Ihalaisen Jani pikkusen isompi körmy kuin Tommi totanoinniin, hyvin jauhettiin schaibaa! Hyvä pätkä taas kerran!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ens jaksossa Tommi vois duunata safkat noille bullfarmin kavereille. Olis näkemisen arvosta kun Tommi tuo pöytään 500g maustamatonta kanaa riisillä ja kulhon rehuja per nuppi.
Aivan mahtava tää viiimesin video taas. Parasta mitä netissä on tarjolla nämä Tommin videot!
Mitä mä oon käsittäny ni aika vapaasti noi voimailijat syö, kattoo vaan että saa protskua tarpeeks. Onko näin?
En mä tajua miksei ruokaa saisi maustaa. En itsekään käytä mitään natriumglutamaatilla terästettyä mausteseosta (grillausmausteet), vaan ihan vuorisuolaa ja kurkumaa.Molemmat videolla nähdyt syövät ihan fiksusti ruokavalion mukaan mutta ruokaa on paljon. Muutenkin, se että kaikki ruoka on maustamatonta, olis ainakin itselle niin puuta että loppuis tää harrastus. Oma maha kestää mausteita ja suolaa on pakko saada ja paljon, muuten kramppaa paikat niin että tekeminen loppuis lyhyeen.
En mä tajuta miksei ruokaa saisi maustaa. En itsekään käytä mitään natriumglutamaatilla terästettyä mausteseosta (grillausmausteet), vaan ihan vuorisuolaa ja kurkumaa.
En mä tajuta miksei ruokaa saisi maustaa. En itsekään käytä mitään natriumglutamaatilla terästettyä mausteseosta (grillausmausteet), vaan ihan vuorisuolaa ja kurkumaa.