Tipaton tammikuu 2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huhtamo
  • Aloitettu Aloitettu
Tipaton joulukuu jo ollut täälläkin ja sama linja jatkuu myös tammikuun ja siitä pitkälle kevääseen. Yhtään ei ole edes mieli tehnyt. :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei tule touhusta mitään ;), meinaan armeija lähenee uhkaavasti ja tammikuussa täytän vielä 20 ni eiköhän lomat mee ryypätessä

Aika vähän ton viinan kans tulee läträttyä.. Mutta JOS joskus sattuisi oikein mieli tekemään, niin kyllä silloin ne pari sidukkaa itselleni suon. Eli ei tee tiukkaakaan tuo tipaton-tammikuu...

Olen nyt "se ilonpilaaja", joka sanoo ettei nauti alkoholista yhtään.

Musta on niin paljon hienompaa, parempaa olla selvinpäin ja keskustella jonkun ihmisen kanssa ja saada nauramaan kunnolla:). Hyvät keskustelut voittaa känniörvellykset anytime.
Muutama paukku ei silti pahaa tee, rentouttaa mukavasti;).

edit: musta se kun kaksi ihmistä keskustelee.... se vuorovaikutus mikä siitä syntyy on hienompaa, kun kaikki tanssit ja bilettäminen ja viinalla lotraaminen.
Hyvää uutta vuotta vain:).

Tuskin vietän tipatonta tammikuuta. TJ0 -pirskeet lähestyy uhkaavasti ja sillon tulee melkoisen varmasti pari litraa viinaa juotua... Vaikka mitä juhlimista intin päättymisessä on? ;)

Ei tule tipaton kun huomenna otetaan kun tänään ei viellä voi ottaa...:) Mutta sitten alkaa sellainen harvempi kausi verrattuna tähän joulukuuhun viina suhteen.

Juuh! Tipaton, here I come. Ensin tipaton tammikuu, sitten huikaton helmikuu ja ehkäpä lotraamaton loppuelämä, jos hyvin käy.

Hyvät uudet vuodet kaikille! :)

Ei kyllä miulta onnistu tipaton tammikuuu vaikka olisi vain hyväksi dietin kannalta. On työn puolesta reissut Kuopiion, Mikkeliin ja Tampereelle. Ei vain pysty kun on ilmaiset viinat tarjolla Tampereella.

Jeah! Tipaton tammikuu (pe 13.1. poisluettuna...) :D
Paitewei, onko tipaton tipaton jos juo saunakaljan sillointällöin??

veha sanoi:
Jeah! Tipaton tammikuu (pe 13.1. poisluettuna...) :D
Paitewei, onko tipaton tipaton jos juo saunakaljan sillointällöin??
ei ole..silloin ei juoda yhtään alkoholi juomia.

dale77 sanoi:
ei ole..silloin ei juoda yhtään alkoholi juomia.
DOH
:D

Ei tuu tipatonta mulla.... Jos sitte helmikuussa... Enpä oo ennenkää harrastanu sellasia, tullee niin vähän otettua normistikki :kippis1:

Sen verran juoppo olen, että pitää testailla. Loppukuussa tulee tosin 30 täyteen ja silloinhan pitäisi ottaa jo periaatteesta.

yhh.. voi perkele nyt on kyllä niin paha olo et pelkkä ajatuskin alkosta oksettaa. salettiin tipaton kuukaus edessä. hyi sattana..

Jonny sanoi:
Ei kyllä miulta onnistu tipaton tammikuuu vaikka olisi vain hyväksi dietin kannalta. On työn puolesta reissut Kuopiion, Mikkeliin ja Tampereelle. Ei vain pysty kun on ilmaiset viinat tarjolla Tampereella.

Tuota pitää kyllä sittenkin harkita. Olo on nimittäin nyt aivan kauhea ja ajatuskin juomisesta lisää pahonvointia. No jospa sitä kerrankin olisi Tre:llä juomatta.

hehe, en o sit näköjään ainoa jolla on nyt sellainen fiilis että vois viettää vaikka tipattoman vuoden 2006 :D sorruin sit kavereiden kanssa ottamaan eilen sellaiset kännit etten edes muista koska viimeksi ois tällänen olo ollut. :yrjö:

Epäilen:lol2:

Meah sanoi:
Epäilen:lol2:
minä olen jo seitsemän vuotta ollut ilman päihteitä,mutta nyt on kyllä sellanen ihmeellinen henkinen darra vaikken mitään ole edes tehnytkään..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom