Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Maustamisesta tulee aina mieleen se colemannin video missä se tursuttaa sitä BBQ kastiketta niiden kanojen päälle aivan saatanasti. [emoji23] Se oli joku Royal BBQ sauce. Kyllä ruokaa saa maustaa jos pakki sellaista kestää. Meikäkin maustaa kaikki sapuskat niin ettei siinä mitään muuta maistakaan ku kaikki mahdolliset mausteet!!! [emoji1]
Testasin, ja on tissi ihan seittans kipeä!Nyt oli saatu hyvät vieraat videoon. Menee mullakin tuo yhden käden vipukonejynkytys testiin!
Kirjoitteli blogissaan, että ens viikolla tulis jotain speciaali videoo.
Vastausosiossa oli 1.2. vastannut kommentoijalle, että parin viikon päästä tulee jotain speciaalia. Stay tuned.En mä huomannu ainakaan mitään päivitystä mis ois puhuttu ens viikosta? viimesin päivitys 25.01
Mitä mä oon käsittäny ni aika vapaasti noi voimailijat syö, kattoo vaan että saa protskua tarpeeks. Onko näin?
Oliko nyt niin, että Tommin nykyiset treenit on tämän suuntaisia kuten videoilla on nähny. Eli siistillä tekniikalla piinaavaa "tuntumapumppausta"?
Oliko nyt niin, että Tommin nykyiset treenit on tämän suuntaisia kuten videoilla on nähny. Eli siistillä tekniikalla piinaavaa "tuntumapumppausta"?
Eikun se varmaan aina videoilla treenaa näin ja sitten jollain muulla tyylillä kun kamera ei käy?
Ollut pidemmän aikaa näin. Tommi on saanut Espanjasta paljon oppeja nykyiseen tyyliinsä. Siellä on suurin osa tuntumahomoilijoita. :lol2:Oliko nyt niin, että Tommin nykyiset treenit on tämän suuntaisia kuten videoilla on nähny. Eli siistillä tekniikalla piinaavaa "tuntumapumppausta"?