Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ratu sanoi:Saahan sitä tonnikalaa fileenäkin. Ja varmaan jostain myös kokonaisena. :D Ei muutakuin savustelemaan.
Sitä vaan ei saa kypsentää läpikypsäksi tai se ei eroa purkkitonnarista enää muuta kuin hinnaltaan.Posedown sanoi:Tonnikalafile on muuten oikeasti ihan törkeän hyvää! Kannattaa kokeilla jos haluaa joskus herkkuaterian.
Massa-Masa sanoi:Sanokaas mulle jotain kohtuu helppotekosta lihaa mitä voi syödä tonnikalan "korvikkeena"? ei vaan mene enää tonnikalat alas... Olisiko esim. jauheliha hyvää? Olen syönyt yleensä illalla puoli purkkia tonnikalaa ja purkin rahkaa (sekaan pari rkl rypsiöljyä) ja lasin maitoa, joten tuo tonnikala pitäisi jotenkin korvata.
modified sanoi:Euroshopperin tunassa on suomuja, yms ylläreitä:D .
SDM sanoi:Kannattaa aina maahantuojalta koittaa heruttaa lisäpurkkeja, jos sattuu vähänkään epämääräistä tunan joukkoon. Minä lähettelin maahantuojalle kirjeen, kun oli päässy joku ihme metallipalanen purkkkiin. Kirjottelin yhden sivun verran siitä mitenkä se olisi voinut tappaa kissani ja mitenkä minun herkät hampaani olisivat voineet haljeta sitä pureskeltaessa. Vastauksena tuli viikon päästä kirje missä pahottelivat sattunutta ja antoivat kaksi 2€ lahjakorttia. Ei paljoo lohduttanu, kun mielessä pyöri jo lavalliset tunaa tuotuna suoraan kotipihalle.
zztop sanoi:ja kannattavaa?,vaivalla ja postiin ravaamisella ja nolot 2 euron liput,millä lienee saa vaan tonnikala
Massa-Masa sanoi:Sanokaas mulle jotain kohtuu helppotekosta lihaa mitä voi syödä tonnikalan "korvikkeena"? ei vaan mene enää tonnikalat alas... Olisiko esim. jauheliha hyvää? Olen syönyt yleensä illalla puoli purkkia tonnikalaa ja purkin rahkaa (sekaan pari rkl rypsiöljyä) ja lasin maitoa, joten tuo tonnikala pitäisi jotenkin korvata.