BB Tommi Heinonen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
95kg puntaripaino. Isolla piste-erolla vei voiton, ei siis mikään parin pisteen ero. Tonin värit reilusti Tommia huonommat ja Tommi oli kauttaaltaan kireempi. Ainoastaan leveä selkä edestä tuli takkiin ja ehkä vatsaposessa. Muutoin kireys ja paineet oli todella kohdallaan ja ansaitusti vei.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kova kunto Tommilla...

...mutta oikeesti, kilpailijat vetää tuvan täyteen (loppuunmyyty) ja palkinnoksi saa jonku vitun herapussin???
Varsinki ku kaikki muutenki jo sponsoroituja urheilijoita...

Noista palkinnoista tuli muuten mieleen että onkohan tuossa syy miksi useat "julkkikset" kilpailee bikini fitneksessä ulkomailla eikä suomessa?

Zone-sarja -42%
Ei jumalauta ku itkettää. Ei se että Tommi vei vaan, että Mike veikkasi/ uhosi Katajan varmaa voittoa. Tässä nähtiin, että 3000kcal metodit ei toiminu ja kuka olikaan vetäny Tonin kalorit liian alas... Mentula:face:

Toni itsekin uhosi, että toisi kovemman paketin kuin koskaan. Mielestäni lihaa oltaisiin voitu säästää paljon enemmän korkeammilla kaloreilla mutta ei.

Ei jumalauta ku itkettää. Ei se että Tommi vei vaan, että Mike veikkasi/ uhosi Katajan varmaa voittoa. Tässä nähtiin, että 3000kcal metodit ei toiminu ja kuka olikaan vetäny Tonin kalorit liian alas... Mentula:face:

Toni itsekin uhosi, että toisi kovemman paketin kuin koskaan. Mielestäni lihaa oltaisiin voitu säästää paljon enemmän korkeammilla kaloreilla mutta ei.
Apina, pää kiinni. Tommin nimeä ei ollut iltakisassa, siksi sanoin, että Kataja vie. Puntarin jälkeen Tommi sai paikan sitten iltakisaan. Ja Tommin puolesta on puhuttu niitä näitä, jotka ei pidä paikkaansa, Tommi itse kertoi mulle, että hänen dieetistä ei juurikaan kukaan tiedä tarkalleen miten se on mennyt. Kalimero heitteli omia juttujaan. Kalimero ei ole ollut Tommin valmentaja tällä dieetillä.

Tonillahan oli aivan jäätävä paketti. Tommilla kuitenkin vielä jäätävämpi. Siinä ei itkut auta suuntaan tai toiseen. Turha vetää jotain kalorimääriä argumenteiksi, koska niillä nyt ei oikeasti ole hevonvittuakaan väliä.

:david:

Apina, pää kiinni. Tommin nimeä ei ollut iltakisassa, siksi sanoin, että Kataja vie. Puntarin jälkeen Tommi sai paikan sitten iltakisaan. Ja Tommin puolesta on puhuttu niitä näitä, jotka ei pidä paikkaansa, Tommi itse kertoi mulle, että hänen dieetistä ei juurikaan kukaan tiedä tarkalleen miten se on mennyt. Kalimero heitteli omia juttujaan. Kalimero ei ole ollut Tommin valmentaja tällä dieetillä.
Kävi kuitenkin kunnian lunastamassa ja sekoilemassa täällä :D

Kävi kuitenkin kunnian lunastamassa ja sekoilemassa täällä :D
Tommin dieetti on muiden suunnittelema.

800_8598.webp

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Niinpä, siinä taas tietäjille faktaa kun luullaan yhden videon perusteella, että jumpataan VAIN pienillä painoilla ja sanotaan "että treenais isoilla painoilla". Mun mielestä tuo 120kg ko. liikkeessä on iso paino ja tehdään niillä treenattavilla lihaksilla!

Suositut

Back
Ylös Bottom