Just joo... tämä kuvastaa hyvin sitä asennetta mitä nämä varusteet ovat tuoneet mukanaan. Tuo 420 kg:n lankkupaitapenkki ei ole vertailukelpoinen minkään tuloksen kanssa ja sen voi todellakin jättää omaan arvoonsa.
No mitäs ihmeen asennetta toi mun kommentti ny muka kuvastaa? En todellakaan oo vertaillu tota mihinkään raw-tuloksiin ja ymmärrän kuule oikein hyvin tämän eron. Enhän mä ny oikeen muuta, ku ihmetelly, että kuinka tollasia rautoja pystyy edes pitään käsillä.
Koitappas nyt mennä salille, ottaa 200kg telineistä suorille käsille ja ajattele että siihen päälle vielä toinen mokoma ja vähän päälle. Kyllä nostan myös sulle hattua, jos sillä raudalla pystyt MITÄÄN tekemään, muuta kuin pudottaa päällensä. Olkoon vaikka 2:kin paitaa.
Toi kommenttis kuvastaa hyvin sitä asennetta, mitä nää varusteet ovat tuoneet mukanaan. mikään ei muka ole mitään, jos se on varusteilla nostettua.
oliskohan kiri ottanu samoilla vermeillä 420? Ei välttämättä, on kuitenkin niin eri touhua, kun raw. Esim. mulla raw-pena ok, mutta lankkupenkissä häviän monelle "heikommalle". Sen vähä mitä oon paidalla nostanu, niin kyllä yli oman raw-maksin menevät painot rupee heti tuntuun sairaan painavalta sielä käsillä, kun ei treeneissä oo koskaan tollasia "yli"-kuormia käytetty.
Eipä siinä kummempia, edelleen on niin eri juttu nostaa raakana tai varusteilla, ettei niitä oo tarpeen juurikaan vertailla. Itte oon myös enemmän raakana nostamisen puolesta, mutta osaan kyllä arvostaa varusteilla nostettujakin tuloksia, kunhan ei ruveta katsomaan samalta viivalta molempia tuloksia.
Perkele, edelleen se pointti oli, että kyllä sen 420 on pakko painaa aivan vitusti käsillä! Se siitä!:lol2: