Totuus, jota et ikinä haluaisi kuulla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meah
  • Aloitettu Aloitettu
Nää on oikeestaan näitä parusuhteeseen liittyviä:

* en rakasta sua enää, erotaan.

* Olen pettänyt sua. Se oli muutakin kuin pelkkää seksiä.Taidan olla ihastunut siihen naiseen.

* Toivoisin, että en olisi eronnut exästäni, rakastan häntä vieläkin.

* Tää on kaikki ollut vaan kulissia. Olen oikeasti homo :eek:
Minusta olisi aika outoa, että et haluaisi kuulla jos nuo pitäisivät paikkansa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mua ei myöskään kiinnosta kuulla, mitä ihmiset suutuspäissään minusta ajattelevat tai mikä kaikki on joskus ärsyttänyt. Jotkut ihmiset kuvittelevat, että rehellisyys on sitä että kerrotaan kaikki mahdollinen paska kavereille, mielellään kännissä. Tilitetään oikein huolella ja sitten oletetaan, että kaverisuhde jotenkin syvenee kun ollaan niin vitun rehellisiä.

Kukaan ei varmaankaan ole hyvä kaveri sellaisen kanssa, jota inhoaa, mutta kaikissa ihmisissä maan päällä on joitain asioita, joista ei pidä tai jotka joskus ärsyttävät, kovastikin. Ei se silti tarkoita, että aion muuttaa itseäni sen takia, että jotain on ärsyttänyt vuonna 2001 kun olin niin innoissani opiskelupaikastani että mainitsin siitä muutamaan kertaan (jonkun mielestä muutaman kerran liikaa ilmeisesti). Monelle on varmaan tullut vastaan myös näitä kännipaljastuksia tyyliin "ensin kun tutustuttiin olit mun mielestä ihan vitun pelle ja inhosin sua, mutta nykyään..." joo vittu kiinnostaa ku kilo paskaa.

Joskus aikoinaan seurustelin tyttösen kanssa josta kuulin vasta jonkinajan jälkeen että hänen entisensä oli ollut....nainen....

Ei ihan niitä juttuja joita on ns. valmiiksi käsitellyt mielessään. Ja kaikkeen kai tottuu mutta ehkä olisi ollut vaan parempi jos en olisi kuullut..

Nää liittyy niin parisuhteesee, eli jätkän suusta:

"Oon rakastunu toiseen, anteeks. Parempi et lopetetaan tää nyt ennenku käy pahemmin."

"Petin sua."

jne..

tai sit sairaalassa:
"Otan osaa."

edit: näköjään ajatellaan sweetmintin kans jotenki samalla tavalla, ku ite koen et noi nyt liittyy tänne.. ;P

Mä en rehellisesti ottaen halua kuulla sanaakaan ulkonäöstäni koska pelkään negatiivista arvostelua, ennenku olen 7%rasvoissa ja 80-85kilon painossa (175 pitkä) en laita irkkigalleriaan kuvia.. ei ennenkun käyn laseroimassa naamasta pientä läheltä nähtävää arpimuodostumaa pois, ettei kukaan vaan huomaisi sitä jos zoomaa kuvaan.. sitä ei todellakaan edes huomaa puolenkaan metrin päästä

toinen mistä en halua kuulla, on tilitys tyyliin sä oot kyllä suurin luuseri ikinä on this planet.. kolmas on se että en kyllä vältä kuulla sitä että en kelpaisi/tulisi kelpaamaan naisille.

4 on se että mä en halua joutua kuulemaan omaavani geenivirheitä, vaikkapa aika varman aivoverenvuodon ennen 50v tai syövän..
5. en halua kuulla edelliseen liittyen myöskään sitä että sellainen on lähipiirissä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom