BB Tommi Heinonen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hauskan oloinen heppu tämä espanjan kaveri. Harmi kun ei englantia puhu.

Onko Tommi ollut kauankin hänen "opeissaan"?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Törkeen hyvä video. Vähän raotetaan verhoa lisää, mitä ne epsanjalaiset puuhaa. Taas varmasti ihmettelijöitä löytyy roppakaupalla videon katsomisen jälkeen. Väärät metodit jne. Mä tiedän tasan tarkkaan, miten kipee kivunsietokyky Tommilla on ja kun äijä oikeesti on noin kovilla tuossa rääkissä (naamasta näki, että tuskaa oli) niin tota menoa ei kovin moni muu bodari kestä. Itse lukeudun varmasti niihin, jotka ei tuota menoa jaksais loppuun asti vetää.

Nonniin totanoinnii olipahan kova, todella kova video. Hyvää schaibaa jauhettiin ja kovaa bodia otettiin loppuun. Kiitos tästäkin videosta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Zone-sarja -42%
Mut ethän sä voi kehittyä kun teet ylätaljaa noin vajaasti.... ;)

Mun 5 sentin tulkinta: Tuossa vajaassa ylätaljassa on se idea, että tehdään ensin vahvalla liike-alueella, jossa lihaksen supistuminen on keskipitkä ja kun siinä alkaa tulemaan failure otetaan mukaan supistus myös heikommilta alueilta eli koko pituuden alusta ja lopusta näin saadaan kokonaisvaltaisempi failure.

Mun 5 sentin tulkinta: Tuossa vajaassa ylätaljassa on se idea, että tehdään ensin vahvalla liike-alueella, jossa lihaksen supistuminen on keskipitkä ja kun siinä alkaa tulemaan failure otetaan mukaan supistus myös heikommilta alueilta eli koko pituuden alusta ja lopusta näin saadaan kokonaisvaltaisempi failure.

Tossa Eibin kommentissa pitää tietää, että se reenaa iteki tolla humpuukityylillä. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom