BB Tommi Heinonen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itse olen miettinyt sellaista, että onko Antonio auttanut Tommia jotenkin muutenkin kuin näissä klipeissä, joita on tullut Youtubeen? Klipit ovat sinällään erittäin viihdyttäviä ja hienosti tehtyjä eli mitä parhainta ajanvietettä. Iso kysymys minulle on kuitenkin se, että mitä sellaista Antonio on tuonut Tommin treeneihin, jota hän ei ole aiemmin jo tiennyt? Videoissa ei nimittäin nähdä mitään suoritusteknisiä viilauksia, vaan ainoastaan tsemppausta ja toistojen laskua. Kiinnostaisi siis tietää, onko kulissien takana tullut sitten enemmän neuvoja, joista Tommille on ollut treeneissään hyötyä.

Tuliskohan vastaus näin suurinpiirtein tämän videon alkupuoliskolla:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Itse olen miettinyt sellaista, että onko Antonio auttanut Tommia jotenkin muutenkin kuin näissä klipeissä, joita on tullut Youtubeen? Klipit ovat sinällään erittäin viihdyttäviä ja hienosti tehtyjä eli mitä parhainta ajanvietettä. Iso kysymys minulle on kuitenkin se, että mitä sellaista Antonio on tuonut Tommin treeneihin, jota hän ei ole aiemmin jo tiennyt? Videoissa ei nimittäin nähdä mitään suoritusteknisiä viilauksia, vaan ainoastaan tsemppausta ja toistojen laskua. Kiinnostaisi siis tietää, onko kulissien takana tullut sitten enemmän neuvoja, joista Tommille on ollut treeneissään hyötyä.

Sama täällä. Videoiden perusteella en ole nähnyt vielä mitään sellaista mitä normaalilla mielikuvituksella varustettu kehonsa bygaaja ei voisi keksiä. Sama pätee tuohon ruokapolitiikkaan.

Mixköhän kukaan ei sitten tee niin :face:

Sama täällä. Videoiden perusteella en ole nähnyt vielä mitään sellaista mitä normaalilla mielikuvituksella varustettu kehonsa bygaaja ei voisi keksiä. Sama pätee tuohon ruokapolitiikkaan.

Nimeä muutama bodari Suomesta tai maailmalta jolla on ruoka- ja treenimäärät yhtä suuret kuin Tommilla. Ukolla siis käsittääkseni 14 jumppaa viikkoon + aerobiset. Eikä Suomessa tota "tuntuma-bodausta" hirveästi harrasteta. Ihan viime aikoina tullut pinnalle kun avokado-mies palasi pakkotoistolle.

Kalimeroa kompaten. Ei tuossa varmaan mitään mullistavaa tapahdu, silti 90% tekee täysin erilailla, murjoo menemään ja ihmettelee, kun niveliä särkee mutta se kai kuuluu asiaan :)

Eikä Suomessa tota "tuntuma-bodausta" hirveästi harrasteta. Ihan viime aikoina tullut pinnalle kun avokado-mies palasi pakkotoistolle.

Kamoon hei, nyt taas joku raja näihin! [emoji23] Mun mielipiteiden vaikutus body-skeneen ja treeenitapoihin on kärpäsenpaskan kokoluokkaa. :lol2:

Mitä isännät täällä sössöttää, eihän Suomessa kukaan treenaa kuin Tommi? Ja missä "perus" ruokavaliossa syödään 2 kg lihaa ja päälle 7000 kcal ?? Eiköhän ollut juurikin Antonion ansiota, että Tommi oli elämänsä kunnossa viime keväänä. Se, että treenaa "tuntumalla" on aika helvetin kaukana vielä tuosta Tommin treeneistä, ihan sama kun tekisi vain "kovia" lyhyitä sarjoja ja sanoisi treenaavansa kuin Savolainen huippuvuosina.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

“Judge a man by his questions rather than by his answers.”

― Voltaire

Tämä. Olen katsonut nuo kaikki Espanja-videot ja onhan tuossa aivan erilainen meininki, kun mitä saleilla näkee yleensä. Jotain maagista on myös siinä, miten Antonio ohjaa ja tsemppaa rauhallisella äänellä. Yleensä saleilla raikaa sellainen suomen armeijan tsemppikäskyääni. Jotenkin tuossa on karsittu kaikki turha pois ja jäljelle on jäänyt vain oleellinen.

Zone-sarja -42%
Tämä. Olen katsonut nuo kaikki Espanja-videot ja onhan tuossa aivan erilainen meininki, kun mitä saleilla näkee yleensä. Jotain maagista on myös siinä, miten Antonio ohjaa ja tsemppaa rauhallisella äänellä. Yleensä saleilla raikaa sellainen suomen armeijan tsemppikäskyääni. Jotenkin tuossa on karsittu kaikki turha pois ja jäljelle on jäänyt vain oleellinen.

[video]https://youtu.be/vw10gt6ugwM[/video]

Itelläkin kyllä vähän hämärän peitossa, että mitäköhän porukka tolla "tuntumalla" oikein tarkottaa.. Porukka tuntuu ajattelevan, että kyse on siitä, että otetaan joku mitä erikoisin taljavemputusliike ja lähetään tolla veivaamaan minimaalisilla painoilla. Ite oon ymmärtänyt, että toi tyyli on ainakin totaalinen vastakohta tommoselle normaalille voimabodaukselle. Ja kyllä oon myös sitä mieltä, että sitähän se Tommikin treeneissään toteuttaa. Noi treenit tuntuu koostuvan lähes kokonaan joko super- tai triplasarjoista, ja toistot sarjoissa pyörii vissiin 15 paikkeilla. Eli siis pointtina tässä, että kyllä ainakin omasta mielestäni Tommi osaltaan tota tuntumabodausta edustaa. Toi vaan on juurikin sitä tuntumabodausta kovimmasta päästä eli paljon sarjoja ja vielä enemmän toistoja, joissa tietenkin se tuntuma kokoajan mukana :D

Niin, mistäs minä sen tietäisin? Tehdään tavalla x, koska niin on aina tehty? Tuo valitettavasti pätee niin moneen muuhunkin asiaan, kuin treenaamiseen ja syömiseen kehonrakennuspiireissä. Varmaan six.

Nimeä muutama bodari Suomesta tai maailmalta jolla on ruoka- ja treenimäärät yhtä suuret kuin Tommilla. Ukolla siis käsittääkseni 14 jumppaa viikkoon + aerobiset. Eikä Suomessa tota "tuntuma-bodausta" hirveästi harrasteta. Ihan viime aikoina tullut pinnalle kun avokado-mies palasi pakkotoistolle.
Ei mun tarvitse ketään nimetä, enkä edes väittänyt, että niitä olisi - suomessa tai maailmalla.

Mitä väliä sillä on vaikka ukko söis pakastepitsoja ja makais sohvalla WOW:n edessä päivät pitkän, kun on kuitenki elämänsä kunnossa??

Mitä väliä sillä on vaikka ukko söis pakastepitsoja ja makais sohvalla WOW:n edessä päivät pitkän, kun on kuitenki elämänsä kunnossa??
Voisit vaivautua edes lukemaan kommentin johon vastaat.

Kommentti johon vastasin:
Videoiden perusteella en ole nähnyt vielä mitään sellaista mitä normaalilla mielikuvituksella varustettu kehonsa bygaaja ei voisi keksiä. Sama pätee tuohon ruokapolitiikkaan.

Ja siihen vastasin:
Ukolla siis käsittääkseni 14 jumppaa viikkoon + aerobiset.

Elikkä ihmeteltiin sitä että miksi Espanjan treenit näyttää tavallisilta niin se missä se suurin ero käsittääkseni on treenimäärät ja niiden frekvenssi. Eli treenataan paljon ja usein. Sitä ei näe tollaisista 10 minuutin treeniklipeistä että kuinka paljon siellä salilla tehdään. Safkaamisesta mainitsin vain sen ettei Suomessa ole montaa kaveria jotka ruokaa upottaa samoja määriä kuin Heinonen.

Pointtini oli se että kyllä Tommin "metodit" (hehe) eroaa aika paljon tavallisesta suomalaisesta voimabodaajasta, ei sillä että siellä lavalla tulisi joku kysymään että paljon penkkaat, treenaat tai syöt.

Mun silmään treenit samoja mitä vaikkapa arnold ja muut tehneet jo 70-luvulla, juuri nuo tupla/triplasarjat ja etukäteisväsytykset.

Voisit vaivautua edes lukemaan kommentin johon vastaat.

Kommentti johon vastasin:

Ja siihen vastasin:

Elikkä ihmeteltiin sitä että miksi Espanjan treenit näyttää tavallisilta niin se missä se suurin ero käsittääkseni on treenimäärät ja niiden frekvenssi. Eli treenataan paljon ja usein. Sitä ei näe tollaisista 10 minuutin treeniklipeistä että kuinka paljon siellä salilla tehdään. Safkaamisesta mainitsin vain sen ettei Suomessa ole montaa kaveria jotka ruokaa upottaa samoja määriä kuin Heinonen.

Pointtini oli se että kyllä Tommin "metodit" (hehe) eroaa aika paljon tavallisesta suomalaisesta voimabodaajasta, ei sillä että siellä lavalla tulisi joku kysymään että paljon penkkaat, treenaat tai syöt.

Nii... Olempa huono tapainen :) Onhan siinä eroa miten jonkun liikkeen suorittaa tai sitten jos niitä eri suoritustapoja vaikka tehdään eri järjestyksessä eri tuloksin. Eikä tossa nyt varmaan ole tarkoitus edes lihaa rakennella. Tommihan käsittääkseni diettaa kisoihin joten tuo varmaan on myös sitä tukevaa reeniä. Mut joo... Jatketaan metodeista ilman mua :piis:

Tuskin sitä "espanjalais-prässiäkään" kukaan ois kauheen ihmeellisenä pitäny, jos ei sitä ois joku selittänyt, mutta videolta katsottuna se voi olla vaan ton saman arvoinen eli "kuka tahansa mielikuvituksella varustettu salikävijä voi moisia keksiä"

Suositut

Back
Ylös Bottom