mitä en välttämättä haluaisi kuulla etukäteen... nuo kuitenkin ovat olleet vaihtoehtoja opiskelun sijaan joskus ja välillä vieläkin :D

"Kulta, olen raskaana." Tätä en myöskään haluaisi kuulla ainakaan ihan kohtapuoliin... Jonkinlainen paradoksihan tämäkin taas on, sillä jos tuollainen olisi totta niin haluaisin kuulla sen heti asian selvitessä (ehtii varata lentoliput jne.)

"Olet allerginen eläimille." Tämä vituttais myös. Koiraa ja kissaa pitäis kuitenkin hankkia joskus kun mukavia elukoita ovat.

ps. en mää oikeasti mihinkään karkais, vaikka hallitus olisikin raskaana, oma vika, ite panit, kanna vastuus...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom