Tomi Rantanen penkki 420!!!?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja konax
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

konax

Banned
Ikä
39
Rantasen tomi oli kuulemma ottanut salilla tuuman lankulta 420kg:rock: eikä ole huhu puheita vaan tietoa!!!!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
250kg ja vitonen, sille nostan hattua.
Mutta nämä paitahommat menee jo niin yli, että en oikein tiedä miten suhtautua. No kai yhdyn näin sanallisesti muihin ja huudan JBII?

Kukahan on tällä hetkellä Suomen kovin Raw-punnertaja?Hämiskin voi olla tiukilla...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä Hämäläinen on niin kauan tämän hetken Suomen kovin RAW-penkkaaja kunnes joku nostaa kisassa enemmän. Kirihän on tietysti kaikkien aikojen kovin..

Minä jätän nämä salilankkupenkit ihan omaan arvoonsa. Katotaan seuraavat kisat missä Tomi nostaa ja mikä on tulos. Muistaakseni Bull`s Bench Bash on Rantasen seuraava kisa.

kyllä se tais olla tuuman lankku miltä tomi sen farmilla nosti. mutta odottakaapa kun tomin pikkuveikka joonas tulee huittisista takas niin alkaa yhteistulokset oleen lähellä 1100kg ja ikää on 22.

Zone-sarja -42%
Kyllä Hämäläinen on niin kauan tämän hetken Suomen kovin RAW-penkkaaja kunnes joku nostaa kisassa enemmän. Kirihän on tietysti kaikkien aikojen kovin..

Olen ollut kisassa jossa hävisin Toni Salinille, nosti viimeisellään 260kg.

Olen ollut kisassa jossa hävisin Toni Salinille, nosti viimeisellään 260kg.

Tuostahan on aikaa jokunen vuosi, tarkoitin tämänhetkistä tilannetta..ja
Hämäläinen nosti myös tuon 260kg Loimaan raw-kisoissa. Varmasti Salin pystyy nostamaan enemmänkin jos vielä kilpailee,ja toivottavasti kilpailee..

kyllä se tais olla tuuman lankku miltä tomi sen farmilla nosti. mutta odottakaapa kun tomin pikkuveikka joonas tulee huittisista takas niin alkaa yhteistulokset oleen lähellä 1100kg ja ikää on 22.

On ne äijiä :worship: ... Kyllä siinä saa alkaa jo suomen kärki vähän tutista... Tomi tulee oleen kyllä yks kovimmista penkkaajista muutaman vuoden sisään vaikka on sitä jo nyt.....

tuuman lankku on kyllä melkein sama ku ei lankkua ollenkaan . mulla ei ainakaan auttas tuumanen kiloakaan. en tiiä onko se sitten puserolla eri juttu. hirmutulos tuo on vaikka ois kuinka sali tulos, siis aivan järkyttävän kova :worship: . kohta saa gene ja scott ruveta vapiseen kun suomestakin alkaa kuulumaan kummia :D

Suositut

Back
Ylös Bottom