BB Tommi Heinonen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ouuujea....

Just tullu saunasta, iltapuuron aika ja Tommin video online.

Jumalauta. Pakko ottaa lisukkeeksi lasillinen zeroa, nyt on palaset sen verran loksahdellut.. menkööt leptiinitasot sekaisin, v***u!

Zone-sarja -42%
Salaperäinen mies, suorastaan taianomainen on tuo Guru-Antonio. Tuliko muillakin tippa linssiin kun joutu hyvästelee Antonion?
Kerrassaan mahtavaa settiä nää Tommin videot taas ollu.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tommi kun kuitenkin lukee(?) näitäkin, niin valaisepa vaikka blogissa vähän taustoja maestrosta, mikä on miehiään, omaa kisataustaa jne?

Itse olen miettinyt sellaista, että onko Antonio auttanut Tommia jotenkin muutenkin kuin näissä klipeissä, joita on tullut Youtubeen? Klipit ovat sinällään erittäin viihdyttäviä ja hienosti tehtyjä eli mitä parhainta ajanvietettä. Iso kysymys minulle on kuitenkin se, että mitä sellaista Antonio on tuonut Tommin treeneihin, jota hän ei ole aiemmin jo tiennyt? Videoissa ei nimittäin nähdä mitään suoritusteknisiä viilauksia, vaan ainoastaan tsemppausta ja toistojen laskua. Kiinnostaisi siis tietää, onko kulissien takana tullut sitten enemmän neuvoja, joista Tommille on ollut treeneissään hyötyä.

Itse olen miettinyt sellaista, että onko Antonio auttanut Tommia jotenkin muutenkin kuin näissä klipeissä, joita on tullut Youtubeen? Klipit ovat sinällään erittäin viihdyttäviä ja hienosti tehtyjä eli mitä parhainta ajanvietettä. Iso kysymys minulle on kuitenkin se, että mitä sellaista Antonio on tuonut Tommin treeneihin, jota hän ei ole aiemmin jo tiennyt? Videoissa ei nimittäin nähdä mitään suoritusteknisiä viilauksia, vaan ainoastaan tsemppausta ja toistojen laskua. Kiinnostaisi siis tietää, onko kulissien takana tullut sitten enemmän neuvoja, joista Tommille on ollut treeneissään hyötyä.
Sama täällä. Videoiden perusteella en ole nähnyt vielä mitään sellaista mitä normaalilla mielikuvituksella varustettu kehonsa bygaaja ei voisi keksiä. Sama pätee tuohon ruokapolitiikkaan.

Tommi taisi jossain välissä valottaa tuota espanjalaista mentaliteettia hapottaa lihasta varsin pitkillä sarjoilla kuitenkaan tappamatta hermotusta täysin, joka taas mahdollistaa saman lihaksen treenaamisen usein eikä altista loukkaantumisille yhtä paljon. Ja tähän vielä lisänä suuret ruokamäärät. Koko nykyinen treenifilosofia siis taitaa olla espanjalaista perua ja samoin näyttäisi olevan suuri osa liikkeistäkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom