Tipaton tammikuu 2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huhtamo
  • Aloitettu Aloitettu
Tulee juotua sen verran harvoin, että eipä tarvitse pitää erikseen mitään tipattoman turhia kuukausia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pink Spider sanoi:
Mikä ideä tällaisessa tipattomassa kuukaudessa on? Miksi juuri tammikuu? En tajuu. Ovatko tipattoman tammikuun pitäjät kauheita viinamäen miehiä muina kuukausina?
Ovat! Aivan holtittomia loppahuulia! Ja Tipaton Tammikuu, täältä tullaan!

pannaan tähän vielä :rock:

Ite en kans ymmärrä tota tipatonta tammikuuta. Kevääl lähtee sit 2kk tauko juomiseen kun lähtee setti päälle. Ja parempi rajottaa koko vuoden juomista kun panostaa yhteen kuukauteen. Muija varmaan ehdottaa tota tammikuuta,se menee aina massan mukana :D Mut mä sanon hell not tipattomalle tammikuulle.

Ehkä juon, ehkä en ;)

Tässä tuli jo melkein kolme kuukautta oltua juomatta, joten kyllä se tammikuukin siinä menee jos on tarvetta, mutta en mä mitenkään erityisesti sitä yrittämään ala. Sitä kun juo tarpeeksi harvoin muutenkin niin ei tartte mistään kuukausista stressata.

Tammikuussa mulla jokatapauksessa on synttärit, joten silloin varmaan muutama bisse tulee otettua.

jtt1983 sanoi:
Muija varmaan ehdottaa tota tammikuuta, se menee aina massan mukana.

Jos aina menee massan mukana niin sitten pitää juoda kuin amatööri Vappuna, Juhannuksena, Hirvipeijaisissa, Syntymäpäivillä, Häissä, Hautajaisissa, Nimipäivillä, Jääkiekon MM-turnauksen TV-lähetysten aikana, kun Kimi Räikkönen voittaa, kun Kimi Räikkönen häviää, Uutenavuotena sekä tietysti keskiviikkona ja perjantaina. :rolleyes:

Belmondo sanoi:
Ovat! Aivan holtittomia loppahuulia! Ja Tipaton Tammikuu, täältä tullaan!

pannaan tähän vielä :rock:
Ooh Belmondo ei kyllä ikinä onnistu tässä.

Sori B, mut mun usko ei riiitä! :lol2:

Edit: Alla erinomainen selvitys tipattoman tammikuun olemuksesta.

Ite olen ymmärtänyt että tuo tipaton tammikuu on laajempi ja "henkisempi" käsite eikä sitä pidä ymmärtää kirjaimellisesti.

Älkää vetäkö hernettä nenään mutta tässä teille bodausmunkeille ja -nunnille hieman valotusta siihen kuinka enemmistö Suomen kansalaisista elää:

Joulun ja uudenvuoden aika on runsaan syömisen & juomisen, laiskottelun, yltäkylläisyyden ja nautiskelun aikaa. Siinä ikäänkuin nollataan kulunut vuosi ystävien ja sukulaisten kanssa. Tällä en tarkoita että joulun ja uudenvuoden välinen aika ollaan/pitäisi olla kännissä. Koko vuosi on käyty töissä, koulussa tms. (vrt. maanviljelyn työntäyteinen kesä & syksy) ja nyt protestanttinen työmoraali antaa luvan hieman hengähtää ennenkuin uusi rundi alkaa.

Kun sitten viimeiset nakit, perunasalaatit ja skumpat on heitelty tuulen suojaan, alkaa jo ylenpalttinen mässäily ja löysäily jo riittää. Rahaakin on palanut juhliessa ja lahjoja ostaessa luvattoman paljon.

Apuun tulee tipaton tammikuu: Ihminen pidättäytyy alkoholista, syö kohtuullisemmin ja terveellisemmin, liikkuu enemmän, elää säästeliäämmin jne. Elimistö puhdistuu, mieli kirkastuu ja ollaan valmiita uuteen vuoteen.

mä juon niin harvoin muutenkin että tommosiin ei ole tarvetta

eli turhaa vouhotusta

Dreamer sanoi:
Minulla oli juuri "Maltaaton Marraskuu", nyt on menossa "Juomaton Joulukuu", joten eiköhän siihen perään "Tipaton Tammikuu" sovi hyvin...

Sitten pieni tauko ja "Humalaton Huhtikuu" sekä "Keskikaljaton Kesäkuu."

Lapinlahden Linnut sanoi:
unohda jo tipaton tammikuu
heivaa heti helmikuu huikaton
jätä väliin moukuton maaliskuu
hautaa huhtikuu humalaton

teurasta tinaton toukokuu
sensuroi kesäkuu kupiton
hylkää hönötön heinäkuu
seis elokuu etanoliton

raja se on raittiudellakin
nyt elämälle skoolataan
ja mallaksessa kroolataan
kun raja se on raittiudellakin

sabotoi syyskuu sopaton
lopeta lärvitön lokakuu
mukiloi marraskuu mukiton
ristiin naulaa jurriton joulukuu

näin raivatkaamme esteet pois
et päähän nousta nesteet vois

hommat kyllä hoituu selvin päin
raittiusmies on aina tyylikkäin
aatteen palo hänessä on jalo
vaan hauta hänenkin on kohtalo

hei, otetaanpa snapsia
ja parannetaan galaksia
:kippis1:

Mikä biisi toi on?

Edit: Juu löyty jo: "Raja se on raittiudellakin"

Meikäläisellä on mitä luultavammin tipaton tammikuu, niin kuin on kaikki muutkin kuukaudet... :rolleyes:

Jonninjoutavaa hömpötystä koko tipaton tammikuu. Jos on pikku- ym. jouluista & kekkereistä kerran morkkis tullut, niin pitäs sitten kerralla olla raittiina juhannukseen saakka. Niinhän se yleensä menee, ensin jeesustellaan tammikuu, jonka jälkeen vedetään lärvejä enstistä tiuhempaan... :kippis1:

PikkuT tissuttelee tasaisen varmasti, se on terveellisempää, eikä tuu morkkis. :D

itellä ollu nyt 2x semmone erillainen tammikuu. kututaan sitä nyt vaik "hyväks aluks uudelle vuodelle :D ", eli ei nassee, ei mitään makeeta, limppoi, pullii yms. eli semmost. mut toki ruokaa senki edestä :D toivottavasti vaa ei noitten takia vähenevät kalorit tuppaa vähentävään entisestään vähäistä "massaa" :D mutjoo, eiköhän sitä pärjäillä. mut tipattomana siihen ystävänpäivään asti ;)

Tipaton on. Ja kaikki muut kuukaudet kanssa. Näkyy olevan muitakin nipoja mun lisäksi täällä. Jaaha protsku on sit vissiin taas alottanu, kunhan kirveet pysyy komerossa niin eihän siin mitään...

Pitäköön ken lystää. Minoon niin kiva ihminen etten viitti ittiäni turhaan kiusata. Joskus off ja joskus koff.

Mulla ainakin se tipaton tammikuu on sellainen, ettei tarvi tammikuun aikana kertaakaan herätä tiputuksest:D

Ei tuu tipatonta.."maaginen" 30-rajapyykki rikkoutuu ja sitä sitten ihmetellään hönössä.
Yleisesti on tuo tissuttelu vähentynyt ja vähenee koko ajan.

Eiköhän se tipaton kesäkuu tuu jatkumaan vielä vähän pitempään, vaikka mitä jännittävätä on luvassa vuodenvaihteen jälkeen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom