Totuus, jota et ikinä haluaisi kuulla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meah
  • Aloitettu Aloitettu
MissEvilEve sanoi:
Mä en haluaisi kuulla jos kumppanini jostain kumman syystä olisi pettänyt minua. [Nyt kuvitellaan että homma jäisi yhteen kertaan, se olisi paha erehdys eikä se olisi kukaan tuntemani].

Edit. Eiku en mä taida tohon aiheeseen koskea sittenkään.... :rolleyes: kyseessä ei ole keskustelu, vaan henkilökohtaiset mielipiteet ja toisin kuin julkisista mielipiteistä, niin näistä ei voi väitellä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tupla-J sanoi:
Mä en pysty kuvittelemaan totuutta, jota en haluaisi kuulla.

Yhdyn edellisen postaajan sanoihin. Totuus kelpaa aina valheita paremmin, vaikka olisikin vähemmän miellyttävä.

Mä en haluaisi kuulla jos kumppanini jostain kumman syystä olisi pettänyt minua. [Nyt kuvitellaan että homma jäisi yhteen kertaan, se olisi paha erehdys eikä se olisi kukaan tuntemani].

Joku ajattelee kuten minä, hölmöyksien tekijä saa itse kärsiä omantunnontuskia. Selkärangatonta on jos omaan huonoon omaantuntoon hakee lohdutusta petetyltä ja samalla vetää siihen soppaa molemmat ja mahdolliset lapset.

Kroonikko pettäjä on sitten eri asia, se kun ei tunnusta vaikka jäisi kiinni. Eikä lopeta. Sellaista totuutta ei halua kuulla omalta vaimolta.

Tulet menettämään neitsyytesi 52.vuotiaana 100kiloiselle kaljulle saksalaiselle kääpiö dominalle.
Tai viellä pahempi ois. Rupeat vanhempana kuuntelemaan Kaija Koota ja Jari Sillanpäätä.

hang.gif

Traps sanoi:
Että, lapsille tapahtuu jotain pahaa...

kuvitteles tämä.
kaverin isä sai kuulla tämän:
no nyt on ollu vuoden verta tiedossa että ensi maanantaina hänen esikoisensa lähtee nuoriso vankilaan taposta.

tämä mun kaveri sai 4000e sakkoja kännissä ajamisesta varastetulla autolla ja kaveri on 14.

saman kaveri ja sen broidi (9v) oli juna asemalla ja kumpikin kännissä ku käki ja tämä pikku kaveri jäi junan alle ja kuoli.. tämä oli 23.12.05.. :(

Mä en välttämättä haluaisi koskaan kummemmin nähdä mitä naiset tekevät vessassa. Suuri illuusio pysyköön, että he vain puuteroivat neniään ja vertailevat minidildojaan.

tytsy sanoi:
että en voisi ikinä saada lapsia
Sama...en kyllä myöskään haluaisi saada kuulla, että on vain tietyn verran elinaikaa jäljellä.

Minä en halua tietää, mitä mieheni ajattelee runkatessaan. Sama pätee toisin päin.

En myöskään halua tietää yksityiskohtia äitini parisuhteesta; tiedän kyllä että vanhemmat harrastavat seksiä jne, mutta lähinnä henkiseltä puolelta. Tietysti siis on hyvä tietää että kaikki on ok tai jos jotain "pahaa" on sattunut; en halua elää pumpulissa, mutta minulla on mielestäni oikeus pitää äitini ÄITINÄ, en kuitenkaan pysty suhtautumaan objektiivisesti (kuten kavereiden suhteen yleensä pystyy). Tämän avautumisen lopetan ennen kuin alankaan ja jatkan ihmissuhdeketjussa, jos jaksan.

...että homostelu ei olisikaan suloista.

:eek:

hölkkääjä sanoi:
saman kaveri ja sen broidi (9v) oli juna asemalla ja kumpikin kännissä ku käki ja tämä pikku kaveri jäi junan alle ja kuoli.. tämä oli 23.12.05.. :(
Tapahtuiko tämä Martsarissa?

Osa tähän ketjuun vastanneista käsitti kysymyksen ilmeisesti eri tavalla kuin itse tein. Ymmärsin, että kyse on totuuksista joita ei haluta kuulla, ei niinkään asioista joiden toteutumista ei koskaan toivoisi. Vai toivovatko ihmiset todella, ettei heille kerrottaisi hedelmättömyydestä tai heidän lapsiaan kohdanneesta onnettomuudesta, mikäli nämä olisivat tapahtuneita ja olemassaolevia tosiasioita?

Aimo sanoi:
...että homostelu ei olisikaan suloista.

:eek:

Ollos huoleta Aimosein, eihän tuollainen voisi koskaan olla totta. :) (Vai ulotitko pohdintasi myös jonkin kieroutuneen rinnakkaistodellisuuden mahdolliseen olemassaoloon ja siellä elämiseen?)

Willie sanoi:
Ollos huoleta Aimosein, eihän tuollainen voisi koskaan olla totta. :)

Alkaa vaan nykyään karata maailmanmeno niin lapasesta, että kohta varmaan aletaan homosteluakin ohjeistamaan ja systematisoimaan. Toivottavasti saadaan edes Parantainen ohjeistamaan, säilyy suloisuus ja aistikkuus nääs.:love:

Jos ja kun joskus lapsia saapi, niin vaimon suusta "Lapsi ei olekaan sun, petin sua kerran pikkujouluissa". Palaisi päreet kohtalaisesti.

Oma kuolinaika ois oikeestaan hyvä tietää, niin vois vähän paremmin suunnitella elämäänsä eikä tarttis olla kaiken aikaa pelko perseessä.

Varmaanki ne mitä useimmilla on, että olen jonkun raiskauksen tuotos, tai adoptoitu jostain venäjältä 13w muijan katraasta. Sitten millon kuolee, kun on se kiva pitää vähä jännitystä yllä ;) Ja sitten et miten kuolee. Mitähän muuta.. hmm.. Varmaanki et jos sattuu joskus perustamaan perheen ja saamaan lapsia, että joku lapsista kuolisi ennen kuin itse tai tapahtuisi jotain pahaa. Eipä muuta tällä kertaa. :eek:

Mä oon valitettavasti joutunu jo kuulemaan sen totuuden jota mä en ikinä olis halunnut kuulla. Eli mun rakas vaimo seitsämän onnellisen avioliittovuoden jälkeen jostakin syystä meni pettämään mua jonkun satunnaisen miehen kanssa Tallinnan risteilyllä. Nyt ei oo enää mitään väliä mitä mä jatkossa kuulen, kun ei tuosta pahempaa pysty oikein tulemaan... :(

Maskotti sanoi:
Mä oon valitettavasti joutunu jo kuulemaan sen totuuden jota mä en ikinä olis halunnut kuulla. Eli mun rakas vaimo seitsämän onnellisen avioliittovuoden jälkeen jostakin syystä meni pettämään mua jonkun satunnaisen miehen kanssa Tallinnan risteilyllä. Nyt ei oo enää mitään väliä mitä mä jatkossa kuulen, kun ei tuosta pahempaa pysty oikein tulemaan... :(

:curs: Mikä hitto siinä on, että pitää pettää.. Jos ei oma ukko "riitä", niin pistäis eka poikki sen nykyisen suhteen ja sit on vapaa tekee mitä haluu.. Mutta se nyt ei auta tässä. Jaksamasia :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom