Tonnikalasta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MinnaK
  • Aloitettu Aloitettu
Kun tonnikala tökkii niin ratkaisu = Ehrman rahka + vähän mansikan makusta fun lightia + rypsiöljy = ;) Parempaa kuin makeutetut jugurtit!

Nimim. ei enää väkisin tunaa suuhun

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
HC76 sanoi:
Kun tonnikala tökkii niin ratkaisu = Ehrman rahka + vähän mansikan makusta fun lightia + rypsiöljy = ;) Parempaa kuin makeutetut jugurtit!

Kerroppa tuosta lisää. Tuntuu omituiselta kun maustetaan tuolla Funlightilla. Samakun lisäisi vettä hyytelön päälle. tuntuu oudolta, mutta toimiiko? Rypsiöljyä?

´Saa kuvan että edessä avattu ehrmann, jonka pinnalla killuu punaista "vettä"+ rasvapalloja. :kippis1:

Nakertaja sanoi:
Kerroppa tuosta lisää. Tuntuu omituiselta kun maustetaan tuolla Funlightilla. Samakun lisäisi vettä hyytelön päälle. tuntuu oudolta, mutta toimiiko? Rypsiöljyä?

Komiasti toimii. Hyvin sotkeentuu ja maistuu loistavalle. Melekoisen wanha resepti, mutta todellakin kokeilemisen arvoinen.

Oma illan toiseksi viiminen ateria on tällänen: 2 purkkia tonnikalaa(360-400g) ja puolipurkkia raejuustoa(200g).
Proteiiniä tulee ~125 grammaa. Melkein liikaa, mutta on hyvän makusta ja täyttää vatsan samaan hintaan.

Illan viiminen ateria on _luonnollisesti_ kaksi purkkia(500g) Ehrmannia.
Prot. ~50g.

AM sanoi:
Oma illan toiseksi viiminen ateria on tällänen: 2 purkkia tonnikalaa(360-400g) ja puolipurkkia raejuustoa(200g).
Proteiiniä tulee ~125 grammaa. Melkein liikaa, mutta on hyvän makusta ja täyttää vatsan samaan hintaan.

Illan viiminen ateria on _luonnollisesti_ kaksi purkkia(500g) Ehrmannia.
Prot. ~50g.
Tossahan on tarvittavat proteiini määrät 3 ateriaan!..=?

HC76 sanoi:

Toinen herkullinen vaihtoehto on Valion sokeriton mustikka, tai mansikkakeitto. Purkki rahkaa+mustikkakeittoa ja öljyt päälle=:kuola: Jos haluaa jämäkämmän sekoituksen, heittää vielä puurohiutaleita sekaan.

Turhaa vetää tollasia 125 gramman proteiiniannoksia kerralla.

Itse vedän tonnikalaa paloina tai murskana, miten vaan. Naurattaa tämä "hyi, mitä kissanruokaa!"-lässytys.

Kiitos vinkeistä. tonnikalaa en kyllä vieläkään saa alas enkä ennemmin saanut maitorahkaakaan, MUTTA tänään koitin sekoittaa siihen hiukan funligtia ja paaaljon mustikoita, ai että oli oikeesti hyvää, ei edes maistunut yhtään sille mille se yleensä maistuu...

jessssss:thumbs:

Lidl:in tonnikalaa vedessä paloina, sit siihen loraus (s-kaupoista) sellaista thai chili/valkosipuli kastiketta, merkki on arai. ei liian tulista, eikä valkosipuli rupea lemuamaan hengessä. sit lautasella, pien sekoitus ja hyvää on :5:
ai niin kaikki tonnikalat paloina vedessä menee tällä yhdistelnmällä..

Tulipa ostettua tonnikalaa currykastikkeessa ja toista laatua missä se lilluu tomaatissa. Kassotaanpa miltä tämä maistunee.
Onkos kenelläkään kokemusta tämmösistä?

Ite oon syöny tota john westia öljyssä, on kyllä parasta noista merkeistä, mitä olen maistanut kuten rainbow ja pirkka. Westissa on eniten protskuukin, mutta ku se maksaa, nii halvemmallahan saa paljo enempi jtn. muuta merkkia.

Ehkäpä silmä, itse ainakin tollasen löydön olen joskus tehnyt:rolleyes:

Noi hiutaletonnikalat on kyllä täyttä :kakka:
Paloina on parempi, ainakin "täyslihaa", eikä mitään ihme kökköjä seassa.

Tunasta saa maistuvampaa kun ripottelee sitruunapippuria päälle :kuola:

anticube sanoi:
On se jollain tiukkaa ku ei purkinavaajaan raaski investoida :D

Ei ole tiukkaa vaan ei jaksa ostaa, laitan rahat nykyään cd-levyihin ja dvd leffoihin. :) Ja kun käy kaupassa ja ajattelee että pitäs 1€ tuhlata johonkin täysin turhaan niin jää ostamatta. :david:

miks kukaan ei oo aikasemmin sanonu mulle, että tonnarista saa 1000000 kertaa maukkaampaa kun sekottelee mukaan tomaattipyreetä!
kokeilin tänään ja uppos lämmin tonnarimössö ja kyllä tosi hyvin:kuola:
onko tossa tomaattipyreessä mikä huonoo? 100g/80kcal, p.3,4g, hh 19g, rasvat 1g... tai siis miten tollanen mössö valmistetaan..? mistä tuo rasvakin tulee..? sori, oon tyhmä, mutta en tajuu....:nolo:

Rae- sanoi:
miks kukaan ei oo aikasemmin sanonu mulle, että tonnarista saa 1000000 kertaa maukkaampaa kun sekottelee mukaan tomaattipyreetä!
kokeilin tänään ja uppos lämmin tonnarimössö ja kyllä tosi hyvin:kuola:
onko tossa tomaattipyreessä mikä huonoo? 100g/80kcal, p.3,4g, hh 19g, rasvat 1g... tai siis miten tollanen mössö valmistetaan..? mistä tuo rasvakin tulee..? sori, oon tyhmä, mutta en tajuu....:nolo:

Ei helvetin helvetti nyt kyllä lähti tomaattipyre vaihtoon. Mikähän noilla jollain lafkoilla on että ei voi ilmoittaa noita ravintoarvoja siinä putelissa (rainbow), siinä mutulla oletin sen olevan sama kuin noissa perussoseissa ja oon hyvällä omalla tunnolla pläjäyttänyt sitä tuubikaupalla jauhelihoihin iltasella.:david: . Tonnikalassa kuitenkin ilmoittavat arvot ihan asianmukasesti mutta pyreessä ei missään tapauksessa voi ilmoittaa.

Itse vedän aina raakasti sekaisin purkin tonnaria ja raejuustoa johonkin purkkiin. Ensin juodaan nesteet pois ja sitten herkutellaan:kuola: Tuli mieleen että minkälaista tulee jos savustais tonnikalaa, tuskin siitä nyt ihan kuhan veroista herkkua saa mut voishan sitä yrittää:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom