BB Tommi Heinonen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tän kaverin viteoita seuraa mielellään. Omiin reeneihin on tullu lisää jippoja. Jalkareeneissä varsinkin noi hitaat kaivamiset ottaa törkeen hyvin etureisiin. Ei vanhat vammat kipuile yhtään, saa julmetun hyvän tuntuman ja pumpin tolla lailla.

Nää videot on kyllä just semmosta kamaa mitä toivois näkevänsä enemmän. Tommi tosi fiksu kaveri ja tuommosta aitoa jutustelua sekä pikkusen erilaista näkökulmaa treenaamiseen. Branch Warrenin videoita voi kattoo jos haluaa kuunnella metallimusiikkia ja ukkojen karjumista epäpuhtaiden aggre-tekniikoiden saattelemana. Tommin videoista saa taas toisenlaista näkökulmaa treeni- ja ruokakuvioihin ilman sen kummempaa egoilua tai showmeininkiä.

Zone-sarja -42%
Ens jaksossa Tommi vois duunata safkat noille bullfarmin kavereille. Olis näkemisen arvosta kun Tommi tuo pöytään 500g maustamatonta kanaa riisillä ja kulhon rehuja per nuppi.

Ens jaksossa Tommi vois duunata safkat noille bullfarmin kavereille. Olis näkemisen arvosta kun Tommi tuo pöytään 500g maustamatonta kanaa riisillä ja kulhon rehuja per nuppi.

Voimailijat syövät kiviä bunkkereissaan, tuskin tommonen kasa maustamatonta kanaa ja salaattia joka jää kitalakeen kiinni tuntuu missään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Juu eipä nuo taida hirveen askeettisesti syödä.

Mitä mä oon käsittäny ni aika vapaasti noi voimailijat syö, kattoo vaan että saa protskua tarpeeks. Onko näin?

Molemmat videolla nähdyt syövät ihan fiksusti ruokavalion mukaan mutta ruokaa on paljon. Muutenkin, se että kaikki ruoka on maustamatonta, olis ainakin itselle niin puuta että loppuis tää harrastus. Oma maha kestää mausteita ja suolaa on pakko saada ja paljon, muuten kramppaa paikat niin että tekeminen loppuis lyhyeen.

Molemmat videolla nähdyt syövät ihan fiksusti ruokavalion mukaan mutta ruokaa on paljon. Muutenkin, se että kaikki ruoka on maustamatonta, olis ainakin itselle niin puuta että loppuis tää harrastus. Oma maha kestää mausteita ja suolaa on pakko saada ja paljon, muuten kramppaa paikat niin että tekeminen loppuis lyhyeen.
En mä tajua miksei ruokaa saisi maustaa. En itsekään käytä mitään natriumglutamaatilla terästettyä mausteseosta (grillausmausteet), vaan ihan vuorisuolaa ja kurkumaa.

En mä tajuta miksei ruokaa saisi maustaa. En itsekään käytä mitään natriumglutamaatilla terästettyä mausteseosta (grillausmausteet), vaan ihan vuorisuolaa ja kurkumaa.

Maustamisesta tulee aina mieleen se colemannin video missä se tursuttaa sitä BBQ kastiketta niiden kanojen päälle aivan saatanasti. [emoji23] Se oli joku Royal BBQ sauce. Kyllä ruokaa saa maustaa jos pakki sellaista kestää. Meikäkin maustaa kaikki sapuskat niin ettei siinä mitään muuta maistakaan ku kaikki mahdolliset mausteet!!! [emoji1]

En mä tajuta miksei ruokaa saisi maustaa. En itsekään käytä mitään natriumglutamaatilla terästettyä mausteseosta (grillausmausteet), vaan ihan vuorisuolaa ja kurkumaa.

Tommihan jättää mausteet pois lähinnä allergioiden takia. Itsekin käytän mausteita aika reilulla kädellä, mustapippuria, chiliä, jalapenoa ym. menee aika reippaasti. Suolaa harvemmin lisään muuhun kuin munakkaaseen.

Kyllä näin pitääkin jos maha kestää. Suola on mulle tän harrastuksen takia tärkein, 10gr päivässä on minimi, koska eineksiä en syö ja riisissä, pastassa, perunassa, ksviksissa tai maustamattomissa lihoissa sitä harvemmin on riittävästi. Silti tuo tommin 5-7Mckal päivässä dieetillä on kunnioitettava saavutus ja vielä maustamattomana. Uskomaton äijä.

Eikös muuten tuo kajakkimestarin mainitseman kurkuman pitäisi lisätä ruokahalua. Voisi tehdä jonkun empiirisen kokeen ja kokeilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom